RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Rabu, 9 Ogos 2023

KUBUR KEDUA AZMIN


 

2 ulasan:

  1. PRN 2023 di Radio Klasik Mengamit Kenangan : -

    Alangkah Indah Hidup ini kalau aku jadi Jho Low, Zety Taufik Ayman dan keluarga penyamun nya...

    Harap harap boleh ke udara dalam rancangan Radio klasik FM 83.1 rancangan Mengamit Kenangan.. kikikiki..!!

    Dari dolu lagi masa kecik aku impikan hidup senang dan morden di Kuala Lumpur. Kota metro yg impian menjanjikan kekayaan dan kemewahan penuh dengan gemerlapan.

    Teringat lagi hakak dan abang aku mentelaah buku sekolah dan home work ditemani satu pelita minyak tanah kongsi ramai ramai buat homework, masa tu api letrik pun tak ada lagi di kampung haku..!!

    Cuma berkongsi dan bertemankan radio transistor milik ayah dengar rancangan Mengamit Kenangan Radio RTM dengan lagu lagu yang sesuai dengan topik rancangan itu.

    Teringat lagi haku kongsi satu pelita tanah bersama abang dan hakak sambil buat kerja sekolah.Masa kecik haku nak ke KL pun 3 tahun baru sekali jejak kaki ke Kuala Lumpur itu pun nak ke Subang Airport hantar atok aku Tanah Suci Mekah.

    Sekarang dah beso.. ada rumah kereta keluarga dan bolelah dikira berjaya. Begitu jugak dng kakak dan abang saya suma berjaya mak dan ayah tumpang gembira hasil usaha nya berjaya melihat anakcucu berjaya ke menara gading..

    Dolu kampung aku cuma ada tiga saja parti di kampung haku iaitu Parti UMNO, United Malay National Organisation Party dan UMNo. Dah tentu sekali semestinya Perdana Mintri jugak dari UMNo juga..

    Dolu dolu kalau PRU bertanding UMNo letak lah tunggul kayu lawan calon PAS, Bebas seperti Boboi dan DAP percaya lah tunggul kayu itu yang menang..!! Kikikiki ..!!

    ... Sambung bawah ni hah..

    BalasPadam
  2. Menantu abah dia lari Azam Baki bole call PMx lagi... Tu diaaa...Fuyoooo dasatttt kena report tuhhh..!! Jho Low bertahun lesap buat bodoh bangang... Puiiiii...!!!

    Asal Babi lepas asal babi lepas..!!

    Perjalanan saya dari Sungai Long ke Cuah, Port Dickson, dapat panggilan daripada Ketua Pesuruhjaya SPRM (Azam maklumkan) menantu dia (Muhyiddin) lari, saya kata lari di mana..!?

    "Saya tanya kes ini kes kecil ke kes besar, dia (Azam) kata kes besar. Sudah siasat, dah bagi notis, dah.

    https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2023/08/1137935/azam-baki-hubungi-saya-menantu-muhyiddin-ada-kes-besar-anwar

    "Kemudian (saya tanya) macam mana dia (Muhammad Adlan) boleh keluar negara? Dia (Muhammad Adlan) kata dia nak keluar, dia nak balik (semula ke Malaysia), tapi dia tak balik," katanya berucap pada Jelajah Perpaduan Madani Negeri Sembilan di Stadium Tuanku Abdul Rahman, Paroi malam tadi.

    Saya ulangggg..!!

    Menantu abah dia lari Azam Baki bole call PMx lagi... Tu diaaa...Fuyoooo dasatttt kena report tuhhh..!! Jho Low bertahun lesap buat bodoh bangang... Puiiiii...!!!

    Naahh inilah Masa Nak lingkupkan saki Baki barua DAP@LeeKwanYew dah hampir tiba PRN Ogos 2023 ini..!!!

    Asal Babi lepas asal Babi lesap bebas..!!

    Ayohh..kasi kalih dan lingkupkan saki baki barua mata sepet DAP@LeeKwanYew

    BalasPadam