RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Ahad, 11 April 2010

LAGI KOMEN TERHADAP AWANG SELAMAT YANG DUNGU ITU

AWANG Selamat dalam Utusan Meloya banyak mengajar MCA dan MIC dalam memilih pemimpin. Ikuti apa yang diperkatakan oleh balaci Umno itu di sini. Beliau mempertikaikan mengapa MCA memilih Chua Soi Lek sebagai pemimpin, kununnya akan menyusahkan Umno nanti. Awang Selamat juga mempertikaikan bila lagi Presiden MIC Samy Vellu hendak meletakkan jawatan.

Saya telah menyiarkan semula kesemua apa yang disiarkan oleh Malaysikini tentang pandangan bodoh Awang Selamat itu di sini. Kemudiannya, terdapat beberapa komen dari pembaca blog saya terhadap apa yang dinyatakan oleh balaci Umno tersebut. Ikuti beberapa komen yang saya anggap memadai untuk memberi kesedaran kepada Awang Selamat agar beliau selepas ini akan menjadi lebih cerdik lagi;

2 comments:

azman kamarul said...

Sekarang adalah musim umno menggunakan sayap-sayap dan tongkat-tongkat mereka untuk "menghentam" MCA MIC dan GERAKAN.

Kini utusan meloya dengan kapisiti apa hingga begitu biadap menghentam pemilihan MCA baru-baru ini, hingga begitu kurang ajar tidak menghormati pemilihan yang dibuat oleh perwakilan MCA.

Begitu juga dia menghentam Samy Vellu denga MIC nya.

Wahai utusan meloya!..adakah umno begitu suci dari noda?hingga MIC dan MCA dicela begitu rupa?

Adakah umno begitu bersih sehingga seorang perasuah dicalonkan dalam pilihan raya Bagan Pinang dan kini bergelar YB (perasuah), juga bersihkan perwakilan pemuda umno yang memilih perasuah sebagai ketuanya?

Wahai Awang Selamat...jangan jadi macam anjing yang menyalak bayang tetapi ekormu terpalit taik.Mengampu biar ada sempadannya...tetapi jika mengampu seperti kamu ini nampak sangat "bodohnya"

Anonymous said...

si awang ni aku rase die buta
kalau x buta, bodoh la kot

"Jika pemimpin BN mempersoalkan moral pemimpin utama pembangkang, mengapa pula MCA boleh berkompromi dalam hal tersebut," tambahnya.
- kenape x persoal moral org UMNO?? mcm la
sume kat dalam tu Malaikat.

"Awang angkat topi kepada Mei Fun. Beliau berpegang kepada prinsip," tulis Awang lagi.
Bila lagi Samy mahu berundur?
- bila Shahrizat nak undur??

"Awang bukan berniat mencampuri urusan MCA tetapi isu moral tidak boleh diambil ringan.
- dah kalau xnak campur, yg becakap jgk knape??
otak xde ke? moral ape? mentekedarah arak bagus ke awang selampit?

Tiada ulasan:

Catat Komen