RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Sabtu, 1 Mei 2010

WAH !! INI CERITA KARUT NI!!

SPR Ilhamkan Kemenangan Majoriti 1,725 BN

Percaya atau tidak itulah hakikatnya, mungkin ia hanya satu mistik dan telahan semata-mata. Namun, terbukti kemenangan majoriti 1,725 calon BN itu kemungkinan besar diilhamkan oleh puak-pauk Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) itu sendiri. Buktinya, cuba lihat pada tarikh "Hari Pencalonan" pilihanraya kecil Hulu Selangor baru-baru ini. SPR menetapkan hari Sabtu (17 April 2010). Manakala tarikh "Hari Pembuangan Undi" pula ditetapkan pada hari Ahad (25 April 2010).

Jika dilihat sekali lalu mungkin ramai yang tidak perasan akan perkara ini. Mungkin inilah dia bukti jelas bahawa kemenangan BN dengan majoriti 1,725 itu diambil daripada tarikh "17 April" dan "25 April" maknanya nombor yang terjadi ialah 1+7+2+5 = 1,725. Sama ada ia secara kebetulan atau pun kenyataan, segalanya telah terjawab kini. Malah, kemenangan calon BN itu sah sebanyak 1,725. Apakah ini semua satu petanda yang SPR telah memainkan peranan untuk mengilhamkan kemenangan BN itu.

[Segala teori ini hanyalah "mistik" semata-mata. Namun, ia mungkin juga ada kebenarannya. Hanya Allah SWT yang Maha Mengetahui. Samalah seperti "Teori RAHMAN" yang seringkali diwar-warkan suatu ketika dulu. Teori yang menyatakan nama-nama Perdana Menteri Malaysia bermula dan R=Tunku Abd Rahman, A=Abdul Razak, H= Hussein Onn, M=Mahathir, A= Abdullah Badawi dan N=Najib menjadi RAHMAN. Namun ada juga yang terlupa bahawa nama Tunku Abd Rahman itu hujungnya ialah AL-HAJ, maknanya "A" yang berikutnya ialah Anwar Ibrahim. Nantikan semua ini berlaku biarpun ia sekadar teori semata-mata. Inilah yang amat ditakuti oleh puak-puak UMNO].

Sumber: Pahangdaily

4 ulasan:

  1. Hanya Allah Yang Maha Mengetahui. Tapi ini mungkin satu petanda untuk menunjukkan bahawa SPR adalah terlibat secara langsung dlm memenangkan BN dlm PRK lepas.

    Ada berita mengenai pengundi yang telah dipindahkan undi berkenaan walaupun tiada permohonan dibuat manakala ada pengundi yang telah didatangkan dengan bas untuk mengundi. Hanya Tuhan Yang Maha Mengetahui.

    BalasPadam
  2. jika sesuatu perjuangan bertolak dari titikan menipu,jangan lupa tuhan akan pulangkan penipuan itu lebih dasyat dari penipuan tersebut.tuhan telah berfirman doa orang yang dizalimi[orang yang kena tipu,teraniaya,dizalimi,orang yang menegakkan syiarnya dan hak keadilan]tiada hijab baginya.ingatlah memperolehi sesuatu rezeki,kekayaan atau kuasa secara menipu amatlah pedih seksaan dari tuhan didunia dan akhirat nanti.

    BalasPadam
  3. jangan amal pegangan dan kepercayaan songsang.jangan jatuhkan maruah blog tuan dengan pandangan sampah sepeti ini.biar umno saja percaya cerita karut ini.

    BalasPadam
  4. cerite bodoh dan jahat....dah kalah terima aje lah nasib mu tak baik...bila kalah orang salah...bila menang perangai macam pangan...apa ke benda pr (PALA ROSAK) pkr (PARTI KEPALA ROSAK) pas (PARTI AHLI SYAITAN)

    BalasPadam