RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 29 Julai 2010

FOTO - GADIS INIKAH YANG DIKATAKAN PUNYAI SKANDAL DENGAN SAIFUL ?

Adakah ini gadis yang dikatakan punyai `skandal' dengan Saiful?

Oleh: WFAUZDIN NS

PEGUAM Negara Tan Sri Abdul Gani Patail mengesahkan Timbalan Pendakwa Raya Farah Azlina Latif telah digugurkan daripada pasukan pendakwaan yang mengendalikan kes liwat Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim (Malaysiakini). Ini adalah angkara dakwaan berlakunya `skandal intim' antara peguam tersebut dengan Saiful Bukhari. Satu tamparan hebat ke atas kredibiliti Saiful Bukhari, pemuda yang mendakwa diliwat oleh DS Anwar itu.

Pemuda `berdahi hitam' yang mengaku di dalam mahkamah untuk menjadi seorang Muslim yang baik itu kini mula menjadi perhatian ramai. Samada Saiful Bukhari sudah bertunang atau belum, kisah ini tentunya menambahkan jelek pandangan orang ramai terhadapnya. Adakah orang seperti ini boleh dipercayai percakapannya?

Sebab itu, jangan suka membuat fitnah ke atas orang lain kerana bencana dan malapetaka pasti menimpa diri si kaki fitnah. Ingatkah kita apa yang terjadi kepada Azizan Abu Bakar selepas beliau mendakwa DS Anwar meliwatnya di dalam kes liwat 1 dahulu? Azizan Abu Bakar kemudiannya ditangkap berkhalwat. Allah bayar cash atas kerja jahat beliau itu.

Keterangan Saiful kununnya aduan yang beliau buat terhadap DS Anwar adalah untuk menjaga kehormatannya, kini terbukti beliau sendiri merosakkan kehormatannya. Berbagai cara telah dilakukan oleh kumpulan konspirasi untuk memburukkan imej DS Anwar, tetapi yang jelas terkena adalah Saiful.

Masih ada lagikah yang percaya dengan Saiful ini? Kita terus menanti adegan seterusnya...../wfauzdin.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan