RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Isnin, 16 Ogos 2010

KHIR TOYO - SIAPA `ORANG GILA' YANG HADIAH ENYAPU KEPADA PEGAWAI KERAJAAN ?

Oleh: WFAUZDIN NS

MANTAN MB Selangor yang pernah `melancung' bersama keluarga ke Disneyland dengan duit rakyat, menganggap MB Selangor sekarang `nyanyuk'. Jika anda baca di sini, anda akan dapat melihat betapa Khir Toyo sudah tidak mampu berhadapan dengan Tan Sri Khalid. Jika Tan Sri Khalid yang `nyanyuk' itu boleh mentadbir Selangor jauh lebih baik dari Khir Toyo, apakah ini bermakna Khir Toyo boleh dianggap `gila' kalau pun tidak `gila babi'?.

`Se nyanyuk' Tan Sri Khalid pun beliau berani mencadangkan SPRM berada di Pejabat MB mahupun di Pejabat anak syarikat Kerajaan Negeri seperti KKSB. Tan Sri Khalid tidak membawa keluarga dan kroni ke Disneyland untuk melihat Mickey Mouse kununnya atas alasan mahu bina kawasan hiburan seumpama itu. Zaman Khir Toyo dulu, di mana kertas kerja atau hasil lawatan ke Disneyland yang telah beliau lakukan?

Sekiranya mahu hadiri `SELCAT' sahaja Khir Toyo sudah kecut, usahlah mahu memperlekehkan orang lain. Hanya `orang gila' sahaja yang menghadiahkan penyapu kepada pegawai kerajaan. Itu semua kerja Anak Toyo dahulu. Pegawai Kerajaan dapat hadiah penyapu, dia dapat hadiah jam ratusan ribu ringgit. Bukan gilakah namanya?/wfauzdin.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan