RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Selasa, 22 Mac 2011

VIDEO SEKS - NAJIB BELUM KATA, `LEMBU KULIM' SUDAH TAHU SIAPA TERLIBAT

Oleh: WFAUZDIN NS

GEMPAR dengan video Seks di Seri Carcosa. Tayangan Perdana secara percuma dan dijemput para wartawan untuk menyaksikannya. Bertepatan dengan pembubaran Dun Sarawak, tiba-tiba muncul video seks ini seperti mana kisah seorang pemuda yang tidak mencuci duburnya beberapa hari yang bersumpah laknat di dalam masjid menjelang Penamaan Calon PRK Parlimen Permatang Pauh dahulu.

Sumpah laknat pemuda yang kini bergelar`haji' yang pernah seluar dalamnya didapati berada di rumah seorang wanita itu mungkin kebetulan dengan Penamaan Calon PRK Parlimen Permatang Pauh, dan video seks yang didedahkan oleh Mr `T' itu pun mungkin kebetulan juga dengan pembubaran Dun Sarawak. Di zaman Najib memang banyak yang terjadi secara `kebetulan', bahkan peruntukan serta projek-projek banyak dicurahkan kebetulan dengan Pilihanraya Kecil.

Seorang lelaki dari Kulim yang digelar `firaun besar' dan saya namakan di sini sebagai Mr `Z' telah mengeluarkan kenyataan di TV 3 Suku dan akhbar pencacai Utusan Meloya berkaitan video seks seperti yang didedahkan oleh Mr `T'. Mr Z menyebut beliau percaya melebihi 100 peratus bahawa memang pemimpin pembangkang ternama itu terlibat dengan skandal di dalam video berkenaan. Tidak pula beliau nyatakan samada beliau sudah menonton atau tidak video tersebut. Itu tidak penting, kerana kita tahu Mr Z ini kalau dia bermimpi bahawa tokoh pembangkang yang amat dibencinya itu melakukan `projek' dengan bini dia sekali pun, Mr Z pasti percaya bahawa mimpinya itu benar-benar berlaku. Kerana apa? Sebab Mr Z terlalu busuk hatinya dan dendamnya terhadap tokoh pembangkang tersebut.

Sebelum ini ramai yang menghormati Mr Z bukan kerana kewarakan atau alimnya dia di dalam ugama, tetapi semata-mata kerana dia adalah salah seorang pejuang yang bersama-sama rakyat untuk menjatuhkan rejim sekutu Apco. Itu dulu, kini Mr Z dari Kulim ini telah pun berselimut dengan sekutu Apco setelah diterajang keluar dari PKR. Kelebihan Mr Z ini adalah berbohong. Beliau sendiri pernah mengaku bahawa sepanjang beliau berada di dalam PKR beliau selalu berbohong kununnya atas arahan bosnya dulu. Ertinya, sepanjang beliau berada di dalam PKR, beliau menjadi lembu dicucuk hidung. Sekarang pun, beliau masih lembu cuma tuannya berbeza, kali ini tuannya lebih kaya raya, maklumlah sekutu Apco. Perut Mr Z sentiasa berisi sekarang setelah bersama puak sekutu Apco itu.

Perangai suka berbohong memang tidak boleh diubah oleh Mr Z, mungkin dia dilahirkan memang untuk menjadi `lembu yang suka berbohong'. Sebagai contoh, dia pernah menulis menghentam ahli DAP kununnya menentang Azan di sebuah masjid. Sebenarnya yang berlaku bukan ahli DAP tetapi kes tersebut melibatkan ahli MCA. Itu satu contoh betapa Mr Z ini akan menulis atau bercakap tanpa menyiasat terlebih dahulu dan tidak menggunakan otaknya. Benarlah kata orang, otak lembu memang tidak boleh berfikir. Begitulah juga dengan kes video seks yang terbaru ini. Samada beliau sudah menonton atau tidak, Mr Z terus menuduh musuh ketatnya itu terlibat. Beliau terpaksa tonjolkan sifat lembu kepada tuannya.

Percayalah, orang Kulim Bandar Baru tidak mahu `lembu bodoh' lagi. Tunggulah saat dan waktunya lembu bodoh ini dikorbankan walaupun nanti tiada siapa yang mahu memakan dagingnya kerana lembu ini busuk berbau bangkai luar dan dalam./wfauzdin.blogspot.com

11 ulasan:

  1. gua tengok lu yg mcm anti sgt dgn die bro..pe hal?

    BalasPadam
  2. Dulu LEMBU KULIM ni beria2 sampai nak pecah tekak melawan keazliman... sekarang apa dah jadi.. ugama sudah letak bawah bontot... itulah dia yg sebenarnya... rupa2nya musang berbulu babi... perjuangannya terbukti utk populariti, utk penuhkan tembolok, utk tunjuk bagus guna agama sebagai tabir... rupa2nya lebih setan dari syaitan, lebig iblis dari iblis...

    BalasPadam
  3. belum tengok video lagi, anwar dan anjing-anjingnya dah nafikan. siap tayang perut lagi. kah kah kah. anjing-anjing disebelah dan belakang pun turut ketawa. kah kah kah kah.

    BalasPadam
  4. Good morning pakngah santan,
    Gambar sek pakngah tengah main ngan anjing pun ada kat datuk T, pakngah tak takut ke?

    BalasPadam
  5. masalahnya bukan dah tgk atau belum, masalahnya org dah menuduh DSAI, dalam mana2 laporan akhbar cetak dan internet dah sebut nama DSAI, Tuan punya diri mesti lah mempertahankan, bukan melenting. Kalau kena kat batang hidung anda pun, anda akan menafikanya (cakap macam tak ada otak). Ttg Zul tu, tak perlu peringkat tertinggi PR yg lawan sebab zul tu layaknya disanggah oleh org bawahan je. Tubuhkan satu kumpulan untuk lawan dan bingkas kembali apa yg zul katakan, tunjukkan bukti jika ada, zul ni dia kenapa ye sibuk je hal2 PR? wlpn dia bebas, baik jg je kawasan parlimen sendiri. Kan lebih baik. kata warak. org warak tak akan menuduh org selagi selagi tak dibuktikan bersalah. Baik tutup mulut, jaga kebajikan rakyat setempat. Kan banyak dapat pahala. daripada melibatkan diri dengan cerita yg tak tentu kesahihannya. Jangan lah tunjukkan kebodohan sendiri.

    BalasPadam
  6. WOOI PAKNGAH!
    DIA ORANG GELAK TU SEBAB DIA ORANG CERDIK DARIPADA PAKNGAH, AKU RASA PAKNGAH NI TAK SEKOLAH AH, ATAUPUN ADA MERENG SIKIT, BAIK PERGI BERUBAT PAKNGAH NANTI MELARAT SAKIT MERENG TU, SATU LAGI AKU NAK TANYA, PAKNGAH
    NI JUAL SANTAN KE? KELAPA MAHAL SEKARANG NI PAKNGAH, BAIK PAKNGAH CONCENTRATE JUAL SANTAN DAH LA, JANGAN SUSAH2 PASAL VIDEO NI,NANTIKAN TAK LAKU PULAK SANTAN TU! OK PAK NGAH JUMPA LAGI, TA TA TI TI TU TU!

    BalasPadam
  7. pak ngah ni keturunan anak HARAM kott...

    BalasPadam
  8. Boss, sikit hari buleh dpt pangkat hatok Z.

    Memang puak lembu UMCO dari dulu bergantung kat kepala bawah untuk berfikir.

    BalasPadam
  9. pak ngah ni kaki perah santan kepala kote

    BalasPadam
  10. Banyak dah yang saya ulas tentang zul ni..saya ni org kampung dia..kalu korang tak percaya tak tahulah nak kata!!Zul ni sebenarnya dia tak boleh berbinkan Nordin, dia kena berbinkan Abdullah, anak gampang yang keluar atas muka bumi ni atas perbuatan haram. pasal tu dia tak peduli halal haram. Hantu kalau ada nama, salah satu nama hantu tu Zul..ada faham!! tak caya lagi

    BalasPadam
  11. pakat pakat sondoi batang kote dalam mulut pak angah santan

    BalasPadam