RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Isnin, 15 Ogos 2011

AKU MAHU `BAKAR' EZAM SESUMPAH

Dulu kutuk, kini `melutut' minta makan...

Oleh: WFAUZDIN NS

APA masalah dengan engkau ni Ezam? Hari ni nafikan mahu bakar Malaysiakini dan Malaysia Insider cuma `simbolik' saja katanya. Jika simbolik, aku pun mahu beritahu Ezam bahawa aku juga mahu `membakar'nya sampai hangus. Sebab apa? Sebabnya Ezam sesumpah telah membakar jiwa rakyat yang menolak rasuah dan fitnah di dalam Umno parti `sembahan Ezam'.

Beginikah rupanya kejantanan Ezam setelah mengkhianat rakyat kerana keluar dari saf perjuangan rakyat menentang kezaliman dan rasuah Umno? Di mana suara rasuah Ezam seperti yang beliau janjikan sewaktu menubuhkan Gerak dan setelah keluar dari Gerak? Cukupkah dengan hanya menerbitkan satu buku yang tidak laku berkaitan rasuah maka Ezam sesumpah benar-benar menunaikan janjinya untuk membebaskan Umno sekutu Apco dari rasuah?

Poorahhh...Ezam. Hari ini sudah bertukar nada, menjadi pengampu berebut-rebut bersama Zul Kulim `firaun besar' dan Zahrain katak. Begitu marahnya Ezam sesumpah kepada Malaysiakini dan Malaysian Insider yang seringkali mendedahkan keburukan Umno. Media internet ini jauh lebih berwibawa dari Utusan Meloya dan TV 3 suku yang ber`standard' jamban itu.

Ezam sesumpah `bersumpah' untuk membakar kedua-dua media yang berani tersebut. Sudah naik jemu dan mahu termuntah rasanya bila Ezam sesumpah menyalak untuk `bersumpah' yang entah yang ke berapa ribu sumpahnya. Apa yang beliau tidak bersumpah adalah tentang hak peneroka Felda iaitu Peneroka Melayu yang sering tertipu oleh Felda. Di mana suara Ezam sesumpah di dalam hal ini. Ketika wang KWSP dipinjam oleh Felda yang bukan pencarum KWSP sebanyak RM 6 Bilion itu, suara Ezam sesumpah tenggelam di bawah ketiak `bik mama'.

Nampaknya semakin jauh sesatnya mamat sekor ni. Maka, aku pun mahu `membakar' Ezam sehingga hangus mengalahkan Gobalakrishnan. Kononnya Malaysiakini dan Malaysian Insider membakar hati umat Islam. Umat Islam yang mana satu terbakar, Ezam? Hanya umat Islam yang jahil dan dungu saja merasa diri masing-masing terbakar. Persetankan Ezam. /wfauzdin.blogspot.com

7 ulasan:

  1. KATAK KOTAK YANG DAH X LAKU NAK TARIK PERHATIAN ! CIAN ...

    BalasPadam
  2. Ezam..
    Dh pg Makkah,dh lontar jamrah pun..Klu aku tahu mcm neh perangai ko,masa ko blk dr Makkah dulu aku baling jamrah kt Muka ko..

    BalasPadam
  3. ....inilah perangai "BIAWAK HIDUP".....

    BalasPadam
  4. mamat si ezam ni dah kenyang sampai muka pun naik sembab sebab terlampau banyak makan hasil kerja sial dia lepas keluar dari pkr...elok bagi 'simbolik penampak' aja,baru dia sedar diri sikit yang geng2 grombolan dek tunggu nak rejam dia dalam sungai kelang...

    BalasPadam
  5. sesumpah ni memang layak disumpah oleh sekelian rakyat yg bencikan pengkhianat.

    sekali mengkhianati perjuangan kebenaran, maka sesumpah ni akan lebih jahat dan terus jahat sehingga israil mencabut nyawanya dan mati sebagai bangkai yg hina.

    pengkhianat dan pembelot lebih hina dari musuh sebenar kita yg terang dan nyata.

    BalasPadam
  6. Ezam kempunan nak pegang watak Usop Wilcha dalam Filem Hantu Kak Limah Balik Rumah kot. Maka dizahirkan hasratnya itu baru-baru ni.

    BalasPadam
  7. Aku kalau dengar nama pukimak ni pasti muntah ezam dah jadi racun buat org melayu dulu dia penawar kaum sekarang dah cilaka patut di rejam pemfitnah mcmni

    BalasPadam