RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Sabtu, 17 Disember 2011

Hasan Ali Tidak Akan Keluar PAS: Abdul Rani

PETALING JAYA: Pesuruhjaya PAS Selangor, Dr Abdul Rani Osman yakin rakan sekutunya, Datuk Dr Hasan Ali yang didakwa terperangkap dalam agenda Umno untuk melemahkan parti itu tidak akan meninggalkan PAS.

"Apa yang kita nampak ialah ada usaha Umno untuk memerangkap, kita tengok laporan mereka di akhbar dan TV3. Tapi saya yakin beliau tidak akan terperangkap dengan taktik kotor Umno," katanya yang dipetik portal The Malaysian Insider pada Jumaat.

Bagaimanapun, Abdul Rani memberitahu, sekiranya Hasan memutuskan untuk keluar PAS, tindakan itu dilihat akan merugikan beliau.

"Saya kenal Datuk Hasan malah beliau sendiri pernah menawarkan jawatan exco hal ehwal agama kepada saya pada 2008 tapi saya tolak. Jadi saya yakin beliau tidak akan keluar PAS," katanya.

Menurut Abdul Rani, beliau ada menghubungi kepimpinan PAS pusat untuk mengadakan perbincangan dengan Datuk Hasan dan Nasharudin Mat Isa bagi menyelesaikan isu ini./Mstar

Tiada ulasan:

Catat Ulasan