RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 7 November 2019

AZMIN PUNYA MASALAH HUTANG PUN MAHU DIKAITKAN DENGAN ANWAR ?


Syarikat YHA Travel & Tours (M) Sdn Bhd telah membawa kes ke mahkamah untuk menuntut hutang dari Azmin Ali yang dikatakan berjumlah sekitar RM 300K iaitu berupa tiket penerbangan dan penginapan untuk Timbalan Presiden Keadilan itu.

Pertamanya, tahniah dan syabas kepada Azmin kerana berjanji akan membayarnya. Semua manusia ada melibatkan diri dengan hutang, jadi isu hutang ini perkara biasa.

Pelik bin ajaib, apabila seorang bekas Chegu yang dulunya hari-hari berkokok pasal kubah masjid dan terowong di era Azmin jadi MB Selangor, tiba-tiba mengulas isu ini dan mengaitkannya dengan Anwar. Kononnya, syarikat itu milik kawan Anwar dan anak kawan Anwar itu dikatakannya pernah mengedit video lucah. Umang aiii...jauh bona lari dari isu hutang ni bai.....

Kalaupun syarikat itu milik kawan Anwar, adakah Azmin tidak perlu membayar hutangnya? Kalaupun anak kawan Anwar itu kaki edit video lucah, adakah ada kaitannya dengan hutang tidak berbayar? Nasib baik lah Chegu yang pernah jadi tokey ayam organik dan penjual barang lelong ini tidak kaitkan bahawa Haziq yang mendakwa Azmin adalah pasangannya di dalam hotel itu adalah anak ponakan tokey syarikat tersebut.

Begitulah nasib Chegu yang terbiar. Cerita kubah masjid dan terowong dah senyap sekarang. Cerita tentang Billboard Mak Lampir yang nilainya berjuta di Selangor itu langsung tidak disentuhnya. Maklumlah sibuk sekarang usung tin biskut gambar Mak Lampir ke hulu ke hilir. Patutlah ramai anak2 buah dia dah lari sebab baru tahu wajah sebenar Chegu ni.

13 ulasan:

  1. KIKIKI OOII APO NIH TAK BAEK GADOH2 BHAI..!!
    ASYIK GADO2 CAMNO NK KEMPEN PRK TG PIAI
    BAIK BAGI MONANG FREE KAN DOREH SELOSAI..
    BOLEH LAH JAWATAB BAKAL PM ATOK KASI KOLOKAI..

    KIKIKKI.. PUTIH MATO LA NNPK BAKAL PM KITOO ..!!

    TATAU SAPO TPM BINI ATAU LAKI YG LOBIH SUDU NIHHH...!!


    KIKIKI.. JANGAN LUPO ZAMAN PH NI BANYAK FORMULA HARAMJADAH TAK JADI.!

    INGAT FORMULA NI MESTI MENJADI..

    #FORMULATURUNBARANG = BMF

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kecoh la Ko. Pegi gantung diri, Eh silap, pegi gantung bendera mca tu. Korang kan Dah Jadi Macai mca skang ni... Nanti Kalo mca menang, untung2 terselit name pegi buat umrah free.. One em di bi Dah bungkus. Jadi Harap cina mca la plak Yg sponsor pas ni...

      Padam
    2. nak jawab jugak ke nih..? ibarat barang muslim dijual peniaga cina MCA, ato nak sokong barang non muslim DAP oleh peniaga melayu Bersatu..!?


      alahaiii.. cuba lagi.. putarrtr lagi... bring it on more fakta la brooo...!!

      Padam
  2. Pomen bawah tanah yur point is NOTHING.. cuba lagi give me power facts brooo..

    putarrrr dan cuba lagi... kikiki

    formula dah jumpa ka blom...?

    BalasPadam
  3. Sebelum najib diangkat jadi PM, kita dah tahu perangai rosmah kaki shopping super expensive taste. Kita kata jgn bimbang tahu lah najib nak handle sisi negatif isteri dia. Last2 rosmah nak beli satu dunia dgn kuasa yg kita beri kpd suami dia. Sama lah dgn azmin ni. Dah tahu satu keluarga dia expensive taste, adakah kita sewenang2nya nak serah kuasa PM kpd dia. Bayangkan kerosakan yg boleh dia lakukan kpd negara kita. Bakal jadi najib 2.0 dan 1mdb 2.0? Lebih baik berhati2. You have been warned Sebelum najib diangkat jadi PM, kita dah tahu perangai rosmah kaki shopping super expensive taste. Kita kata jgn bimbang tahu lah najib nak handle sisi negatif isteri dia. Last2 rosmah nak beli satu dunia dgn kuasa yg kita beri kpd suami dia. Sama lah dgn azmin ni. Dah tahu satu keluarga dia expensive taste, adakah kita sewenang2nya nak serah kuasa PM kpd dia. Bayangkan kerosakan yg boleh dia lakukan kpd negara kita. Bakal jadi najib 2.0 dan 1mdb 2.0? Lebih baik berhati2. You have been warned

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa kurangnya anak tun mangkok...kereta sport..kapal mewah..banglo mewah..hartanah luar negara..ratusan syarikat besar..projek runding terus..gagal daddykasi bailout guna wang kerajaan...
      Perghhh...yg nyata buat negara hancur pon boleh korang letak sebagai ketua!!!!??
      Diberi peluang kali kedua makin hancur negara. Hutang bertambah dan habis harta negara dilelong dan dijual!!!
      Inilah ketua yg prihatin kpd anak..proksi dan kroni. Untuk rakyat......kencing hanceng!!!!

      Padam
  4. Sebelum di angkat jadi PM kita dah tahu perangai Brother Anwar bin Ibrahim... ko rase ko orang tahu tak perangai brother kita ni...!? 4 inci.. kapal sink kata brother harus bertaubat.. brother ni dengan china doll... lesen judi paling banyak dilulus.. tol paling banyak lulus... ceciter dll


    haahhh ko rasa camneer...!!?

    kiikikiki

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tlg jgn bagi kaki belanja boros sakan pegang kuasa dan duit. Kita dah lihat apa yg najib dan rosmah buat. Tak cukup serik lagi?

      Padam
    2. Rosmah belanja dgn duit sapa yer????
      Kalau sah dia belanja dgn wang rakyat...laknat kat dia.
      Simple...

      Tapi setakat 18bulan pakatan semburit jadi kerajaan diketuai tun mangkok yg berpengalaman 22tahun nampak mcm makin hancur jer ekonomi negara.
      Kerana mulut longkangnya negara china beralih arah membeli minyak sawit TANPA HAD ke indonesia. Skrg pengimport utama india turut melakukan perkara yg sama. Dpd hampir rm1000 setan dah jadi rm280 setan harga tandan kelapa sawit.
      Sampai ada yg kata tun mangkok bersara atau pakatan semburit tumbang barulah harga sawit meningkat.
      Itulah angkara mulut longkang bercakap ikut suka dia maka yg jadi mangsa adalah rakyat.
      Rosmah belanja besar guna duit dia atau bukan tak jatuh pon harga minyak sawit.
      Gst dah hapus tapi kos sara hidup makin meningkat. Cukai pulak entah dtg dari mana tanpa disedari. Kebodohan menteri yg tiada sijil nampak merosakkan ekonomi ngara. Dulu bukan main berkokok seolah2 dia pakar itu ini tapi keadaan skrg mcm celaka.
      Sana sini menyalahkan 1mdb yg sah hutangnya rm36b. Bila ditanya berapa aset 1mdb berpusing2 dia mengelak. Rakyat tahu aset 1mdb rm42b. Klu dijual maka selesailah hutang 1mdb.Kenapa tak dijual?????
      Sebabbbbb....2 projek yg telah dirancang oleh 1mdb mampu menjana pulangan rm40b dan rm140b dlm tempoh jangka pendek.
      Jual 1mdb maka untung besarlah pembelinya.
      Penyelewengan yg dilakukan oleh jho low dan MO1 dan MO2 spt didakwa doj amerika sah bukan najib dan rosmah dlm perbicaraan mahkamah najib. Tun mangkok dan mangkok2nya yg bermain dgn persepsi fitnah selama ini.
      Jual lah aset dan saham 1mdb maka berebut2lah para proksi dan kroni puak tamak utk membelinya.
      Jika dijual maka tidak akan ada modal utk puak tun mangkok sblm pru15 nanti...hmmmm

      Padam
  5. anwar harus bertaubat...

    BalasPadam
  6. Yg kaki belanja sakan(bukan duit dihasilkan sendiri!) semuanya melayu-islam. Knp kita masih dok utamakan politik bangsa? Pertahankan ahli politik melayu mega korup sebab dia islam? Islam ajar mcm tu ka? Aku kata melayu korup tak kira apa partinya, termasuk anak tun m jika terbukti dia korup!

    BalasPadam
  7. Sesapa yg belanja sakan dng duit rakyat kita tak sokong pun...

    Yg ni dah la belanja sakan duit rakyat naik kapal terbang kjaan, kroni dan anakcucu, akidah iman juga depa kasi belanja borong murah gadai kat pajak gadai dengan pluralisma murtad, COMANGO toksik marina gereja, Syiah@PAN G25 dan liberalisma agama...

    bab pluralisma ni macai jadi setan bisu bodoh bangang


    formulaturunharga = bmf

    BalasPadam
  8. ASS..WR.WB.SAYA pak resky TKI BRUNAY DARUSALAM INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN EYANG SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN SAWAH YANG DULUNYA SEMPAT DI GADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN EYANG WORO MANGGOLO MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA KEPADA KAMI DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI KAMI SILAHKAN HUBUNGI NO HP EYANG WORO MANGGOLO (082-391-772-208) JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN NYA TERIMAH KASIH
    NO HP EYANG WORO MANGGOLO (082-391-772-208)
    BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL EYANG WORO MANGGOLO
    DIJAMIN TIDAK MENGECEWAKAN ANDA APAPUN ANDA MINTA INSYA ALLAH PASTI DIKABULKAN BERGAUNLAH SECEPATNYA BERSAMA KAMI JANGAN SAMPAI ANDA MENYESAL

    BalasPadam