RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Sabtu, 7 Januari 2023

JAKIM MESTI TEGAS, AWASI MUSUH DALAM SELIMUT


 

3 ulasan:

  1. Kaum Cina paling kuat menipu yang kena CEO orang Melayu... sah jadi kambing hitam saja

    Kenapa yang kena itu kaum Melayu sedangkan kaum Cina lagi kuat kartel penipunya.. Link bawah ni haah

    http://cipantapirtenuk.blogspot.com/2023/01/kambing-hitam-rm925-bilion.html?m=1

    Menurut sumber, perintah reman sehingga 10 Januari itu diperoleh selepas suspek berusia 42 tahun dibawa ke Mahkamah Majistret di sini pagi tadi.

    “Suspek disyaki menjadi orang tengah dalam pengagihan projek kerajaan di bawah Pakej Rangsangan Ekonomi pada 2020 hingga 2022. Dia ditahan ketika memberikan keterangan di ibu pejabat SPRM malam tadi.

    “Suspek juga dipercayai menerima rasuah bagi menghubungkan kontraktor-kontraktor dan pihak atasan...

    Sllu nya yg buat kerja ni kartel tokey mata sepet yang jadi kambing hitam orang Melayu. Contoh depan lobang hidung semua yang jadi PM. Kes sekor Cina mata sepet bernama Jho Low..

    Contoh paling celaka sekali hanya sekor Jho Low saja dia sedang ketawa terbahak bahak tepok tangan geli hati melihat betapa bodoh nya, betapa bangang nya, betapa tolol dan tongong nya pemimpin pemimpin Melayu di perkotak katikkan oleh Jho Low. Berantakan semua pemimpin Melayu buat fitnah jijik satu sama lain.

    Kaum Jho Low juga turut tumpang ketawa terbahak bahak sambiltepuk tangan melihat pemimpin Melayu berbunuhan sesama sendiri..

    Jho Low lesap ada bekas ketua pulis Melayu (hrmmm Melayu lagiii..) jadi beruang dll. Ini lah speicies prmimpin Melayu yang DAP@Lee KwanYew paling suka sekali yang bodoh bangang dan dicucuk hidung...!!

    Biar pun pemimpin PM Melayu barua mereka silih berganti taikun dan tokey tokey kaum Cina tetap orang yang sama. Kartel taikun yang sama. Mafia taikun mereka tetap yang sama kartel mafia tetap sama menguasai bekalan makanan dan barang pengguna tetap sama ini hasil didikan tuan mereka Lee Kwan Yew@DAP setelah berjaya membaruakan 22 tahun 22 bulan berjaya PM Melayu dan terkini diganti dng barua mereka yang baru....

    Hasilnya mafia kartel yang sama tetap menguasai Malaysia.. Di Indonesia keadaan lebih parah lagi kartel nya juga dikuasai Lee Kwan Yew@Singapura

    #terkinjakinjanakjadibaruaLeeKwanYewDAP

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bagilah bukti bila berhujah. Jangan tunjuk kebodohan diri ke orang

      Padam
  2. Mantappp, jangan lupa kunjungi website kami yaa:
    https://kelompok3.cyberwarrior.co.id/shop/

    BalasPadam