RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Rabu, 19 April 2023

JENAZAH RUU 355 TELAH BANGKIT SEMULA


 

3 ulasan:

  1. Baru Hari ini setelah 22 tahun 22 Bulan berkuasa telo atok tak goyang lagi..

    Dalam perkongsian bertajuk ‘Cari Gaduh’ menerusi Facebook petang ini, Dr Mahathir berkata, tindakan saman diambil kerana Anwar masih meneruskan fitnah terhadapnya walaupun selepas berjaya menjadi Perdana Menteri.

    YESS pertarungan battle of Barua DAP@Lee Kwan Yew dah dibakul sampahkan Vs Barua Lee Kwan Yew yang baru...

    Mana mana barua DAP@ LeeKwanYew yg melingkup nanti kita hanyutkan ke Pulau Batu Putih haahh..!!

    Haaahh orang Melayu' skliannn tepokkkk Dan batu api kan barua DAP@ LeeKwanYew ini

    Mahathir akan meneruskan tindakan undang-undang terhadap Perdana Menteri Anwar Ibrahim berhubung dakwaan menuduh bekas perdana menteri itu mengumpul kekayaan peribadi semasa berkuasa.

    “Tun (Mahathir) telah mengarahkan kami untuk meneruskan tindakan di mahkamah. Ini membuktikan bahawa Anwar tidak memohon maaf atau menarik balik kenyataannya.

    Apabila dia dah jadi Perdana Menteri, dia masih teruskan fitnah. Jadi Atok minta tarik balik dan jika tidak Atok ambil tindakan undang-undang.

    Itulah yang saya lakukan. Jadi siapa yang cari gaduh? “Bagi Tun, ia adalah pembohongan oleh perdana menteri,” kata peguam Mahathir,

    Pada orang Melayu' Mari kita ramai ramai tepokk tangan Dan mohhh kita Laga laga kan semua barua barua DAP@ LeeKwanYew ini sampai lunyai... Yang melingkup Kasi hanyut di Pulau Putih

    PRN June 2023 nanti Maka semua saki Baki barua barua LeeKwanYew@DAP orang Melayu' hapuskan semua barua ini secara total..!!

    BalasPadam
  2. Hak Najib mohon Pengampunan DiRaja bila dinafikan perbicaraan yang adil. Kita tahu apa yang dikatakan Hakim Besar Sabah dan Sarawak Abdul Rahman Sebli benar belaka. Semoga ini akan dijadikan rujukan Lembaga Pengampunan dalam membuat keputusan.

    Bila nak tangkap Zety Taufik Ayman dan keluarga pencuri ini...Depan mata pun buat bodoh bangang tiada tindakan lansung... Jho Low Dan tuan nya DAP@LeeKwanYew sedang ketawa terbahak bahak tengok Melayu' berantakan kena bodoh bangangkan sesama sendiri..

    Apa jasa Taufik Ayman pada negara..!?

    BalasPadam
  3. UMNo/BN kena buli atau kena kencing oleh rakan PH..!?

    Setiausaha Agung PH Saifuddin Nasution Ismail berkata PH dan BN bersetuju parti yang memenangi kerusi pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14) akan bertanding semula pada pilihan raya akan datang di enam negeri.

    Beliau berkata konsensus itu dipersetujui semasa perbincangan awal mengenai peruntukan kerusi oleh PH dan BN untuk pilihan raya negeri.

    Di Selangor, Pakatan Harapan (PH) mempunyai 40 kerusi - 19 disandang PKR, DAP (15) dan Amanah (6).

    BN mempunyai lima kerusi di Selangor - Semenyih, Sungai Burong, Hulu Bernam, Sungai Panjang, Sungai Air Tawar - semuanya dimenangi Umno.

    Sampai mampos lah UMNo / BN kena main lagi nih... Bila nak kontrol percaturan atau kena catur kan..!!?

    Haah tepokkkkk..!!!

    BalasPadam