RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Jumaat, 14 April 2023

PENGAMPUNAN NAJIB DAN MUHYIDIN HIPOKRIT


 

5 ulasan:

  1. Kemenangan atas faktor Bossku tak boleh disangkal lagi..!!

    Kemenangan besar Pilihan Raya Negeri (PRN) Melaka dan Johor yang lalu berpunca dari kemunculan Najib berkempen secara besar-besaran dalam PRN tersebut.

    Semangat solidariti dalam kalangan parti-parti yang membentuk Kerajaan Perpaduan dan ianya bakal membawa kekalahan teruk BN dan PH sekira Najib gagal dibebaskan melalui pengampuan DiRaja.

    Majlis Kerja Tertinggi (MKT) UMNO menyokong penuh permohonan Pengampuan DiRaja Najib dalam mesyuarat pada 7 April lalu di mana parti berkenaan memohon ihsan Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah untuk mempertimbangkan pengampunan penuh kepada Najib.

    Adakah Para pemimpin dan penyokong PH berasa sangat selesa dengan sedikit kuasa yang ada sehingga menyebabkan mereka tidak mempedulikan agenda perjuangan parti-parti sahabat yang lain yang membantu pembentukan kerajaan Perpaduan?

    Fenomena Bossku yang dicetuskan Najib telah membantu kemenangan bergaya BN pada PRN Melaka dan PRN Johor. Itu adalah fakta Bossku yang tidak boleh disangkal.

    BalasPadam
  2. Bila nak tangkap Zety , Jho Low dan keluarga penyamun Taufik Ayman

    Zety mengelak dari menghadiri sebutan kes 1MDB dengan alasan muntah, demam dan vertigo, sebaliknya boleh tampil dalam satu majlis lain.

    Di hitung keseluruhan ‘cuti sakit’ yang diperolehi Zeti sehingga kini berjumlah beratus hari termasuk hari Sabtu dan Ahad.

    Persoalannya, sampai bila Zeti akan menikmati ‘cuti sakit’?

    Kes Mohd Nazlan Ghazali, Zeti Aziz dan Tawfiq Ayman masih ‘terperuk’ di Pejabat Peguam Negara sehingga hari ini.

    Hanya sekor Cina Jho Low saja dimana semua PM yang ada lansung tak tangkap Jho Low yang sedang tepok tangan ketawa terbahak barsama kaum DAP@ Lee Kwan Yew lihat betapa bodoh bangang kesemua PM ini tak ada telo utk memangkap nya..!! Zety dng kes AMLA 700 juta betul betul depan lubang hidung pun tak mampu ditangkap mereka..!!

    Apa tindakan pemimpin UMNO semua buat diam dan buat bodoh semuanya selepas PRU 15 tadah punggung masing masing pada Brother Anwar Bin Ibrahim.

    Penyokong 'Bossku' hanya tunggu dan lihat tindakan pemimpin UMNO setelah mereka menadah punggung masing masing pada Brother Anwar Bin Ibrahim.

    Apa jasa Taufik Ayman dan Jho Low pada Malaysia..?

    BalasPadam
  3. Jangan terkeliru dengan permainan politik setengah pihak yang cuba pengaruhi rakyat berkenaan kes terhadap Datuk Seri Najib Razak.

    Kes DSNR ini telah terlihat bagaimana hakim hakim sengaja di atur dan dipilih sesuai untuk perkenakan DSNR dengan berselindung belakang kuasa mahkamah dan hakim.

    Walaupun DSNR telah dijatuhi hukuman namun, semua pihak harus melihat cara kes dilaksanakan dan cara perbicaraan dikendalikan.

    Pemerhati politk ada menyatakan , jika berlaku PRN , UMNO dan juga PN akan sukar hadapi nya kerana akan ada jumlah ‘substantial’ undi protes atau mengundi pihak lawan kerana mahu pamer kekecewaan terhadap gabungan PN/BN kerana gagal bebaskan “Bossku”

    Pemerhati politik meramalkan UMNO akan melalui jalan sukar akibat gagal membebaskan Datuk Seri Najib Razak, walau sudah berada didalam kerajaan.

    Ini kata nya kerana penyokong Mantan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berasa tidak puas hati dan merasa kecewa.

    Penganalisa politik Kartini Aboo Talib Datuk Seri Najib miliki ramai pensimpati didalam parti dan ini akan ada impak kepada UMNO.

    ‘crack’ sudah mula dilihat dengan kenyataan dua pemimpin UMNO ia itu Datuk Wan Rosdy dan Datuk Sharir Samad yang memperli dan menegur kepimpinan.

    Akan ada nanti desakan kepada kepimpinan suoaya keluar dari menyokong Perikatan Nasional kerana melihat tiada faedah bersama jika kerja membebaskan “Bossku” yang ternyata dianayai tidak mampu dilakukan.

    Lingkupkan saki baki barua barua DAP@ LeeKwanYew PRN June 2023 ini..!!

    #RayaDoluJuneLingkupBaruaLeeKwanYew

    BalasPadam
  4. Ahli dan penyokong Ph sepatutnya pergi berarak beramai2 dijalan2raya menuntut najib dibebaskan dari penjara,
    dan pmx hendaklah mengistiharkan cuti umum tujuh hari berturut2 serta mengadakan pesta besar dengan menjemput artis2 besar diseluruh dunia menghiburkan apa sahaja.
    Dan juga pmx hendaklah mengumumkan yg dia akan mengarahkan supaya pihak pendakwa supaya tidak membantah apa2 yang peguam najib kemukakan pada mahkamah terhadap apa jua tuduhan lain terhadap beliau dan supaya hakim cuma dapat mendegar penghujahan dari pehak peguambela najib dan pehak pendakwa diam membisu atau setuju saja pada apa saja yang dihujah peguam najib supaya keadilan terhadap najib dapat terjadi dan bergermerlapanlah cahaya perundangan malaysia dan dengan itu negara akan disanjung tinggi oleh seluruh pengamal undang2 diseluruh dunia.
    Dengan terbebasnya najib maka pmx dan ph akan dianggap sebagai hero dan pahlawan terhebat sepanjang sejarah dan pmx anwar akan dianggap sebagai sang dewata mulya raya 2.0 oleh pengikut mereka.
    Anwar, najib, dan seluruh pimpinan parti2 yg berada dalam ph dan bn pula hendaklah sama2 menyertai pesta besar didataran putrajaya dan sama2 menyanyikan lagu hoyhoiyahoy secara bersama disatu pentas dan juga turut menyanyikan lagu "akulah penyamun" lagu yg terdapat dalam filem nujum pak belalang lakonan p.ramli dulu.

    Selamat majujaya anwar pmx dan najib pm6.
    hidup pmx, hidup najib,
    hoyhoiyahoy, hoyhoiyahoi manyak power woo..

    BalasPadam
  5. Banyak penyokong2 tegal ph sangat2 berharap perjuangan pmx untuk membebaskan najib berjaya melalui proses pengampunan diraja dan wak jahid pula akan diusahakan bebas melalui proses dimana pehak pendakwaan membisu dan dengan itu akan berlaku secara teknikal wakjahid didapati tidak bersalah.
    Pembebasan mereka ini dan lain2 lagi adalah amat pentin bagi pehak ph dan pmx untuk berjuang terus dalam membasmi rasuah.
    Adalah diharapkan gandingan mereka ini akan memberikan kesedaran pada rakyat Mesia yang benar2 berharap supaya negara mencapai tahap rasuah sifar.
    Pmx anwar sebagaimana kata sesetengah pehak yg kuat menyokong ph merasa amat yakin yg najib dan wakjahid adalah sesuci dirinya sendiri dan sangat anti rasuah.

    Ayoh mari berjuang memerangi rasuah bersama pmx, najib, wakjahid, matsabu, limguanwn, bungmoktar dan lain2 lagi yg mendokong phbn.

    ...

    BalasPadam