RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Isnin, 10 April 2023

PN GAGAL DULU, KINI DAN SELAMANYA


 

3 ulasan:

  1. Bila nak tangkap Zety Taufik Ayman dan Jho Low...!?

    BalasPadam
  2. Kafir extrem yang terdiri dari perpaduan golongan2 Pro-iblis, Pro-setan, neo-nimrud, neo-firaun, neo-abujahal, neo-musailamah, neo-maxis leninist, neo-maoist tiongkokist, serta golongan pro-NWO, pro-Zionis yang membentuk satu pakatan politik yang semua orang boleh nampak kewujudan mereka sekarang ini.

    Anggota2 mereka akan memperlihatkan apa sahaja perbuatan yg menjadi larangan Allah swt samada dengan bangganya dan mencabar2 dalam melakukannya atau menjenamakan dengan nama yg baik bagi melindungi kefasadan perbuatan tersebut.

    dan mereka dengan bangganya akan berkata "lihatlah betapa sundalnya kami, betapa menipunya kami, betapa sesatnya kami, dsb" dengan penuh keegoan mereka.

    Hal2 kebaikan, dakwah akan disekat secara kediktatoran tampa mempunyai hujjah malah hanya beralasan ciptaan mereka sendiri dengan kisah2 yg bukan hujjah dan ayat2 atau hadis2 yg tidak berkaitan.

    Ya Allah, lindungi lah aku, selamatkanlah aku, keluargaku, saudara2ku dari golongan ini.
    Amien ya Rabb.

    BalasPadam
  3. tahniah phumdap yg telah berjaya menaikkan harga barangan import dan menurunkan harga produk pertanian eksport.
    Tahniah juga sebab berjaya menurunkan kadar gaji pekerja am.
    Tahniah juga sebab berjaya menurunkan nilai ringgit.
    Tahniah juga sebab berjaya menipu tampa rasa segan dan malu malah berbangga dengan janji untuk menurunkan harga minyak, memberikan pendidikan percuma seperti dizaman Tunku dan Tun Hussin onn.
    Dan banyak lagi lah tahniah untuk phumdap yang telah berjaya menipu dengan jayanya dan jugak mempunyai macai tua muda botak berjanggut haji dan jahil sama2 mengambil berkat setan menipu rakyat dengan putar belit pusing cerita dan sebagainya.

    Laknat Allah lah bagi semua penipu.

    BalasPadam