RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Ahad, 9 April 2023

SANUSI KALAH SAMAN

 


3 ulasan:

  1. Kalau pasangan Cina berjubo DAP ke depan.. ularmak UMNo ke belakang.. Ularmak PKR masuk gua.. AlJub tak layan...

    Ahli parlimen Tebrau, Jimmy Puah berkata dia telah menemui pasangan kekasih yang dirakam melakukan aksi jelik dalam sebuah kereta baru-baru ini serta menawarkan nasihat dan bantuan guaman secara percuma kepada mereka.

    Puah berkata, dia dimaklumkan pasangan terbabit bahawa individu yang merakam kejadian itu telah menyamar sebagai anggota polis dan meminta kad pengenalan mereka.

    Kalau disabit, ini akan membawa impak yang negatif terhadap pasangan tersebut.

    “Dari segi moral, tidak dinafikan bahawa apa yang dilakukan adalah kurang sesuai, tetapi untuk dikenakan hukuman penjara terhadap pasangan tersebut adalah terlalu berat,” kata Ketua Biro Hak Asasi Manusia Muda, Dobby Chew

    BalasPadam
  2. Hanya UMNo Siswa yang Ade telo buat masa ini.

    Mat Asan Zahid telo depa semua dah bagi kat hanjing barua DAP@LeeKwanYew...

    UMNOsiswa meminta Parti Ikatan Demokratik Malaysia (Muda) tidak membuat apa-apa tindakan yang boleh mempengaruhi pelajar Institut Pengajian Tinggi (IPT) menjadi seorang mahasiswa yang biadab.

    Ketua Penerangannya, Firdaos Yusof berkata, isu Presiden Muda, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman dihalang baru-baru ini dijadikan propaganda oleh parti itu serta sayap mahasiswa mereka dalam menggambarkan IPT hari ini masih lagi dibelenggu undang-undang menyekat suara mahasiswa.

    Pada ahli UMNo sekelian hang pi raba celah kangkang memasing ada rasa telo ke idok... Telo Mat Asan dan Zahid dio orang dah check.. telo depa Dua ekor dah masuk lam perut..


    Kikikiki...

    BalasPadam