RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Rabu, 3 Mei 2023

WALAUN TERJAH LIVE (PART II)


 

7 ulasan:

  1. Tak ramai hadirin konsert kempen mad dah ni di kedah sebab katanya sebab penyanyi hoihoi yahoi tidak di jemput sama,
    Sepatut nya adakan lah koir nyanyi ramai2 zahid, anwar, limguwaneng, matsabu,mathasab, jijahkipas, pijijely, sepudin tiongtiong dan lain2 lagi, baru lah gegar gegak gumpita kota alor star dan mesti jadi trending punya.

    BalasPadam

  2. Proklaiminasi Melayu'...

    Asalkan bukan acah acah power Proklaimanasi Melayu' Pantekkk udah ler...!!

    Sokong saja tapi kena ber hati hati dengan si pantek lidah bercabang ni.. Asal boleh tumbang kan saki Baki barua DAP@LeeKwanYew boleh saja kita sokong...

    Asalkan Boboi bukan jadi calon dan Parti Pejuang tidak berada dalam Perikatan Nasional..!! Tragedi Pulau Batu Putih baru saja digadai pada anak Lee Kwan Yew oleh barua lidah bercabang paling renta berjaya dibaruakan oleh DAP@ LeeKwanYew.

    Silap ari bulan serban janggut Dan kopiah dengan telo labuh ulamak ulamak PN pulak kena jual pada anak Lee Kwan Yew pulak nanti...

    Mac, percubaan sebelum ini untuk mengadakan acara yang menampilkan Mahathir telah dibatalkan selepas tempat tuan rumah membatalkan tempahan penganjur.

    Pada masa itu, Mahathir menuduh Perdana Menteri Anwar Ibrahim mengarahkan pembatalan itu.

    "Tiada perkara seperti ini boleh dilakukan tanpa persetujuan atau arahannya," katanya.

    Minggu lalu, Mahathir berkata orang ramai tidak perlu takut dengan “gelombang hijau” sokongan kepada Perikatan Nasional, sambil menunjukkan bahawa Malaysia menyaksikan pembangunan pesat apabila ia ditadbir oleh kerajaan majoriti Melayu selama 60 tahun.


    #hatihatipemimpinacahacahpowermelayuislamik

    BalasPadam
    Balasan
    1. Berapa ramai penyokong Pas sebenar yg setuju Tok hadi dan kroni2 dia sokong Atok sakau. Bukan penyokong Pas tulen tak tau yg Atok sakau wang rakyat utk bail out anak2 dan kroni2 - terutama Daim. Takkan nak sokong juga! PAS hadi dah hilang punca hingga sanggup sokong orang2 yg KORUP tetapi menentang orang yg nak memerangi dan membasmi korupsi demi kepentingan politik sempit. Tak ada sedikit pun perjuangan demi agama.

      Padam
  3. Phumdap dikatakan bakal mengadakan perarakan "hoihoiyahoi madani" secara besarbesaran tu betul ke?
    Pasti hebat tuh nanti...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Komen orang otak penuh taik lembu

      Padam
  4. 126...!!??

    126 angka ini signifikan hingga ramai 'çyber troopers' pro kerajaan meroyan di laman Facebook.

    Tidak perlu risau dengan bilangan angka. Bukan seperti Perdana Menteri (Datuk Seri Anwar Ibrahim) dulu, yang sanggup buat sidang media berkali-kali hanya untuk sebut 'I have the numbers'.

    "Adakah beedosa sebut 126

    "Pihak sebelah sana (Kerajaan Perpaduan) pun tahu dah kebenarannya,"

    Dah ada catatan di Facebook itu dengan menulis '126 dah…jika benar Alhamdulillah'....

    #geligeli126

    BalasPadam
  5. Menurut laman penjilat phancing umdap maoist adalah bahawa OPR telah naik sebab ekonomi bertambah kukuh, dan harga barangan naik sebab ekonomi bertambah kukuh, dan bertambahnya penganguran juga disebabkan ekonomi bertambah kukuh, dan pendapatan rakyat bawahan bertambah kurang adalah disebabkan ekonomi bertambah kukuh dan makin ramai orang ditauliahkah sijil kebangkrapan adalah disebabkan ekonomi bertambah kukuh, dan nilai myr semakin merundum juga disebabkan ekonomi bertambah kukuh, dan tiada kenaikan gaji juga disebabkan ekonomi bertambah kukuh.
    Dan juga bilamana petunjuk menunjukkan rakyat terutamanya golongan bumiputera memasuki era melarat merana stress gila itu juga adalah disebabkan ekonomi bertambah kukuh, maka oleh itu berterima kasihlah kepada pakar2 suci ph mentadbir negara dengan gagalnya sebab bila phumdap gagal formulasi tahap bodoi iq baboon itu petandanya ekonomi bertambah kukuh.

    *Pesanan ini dibawakan oleh pencinta kebodohan lagi memperbodohkan sejagat.

    Reply Like

    (Copy & Paste)

    BalasPadam