RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Isnin, 14 Jun 2010

UNDIAN KEPERCAYAAN TERHADAP EZAM

SEBELUM ini Senatak Ezam sesumpah ada menyebut bahawa beliau mempercayai bahawa DS Anwar sememangnya mempunyai kelakuan yang menjijikkan sepertimana tuduhan liwat yang dihadapinya sekarang setelah DS Wan Azizah sendiri pernah memberitahunya. Sebelum itu, mari kita imbas apa yang pernah Senatak Ezam sesumpah pernah sebut berkaitan isu liwat terhadap DS Anwar.

Sewaktu Ezam sesumpah mula-mula keluar dari PKR, menyertai Gerak dan kemudiannya menyertai Umno semula, apabila ditanya tentang isu liwat tersebut, Ezam menyebut bahawa kita mesti serahkan kepada mahkamah menentukannya dan beliau sendiri di dalam ceramahnya selepas itu selalu menyebut bahawa biar mahkamah menentukannya. Jangan menuduh Saiful membuat fitnah dan jangan pula menganggap DS Anwar melakukannya. Kemudiannya, apabila kes ini bermula, dan Saiful ada menyebut pernah memberitahu Ezam tentang dirinya diliwat, Ezam kemudiannya mengakui mempercayai bahawa DS Anwar melakukannya setelah mendengar sendiri pengakuan dari Saiful.

Kemudiannya lagi, Ezam menyebut beliau mempercayai bahawa DS Anwar sememangnya memunyai tabiat sedemikian rupa setelah DS Wan Azizah pernah memberitahunya sewaktu beliau berada di dalam parti KeADILan lagi. Maka, persoalannya asas yang mana satukah yang membuat Ezam mempercayai tentang kelakuan DS Anwar tersebut? Kenyataan berbelit-belit Ezam itu memperlihatkan beliau memang layak diangkat menjadi Senatak di dalam kabinet Najib. Bukankah Najib juga sering berbelit kenyataannya? Isu lesen judi bola contohnya.

Blog ini ingin mendapatkan pandangan pengunjung terhadap isu ini. Pengunjung ditanya tentang isu ini seperti berikut; EZAM MENYEBUT DIA TAHU ANWAR SEORANG PELIWAT KERANA DS WAN AZIZAH PERNAH MEMBERITAHUNYA. APA PANDANGAN ANDA ?

Dari sejumlah 679 pengunjung yang mengambil bahagian, keputusan terhadap soalan tersebut adalah seperti berikut:

1. Ezam salah seorang konspirasi terhadap Anwar - 21 %
2. Ezam mahu cari makan - 19 %

3. Ezam kaki putar belit - 19 %

4. Ezam berdendam dengan Anwar dan keluarga - 16 %

5. Ezam terpaksa balas budi Najib - 11 %

6. Ezam mengampu Najib - 10 %

7. Ezam benar - 4 %


Di sini, hanya 4 % yang mempercayai kata-kata Ezam. Mungkin sudah sampai masanya Ezam kembali berfikir apakah berbaloi buatnya dengan jawatan yang disandang sekarang dari apa yang dilakukannya, kecuali beliau berpatah arang dengan DS Anwar. Mudah-mudahan Ezam insaf dan segera bertaubat dari bersubahat dengan pembuat fitnah jahat ini./wfauzdin.blogspot.com

1 ulasan:

  1. gua tak mau cite banyak tentang mamat sekor ni, gua cuma nak kata yang mamat sekor ni anjing kurap, bangsat, lahanat, haram jadah dan macam2 lagi yang sama waktu dengannya

    BalasPadam