RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Jumaat, 6 Mac 2020

HADI JADI TPM ?



Bila disebut tentang jawatan TPM yg masih kosong di bawah kerajaan pintu belakang skrg ini, yg sering disebut oleh puak2 mereka adalah nama Zahid, Hishamuddin dan Azmin saja. Inilah nama2 yg sering terpapar di mana2 media pun.

Tiada siapa pun bertanya dan tiada siapa yg offer, tiba2 lebai Hadi kata, " Ana tak kisah kalau dilantik jadi TPM". Ditambah lagi dengan ayat minta kesihan, "Kalau tak pilih Ana pung takpe, Ana boleh ke laut semule....".

Nama Hadi hanya disebut oleh seorang budak Bersatu dan Armada di Kelantan dan Tganu. Partinya sendiri tak sebut untuk calonkan bekas MB Tganu sepenggal ni untuk jadi TPM. Kalau tanya aku, aku pun setuju Hadi jadi TPM kerana partinya ada 18 Kerusi berbanding Azmin. Isu dia boleh dan layak jadi TPM itu isu lain kerana kalau difikirkan kelayakan, kerajaan pintu belakang itu sendiri tidak layak jadi kerajaan kerana itu bukan kerajaan pilihan rakyat.

Begitulah nasib diri lebai bila berada di tengah2 gerombolan pengkhianat. Mana maruah kamu?

1 ulasan:

  1. As stated by Stanford Medical, It's really the one and ONLY reason this country's women get to live 10 years longer and weigh 19 kilos lighter than us.

    (By the way, it is not about genetics or some secret-exercise and really, EVERYTHING about "HOW" they are eating.)

    P.S, I said "HOW", and not "WHAT"...

    Tap this link to find out if this easy quiz can help you release your true weight loss potential

    BalasPadam