RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Selasa, 3 Mac 2020

RAMPAS KUASA, TIDAK MELALUI PILIHANRAYA, ITU KERJA FASIK DAN DILARANG ISLAM - TOK GURU NIK AZIZ

Sejarah kejatuhan kerajaan Perak yang dipimpin oleh Nizar Jamaludin (Pas) akibat 4 orang Adun dari PR waktu itu telah melompat menyokong Bn pada tahun 2009, sepatutnya memberi pengajaran kepada kita semua.

Demokrasi dihina sedemikian rupa dan rakyat diperbodohkan oleh golongan elit yang tiada peri kemanusiaan, tamak dan rakus. Lebih jijik lagi mereka ini menggunakan hujah perkauman atau agama untuk menghalalkan perbuatan fasik mereka.

Almarhum Tok Guru Nik Aziz (Mursyidul Am Pas) sendiri mengutuk sekeras-kerasnya perbuatan mungkar tersebut. Saya masih ingat, sewaktu tragedi tersebut berlaku, pimpinan Pas memohon agar umat Islam berdoa dan mengadu kepada Allah agar tangan-tangan yang bersubahat melakukan perbuatan terkutuk itu dilaknat Allah dunia dan akhirat.

Hari ini, paling menyedihkan berlaku. Pimpinan-pimpinan dari parti yang sama yang masih hidup telah membenarkan tangan-tangan mereka untuk bersubahat bersama satu lagi parti yang dulunya dikenali sebagai kleptokrasi yang telah ditolak rakyat pada PRU14, untuk menjatuhkan kerajaan PH bagi menubuhkan kerajaan pintu belakang. Apakan mereka lupa asal usul parti mereka serta dasar parti mereka? Tidak ubah seperti parti orang Yahudi kelihatannya.

Pas tidak boleh menyatakan mereka tidak terlibat atau bersubahat melakukan rampasan ini. Pas bukan merompak, tetapi Pas telah bersubahat merayakan dan memakan bersama hasil rompakan itu. Apa lagi hujah dan dalil agama untuk Pas ambil bagi mempertahankan kerja terkutuk mereka? Tidak malukah mereka kepada rakyat jelata? Inikah gambaran politik Islam yang Pas mahu tunjukkan kepada orang-orang bukan Islam? Haji Hadi berjanji dengan Tun M akan tetap sokong Tun M sehingga PRU15, apakah Hadi telah mempersendakan janji-janji yang telah dibuat terhadap Tun M dan lebih parah lagi Hadi telah membawa partinya ke lembah kehinaan apabila bekerjasama mewujudkan kerajaan pintu belakang.

Pakatan Harapan tidak malu jatuh melalui cara jijik seperti ini. Kami malu dan paling takut jika kami jatuh ditolak oleh rakyat melalui pilihanraya. Percayalah, kerajaan seperti ini tidak akan berkat dan selamat. Kami di bawah akan terus berjuang agar kerja-kerja khianat dan mungkar ini akan dihentikan secepat mungkin. Kepada parti Pas, jika kamu masih ingat pesanan Almarhum Tok Guru Nik Aziz, tidak terlambat untuk kamu menyucikan diri dan keluar dari tong najis itu segera.

5 ulasan:

  1. Home BERITA
    BERITAMAHKAMAH
    Najib Razak dan Ahmad Zahid Hamidi ke Mahkamah Tinggi hari ini
    By Shahirah Mohd Nor -March 3, 2020 • 2:27 PM0



    Untuk pengetahunan mahacai sekelian Bossku dan Zahid hadir di mahkamah hari ini. Dia hadir bukan untuk gugurkan kes tapi untuk move onn kes...

    Bekas Perdana Menteri, Dato’ Seri Mohd Najib Razak dan Presiden UMNO, Dato’ Seri Ahmad Zahid Hamidi tiba di kompleks Mahkamah Tinggi pagi tadi.

    Kedua-dua pemimpin berkenaan akan berhadapan perbicaraan kes dakwaan yang telah diterima sebelum ini.

    Dato’ Seri Mohd Najib berhadapan dengan tujuh pertuduhan membabitkan dana RM42 juta milik syarikat SRC International Sdn Bhd.

    Perbicaraan kes bekas Perdana Menteri ini didakwa atas tiga pertuduhan pecah amanah, satu pertuduhan menyalahgunakan kedudukan dan tiga pertuduhan pengubahan wang haram milik SRC International.

    Manakala, Dato’ Seri Ahmad Zahid Hamidi yang juga Ahli Parlimen Bagan Datuk berdepan lebih 40 pertuduhan membabitkan dakwaan salah guna kuasa, pecah amanah dan pengubahan wang haram milik dana Yayasan Akal Budi bernilai lebih RM100 juta.

    Bila wartawan kata pada Bossku dan Zahid perkembangan kes mereka Bossku cuma kata "Bring it on" sebanyak 10 kali...

    sekian melaporkan...

    BalasPadam
  2. Masa buat x igt bab agama
    Masa terkene baru igt bab agama
    What a bunch of hippo

    BalasPadam
  3. Look at the way my colleague Wesley Virgin's adventure launches with this SHOCKING and controversial video.

    You see, Wesley was in the army-and shortly after leaving-he discovered hidden, "mind control" secrets that the government and others used to get anything they want.

    THESE are the same methods tons of famous people (especially those who "come out of nowhere") and elite business people used to become rich and famous.

    You probably know how you use only 10% of your brain.

    Mostly, that's because the majority of your brainpower is UNCONSCIOUS.

    Perhaps this thought has even taken place INSIDE your own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head around seven years ago, while riding a non-registered, beat-up garbage bucket of a car with a suspended driver's license and with $3 on his banking card.

    "I'm very frustrated with living paycheck to paycheck! When will I finally make it?"

    You've taken part in those thoughts, right?

    Your very own success story is waiting to happen. You just have to take a leap of faith in YOURSELF.

    CLICK HERE TO LEARN WESLEY'S SECRETS

    BalasPadam
  4. If you're looking to lose fat then you need to get on this totally brand new custom keto plan.

    To produce this service, licensed nutritionists, personal trainers, and professional chefs have united to develop keto meal plans that are useful, suitable, money-efficient, and satisfying.

    From their first launch in January 2019, 100's of clients have already remodeled their figure and health with the benefits a great keto plan can provide.

    Speaking of benefits; in this link, you'll discover 8 scientifically-confirmed ones provided by the keto plan.

    BalasPadam
  5. Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

    And making money online using it is as easy as 1-2-3!

    This is how it works...

    STEP 1. Choose affiliate products you want to push
    STEP 2. Add some PUSH button traffic (it takes JUST 2 minutes)
    STEP 3. Watch the affiliate products system explode your list and sell your affiliate products all for you!

    Are you ready to make money automatically???

    The solution is right here

    BalasPadam