RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Ahad, 7 Jun 2020

TUN M TIDAK PERLU MERINTIH LAGI...KAMI DAH BOSAN !!

Anwar tetap cool, terus seperti biasa sbb dia dah biasa ditekan dan susah. Tun yg kelihatan tidak tentu arah, tambah pulak ramai anak2 buah dia disiasat oleh SPRM. Tun risau SPRM tidak berlaku adil terhadap anak2 buah dia.

Aku nak ingatkan Tun, bukan saja budak2 kamu akan terlibat dan ditekan, kamu dan anak2 kamu juga akan kena nanti. Ramai dalam puak parti kleptokrasi tu amat berdendam kpd kamu. Apa yang patut kamu buat?

Satu cara saja iaitu berusaha kembalikan semula kerajaan mandat rakyat dulu. Beri sokongan kpd Anwar untuk menjadi PM seperti yang kamu pernah janjikan. Jika tidak, kamu tak perlu minta simpati dari sesiapa nanti jika tiba masanya kamu akan menjadi mangsa mereka. Buat Anwar, dia sudah bersedia sejak puluhan tahun dulu untuk ditekan, diaibkan, dipukul mahupun dipenjarakan. Adakah Tun mampu lalui seperti Anwar?

Rakyat dah bosan dengan putar belit Tun. Semakin Tun mengadu tentang nasib dirinya dan bagaimana partinya menganiayai beliau, semakin rakyat meluat untuk mendengarnya kerana Tun tidak pernah sedar dan insaf.

5 ulasan:

  1. Hukum karma. Tak lama lagi giliran Muhyiddin.

    BalasPadam
  2. Aku cadangkan MahaKUTTY jodohkan Marina MahaKUTTY dengan Anowar Braham. Kan damai bila dah jadi keluarga.!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku cadangkan ko masuk tempat gila tanjung rambutan

      Padam
  3. Agaknya dah terlalu lama pegang kuasa.. kita jadi lahoba.. begitu juga dgn mugabe dulu.. mati kering.. di lupakan org. Kekdg selalu terfikir bila tun m masuk PH kata2 ustaz fadil nor jadi kenyataan.. skg ni kifarah tun m boleh kita nampak.. kata2 ustaz fadil seolah2 akan di rasai...PN dan PH.. tak nak rapat dgn Tun M..

    BalasPadam