RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Rabu, 2 Jun 2010

EZAM `SENATAK AHLIL NUJUM NEGARA'


SIAPA tidak kenal Anwar? Tidak tahu perangai Anwar atau tidak tahu apa makanan kegemaran Anwar? Sesiapa yang tidak tahu apa jua tentang insan yang bernama Anwar ini, anda boleh berhubung atau berjumpa dengan Ezam sesumpah. Tapi dengan syarat, anda hanya ingin tahu tentang keburukan Anwar sahaja. Jika anda ingin tahu tentang kebaikan Anwar, Ezam sesumpah bukan tempat untuk anda bertanya.

Ezam sesumpah bolehlah kita panggil `bomoh' untuk kita menilik latar belakang Anwar. Jika mahu tahu samada Anwar itu pengkhianat Melayu, ejen Yahudi, rasuah, kaki betina atau jantan, atau kedua-duanya sekali, anda boleh bernujumkan Ezam sesumpah. Nescaya anda akan dibekalkan dengan semua maklumat tersebut dengan syarat jangan tanya bukti atau fakta.

Bahkan, jika anda ingin meniru suara Anwar pun Ezam boleh ajarkan. Ezam sesumpah juga boleh ajarkan anda cara-cara untuk anda lakukan sekiranya anda diliwat seperti dia nasihatkan Saiful. Jika anda ada saudara mara anda yang berada di luar negara, Ezam sesumpah juga boleh beritahu anda samada saudara mara anda itu senang atau mewah atau miskin di sana. Seperti Ezam sesumpah tahu betapa Raja Petra yang SB sendiri pun tidak tahu berada di mana, Ezam sesumpah siap bagitahu betapa Raja Petra mewah dan mungkin Anwar tahu siapa yang membiayai Raja Petra di luar negara. Hebat kan Ezam sesumpah?

Maka, di atas kepandaiannya bernujum itulah maka diangkatkan menjadi `Senatak Ahlil Nujum Negara'. Syabas Ezam./mandor.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Komen