RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 27 Januari 2011

KESIHAN, MEREKA TERPAKSA MENJADI `BERUK' DEMI PERTAHANKAN APCO



Oleh: WFAUZDIN NS

MELIHAT kepada klip video di atas, rasa kesihan mengatasi rasa marah apabila melihat sekumpulan `beruk-beruk kelaparan' di Tenang begitu susah mahu mencari makan. Mereka terpaksa terpekik-terlolong umpama dijangkiti sawan atau histeria demi mempertahankan parti yang bersekongkol dengan Chua Soi Lek (pelakun porno) yang telah menghina Islam itu.

Anak-anak `beruk' ini sebenarnya begitu lama terpinggir di Tenang. Mereka sukar untuk mencari makan sebelum ini. Apabila adanya Pilihanraya Kecil di sini, inilah peluang mereka untuk mendapatkan upah walaupun dengan sebungkus rokok daun. Inilah nasib yang menimpa segelintir anak-anak muda Melayu yang telah diajar sejak lama dahulu dengan `subsidi' atau dengan menjadi peminta sedekah.

Melihat kepada peristiwa sedih di atas, menjadi kewajipan kita untuk menyelamatkan mereka ini. Jangan biarkan mereka berterusan menjadi hamba abdi kepada sekutu Apco sehingga terpaksa menjadi `beruk' upahan sedemikian rupa. Tenang mesti diselamatkan, anak-anak muda di Tenang mesti diletakkan ke tempat yang lebih baik dari yang ada sekarang. Bukan salah mereka kerana mereka hanya `binatang peliharaan' oleh sekutu Apco bersama dengan Apek pelakun lucah itu. /wfauzdin.blogspot.com

2 ulasan:

  1. Inilah yang parti sekutu apco mahu dari anak-anak Melayu ,macam juga beruk-beruk dewasa usung kepala lembu di KL dan yang sewaktu dengan nya mamak-mamak beruk gelap diKomtar Pulau Pinang menyalak terhadap kerajaan PR yang menyekat lobang-lobang rasuah & selewengan !
    Selagi ada umno@apco memang akan ada beruk-beruk,monyet-monyet,gorila-gorila juga baboon serta katak-katak tajaan parti karat mereput ini!

    BalasPadam
  2. bodohnya anak2 tenang...tak demokrasi langsung..
    dah lee dok felda ulu, perangai pun jadi beruk.
    bodoh sungguh, kolot sungguh..
    guan eng menjadi ketakutan malah fobia bagi umno dan beruk2nyaa..hebat GE..umno begitu takut dan fobia dengan anda..inilah pemimpin yang sejatii..

    BalasPadam