RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Selasa, 29 Oktober 2019

SATU NEGARA SUSAH, ZAHID HANYA MINTA MAAF KEPADA PAS?

Di Terengganu dlm himpunan perpaduan ummah, Zahid Hamidi akhirnya mengaku lebih 60 tahun partinya byk buat salah kpd rakyat dan kemuncaknya parti kuno tersebut hilang kuasa pada PRU14 yg lalu. Maka, dgn rasa sebak Zahid minta maaf kpd Pas.

Hahaha...dia ingat parti dia dulu perintah negara ini hanya org2 Pas sahaja jadi mangsa atau rakyat malaysia itu orang2 Pas? Minta maaf kpd Pas sahaja?

Kamu rosakkan negara ini dgn segala bentuk penyelewengan dan skandal serta buat hutang berbilion ringgit, semua rakyat susah, sepatutnya jika ikhlas kamu kena mohon maaf dengan seluruh rakyat, bukannya kpd pak-pak lebai yg sekali satu pinggan pelahab makan tu. Itu tandanya kamu tidak ikhlas, hanya utk ambil hati orang2 Pas agar lupakan kesalahan besar kamu. Pmimpin Pas tentunya dengan mudah maafkan kamu sbb mereka pun dapat faedah dari apa yg kamu lakukan dulu.

Rakyat Malaysia tidak sebodoh itu untuk melupakannya.

4 ulasan:

  1. Fatwa Syiah sesat tidak ‘suci’, boleh disamak balik, kata mufti Pulau Pinang..Aljub pun bole disamak jugak la tuhh..!!

    Pada bakal PM ke 8 digelar pejuang minority oleh mantan PM Filipina Josep Estrada pluralist lgbt gay... ini pesan utk macai

    HIPOKRIT SUNGGUH SI ALJUB KITA
    DOLU I HAVE NUMBERS HARAMJADAH
    KINI JANGAN DENGOR SETAN KATA
    Si HIPOKRIT PLURALIST CEMAS GELABAH

    Jangan buat kerja gila wahai Mufti, diketahui Mufti dibawah negeri pimpinan D4P, usahlah jilat kuat sangat golongan yang sudah lama diiktiraf sesat, jangan buat masalah dan menambahkan masalah, nanti akan jadi malapetaka.

    SYIAH SUDAH BERAMBOS DARI PAS
    DLM AMANAH PAN DEPA BERKUBANG
    BARUA UMNO SUDAH BERAMBOS BEBAS
    PLURALIST MURTAD SYIAH DEPA SANJUNG

    Kerja gila namanya, adakah Mufti negeri lain setuju? Persoalannya, adakah dengan berkahwin secara mutaah, menghina sahabat dan isteri nabi, Al Quran tak lengkap, Jibrail salah beri wahyu dll bakal menjadi satu cara halal lepas ini kalau Syiah sudah dikatakan tidak sesat?

    Fatwa menetapkan fahaman Syiah sebagai menyimpang boleh disemak semula berdasarkan hujah bahawa fatwa tidak bersifat sakral atau suci di sisi agama, kata Mufti Pulau Pinang Wan Salim Mohd Nor.

    COMANGO LGBT GAY SYIAH PLURALIST MURTAD
    DEPA MEKAR BERSATU & PAN DAH BERBUNGA
    TERJUAL HARTA NEGARA AKIDAH DIBANGSAT
    ASALKAN DEMI KRONI ANAK CUCU KAYA RAYA

    Adakah pula gambar 12 Imam yang menjadi rukun iman puak Syiah sudah menjadi perkara harus? Adakah penjualan batu karbala untuk solat dibolehkan secara umum lepas ini?

    Bercakap kepada FMT, beliau berkata fatwa berkemungkinan betul dan ada kemungkinan salah disebabkan beberapa faktor.

    Antaranya, maklumat tidak lengkap, tidak jelas ataupun terdapat perkara yang terlepas pandang ketika sesuatu keputusan dibuat oleh majlis fatwa.

    “Justeru, mana-mana fatwa sekalipun boleh disemak semula oleh para ahlinya sekiranya didapati ada keperluan untuk berbuat demikian.

    “Ini termasuk fatwa berkaitan fahaman Syiah yang telah diputuskan sebagai menyeleweng oleh Majlis Fatwa Kebangsaan dan diikuti oleh fatwa negeri-negeri di Malaysia,” katanya.

    Beliau berkata demikian ketika mengulas gesaan ahli akademik Malaysia yang berkhidmat di Singapura, Prof Syed Farid Alatas supaya fatwa mengharamkan Syiah disemak semula susulan serbuan terhadap penganut fahaman itu di Johor dan Selangor, awal bulan lalu.

    Syed Farid berkata, tindakan pihak berkuasa terhadap penganut Syiah dalam serbuan itu “tidak berperikemanusiaan dan ganas”.

    Sudah-sudahlah buat kerja gila wahai pencacai penjilat minoriti dan kiasu, insaf-insaflah. Fikirkan masa hadapan negara dan umat Islam yang semakin hari ditekan oleh golongan kiasu

    Apabila ditanya, sama ada keputusan mengharamkan fahaman Syiah di Malaysia disebabkan prasangka dan niat jahat segelintir agamawan, Wan Salim tidak menolak andaian tersebut.

    Asal tulis pluralisma murtad seko macai tak brani bersuara.. setakat gebang bangang hal bodo bodo ajer.. kikiki..!

    FormulaTurunHarga = BMF + OK

    BalasPadam
  2. Zahid minta maaf kepada ahli Pas bagi pihak mahafiraun . Lupa ker . Memali berapa korban . Lupa ker sapa yg menekan kerajaan pas kelantan dulu , masa tu umno siapa presiden . Org yg sama kan dgn kes memali . Ada org ini minta maaf atas perbuatan dia . Minta maaf kat anwar sbb nk bodohkan anwar ketua ko tu . Smpi hari ni anwar memberontak dalam hati . Minta maaf kt rakyat sbb tolong taikun masa krisis , ank beranak kaya raya . Apa kejadah nya ko nk persoal zahid minta maaf . Keji ker minta maaf . Pergi belajar lagi lah moga tk sesat lbh jauh .

    BalasPadam
  3. Asal tulis pliralisma murtad suma menikus...

    syiah dan nikah mutaah tak dapat dipisahkan ... nikah mutaah menyebabkan nasab keturunan manusua hancur.. anak kawin bapak atok kawin cucu tok wan kawin bapak suma bole jadi...

    dan takiyah itu sifat munafik berpura pura.. tak sempurna syiah sesorang klu tak melakukan takiyah ( munafik) malah klu mutaah dan takiyah di lakukan pahala mcm pahala syahid dan dianugerah 1000 bidadari sorga nnti... gilosss

    puiiii..!!

    BalasPadam
  4. ASS..WR.WB.SAYA pak resky TKI BRUNAY DARUSALAM INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN EYANG SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN SAWAH YANG DULUNYA SEMPAT DI GADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN EYANG WORO MANGGOLO MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA KEPADA KAMI DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI KAMI SILAHKAN HUBUNGI NO HP EYANG WORO MANGGOLO (082-391-772-208) JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN NYA TERIMAH KASIH
    NO HP EYANG WORO MANGGOLO (082-391-772-208)
    BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL EYANG WORO MANGGOLO
    DIJAMIN TIDAK MENGECEWAKAN ANDA APAPUN ANDA MINTA INSYA ALLAH PASTI DIKABULKAN BERGAUNLAH SECEPATNYA BERSAMA KAMI JANGAN SAMPAI ANDA MENYESAL

    BalasPadam