RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Ahad, 14 November 2010

HADIS ZUL KULIM BANYAK YANG TIDAK BETUL - HJ HADI

Sebaliknya, Hadi juga menyifatkan Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu Zulkifli Noordin (Bebas) yang mempersoalkan pendirian parti Islam itu sebagai “tidak betul”.

“Hadis yang Zulkifli Noordin bawa banyak yang tidak betul, banyak cerita yang tidak betul.“Jadi tidak perlulah untuk saya memberikan komen, saya akan dapatkan maklumat dulu sebelum buat keputusan,” kata Hadi yang juga Ahli Parlimen Marang pada sidang media selepas merasmikan program PAS Sedia Ganti Umno di sini.
ha...ha..ha.., akhirnya Haji Hadi bersuara juga.. yes bro... lanyak si nate anjing keparat tu..., isu ini sengaja ditimbulkan oleh anjing nih pasal ianya di bawa oleh PKR, cuba kalau isu ini di bawa oleh umno... cisss.... gua berani jamin nate anjing lidah bewak ni takan bersuara walau sekelumit pun... dasar anjing pencacai..
Nak bercakap soal murtad konon, piiiiraaahhhh mabuk dengan lu punya todi zul kulim oooiiii..., gua masih ingat kenyataan Mufti Perak berkaitan murtad;
Harussani Zakaria :8 July 2006: Beliau mendakwa kira-kira 100,000 orang Islam di Malaysia termasuk seorang yang bergelar 'ustazah' telah murtad. Menurutnya, angka mengenai murtad itu diperolehi dari kajian sekumpulan profesional dan intelektual Melayu yang menjalankan kajian mengenai masalah itu pada tahun lepas.
Jika benar dakwaan Harussanasini Zakaria pada 2006 itu. lu orang agak2 berapakah anggaran kes murtad sehingga ke hari ini (2010). Sepatutnya si nate anjing lidah bewok kulim tu.. perjuangkan isu ini dengan kerajaan bn. Ini segalanya nak di politikkan... memang bangsat punya makhluk.

Lagi satu.. siapa si nate anjing lidah bewok ni, nak cabar Anwar Ibrahim dan Zaid Ibrahim bertanding untuk kerusi Parlimen. Macam haramjadah jer... malaun nih punya ide, itu hal PKR... dan malaun tu siapa...??? Kalau berani kosongkan lah kerusi Kulim Bandar Baru untuk Anwar dan Zaid bertanding, malaun nih cuba nak raih populariti dan simpati, dengan kononnya perjuangkan Islam... niamakahai punya nete anjing nih..

Si nate anjing lidah bewok nih... masih tak tau lagi agaknya apakah hukumnya menipu...!!! Yeaaaa... si penipu yang menipu rakyat/pengundi Kulim Bandar Baru yang mengundi dia atas tiket PKR. Masih nak pegang title YB Ahli Parlimen Kulim Bandar Baru dengan cara MENIPU PENGUNDI bodoh piang punya lawyer.... hehehe.. lawyer buruk...
Kalau lu anak jantan dan ada teloq... lu si nate anjing lidah bewok Zulkifli Nordin Ahli Parlimen Bebas Kulim Bandar Baru, tolong kosongkan kerusi Parlimen lu... , serahkan kembali kerusi Parlimen Kulim kepada Rakyat/Pengundi... biar mereka menentukan siapakah Ahli Parlimen yang hendak mereka lantik sebagai mewakili Kulim Bandar Bahru.
haaa.. apa dia..???Lu takut nanti tak dapat elaun Ahli Parlimen setiap bulan ka...???/ikutsukaakuisa
`Firaun Besar ' Nasib baik takde kopiah Kassim Baba
Gambar Hiasan (Tiada kena mengena dengan Zul Kulim)

1 ulasan:

  1. hj hadi ni taknak pulak citer pasal hadis/fatwa dari nicky ajis? takut kah? juai kalimah ALLAH bagaimana?

    warghgggghh kah kah kah!

    BalasPadam