RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Ahad, 14 November 2010

PAS BIMBANG DENGAN `PENIPUAN' PKR ? BIAR BETUL KAWAN....

TERASA nak tegur sikit tajuk berita yang disiarkan di dalam blog rakan Justice for All, bertajuk "PAS BIMBANG DENGAN KRISIS & PENIPUAN PKR" di sini.

Mungkin tajuk itu telah diedit dan bukan tajuk sebenar yang diambil oleh rakan saya tersebut. Tidak kisahlah tentang `mengedit' tajuk ni, tetapi daripada berita yang dibaca di bawah tajuk itu, tidak tepat sama sekali perkataan PENIPUAN diletakkan sebagai tajuk. Sekiranya tajuk "PAS BIMBANG DENGAN KRISIS PKR' pun sudah kira baik tanpa ditambah `penipuan'. Saya telah baca keseluruhan berita itu, tetapi langsung tiada perkataan `penipuan' yang diperkatakan oleh pemimpin PAS yang mengulas tentang krisis di dalam PKR sekarang. Tentulah tidak baik jika kita mendakwa pemimpin PAS `mengesahkan adanya penipuan', sedangkan ianya belum dapat dipastikan.

Memang PKR sedang alami sedikit krisis, tetapi tentang penipuan itu belum dibuktikan dan PKR sedang menyiasatnya sepertimana jaminan yang diberikan oleh Presiden PKR. Diharapkan dapat diperbetulkan agar tidak mendatangkan salah faham sesama kita di dalam PR./wfauzdin.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan