RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Khamis, 4 November 2010

SELAMAT MENGUNDI - BAYANGKAN WAJAH TOK GURU, BAYANGKAN WAJAH NAJIB, KEMUDIAN PILIH LAH

Oleh: WFAUZDIN NS

MARILAH kita bersama bertawakkal kepada Allah agar PAS terus diberi kemenangan di dalam PRK Dun Galas hari ini. Kepada semua pengundi di Dun Galas, anda telah melihat sendiri betapa PAS di dalam seribu kesukaran dan penderitaan, masih mampu mentadbir Negeri Kelantan sebaik mungkin selama 20 tahun. Sekiranya rakyat Kelantan inginkan kemewahan dan kekayaan dunia, memang wajar PAS ditolak dari negeri Serambi Mekah ini. Tetapi itu bukan tujuan PAS untuk menyertai politik.

PAS membawa perjuangan Islam di tanahair kita ini. PAS bertuah kerana mendapat rakan yang mampu membantu PAS seperti PKR dan DAP. Umno mengalami nasib yang malang kerana mereka mempunyai rakan sekutu seperti MCA, Gerakan dan MIC yang perangai pemimpin mereka tidak ubah juga seperti Umno. Jika rakyat Kelantan cintakan bangsa Melayu, mereka tidak juga boleh mengharapkan Umno kerana Umno terlalu banyak meruntuhkan nilai bangsa. Jika pengundi di Dun Galas cintakan Islam, jauh sekali Umno mampu meningkatkan martabat Islam.

Pengundi-pengundi di Dun Galas tiada pilihan lain. PAS telah menawarkan pilihan kepada rakyat di Galas samada mahu kepada Islam atau mahu kepada Umno yang terang-terang bersekutu dengan APCO itu. Sebelum membuang undi, bayangkan wajah Tuan Guru Nik Aziz dan isteri serta keluarganya dan bayangkan juga wajah Najib, isteri dan keluarganya. Tanya pada hati, di antara kedua tokoh ini siapakah yang paling baik. Jawablah dengan jujur, kemudian pilih lah. Semoga Allah beri petunjuk dan hidayah kepada anda semua./wfauzdin.blogspot.com

1 ulasan:

  1. wakakaka..tgk muka utk undi ka? pesal tak tengok tangan?

    p/s: tok guru bertangankan syaitan..kah kah kah..

    BalasPadam