RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Isnin, 19 Julai 2010

WAHAI GENG KATAK DAN FIRAUN BESAR, DI MANA DIKAU ?

Oleh: Mandor

KEMANA perginya suara beberapa ekor katak yang selama ini tidak cukup suara merapu? Najib sudah naikkan harga petrol, diesel, gula dan gas, masakan katak-kata ini tiada idea untuk beri komen? Takkan dalam kepala otak mereka hanya idea untuk memburukkan DS Anwar sahaja?

Mana suara `firaun besar' dari Kulim Bandar Baru? Takkan tak ada komen pun walaupun komen menipu seperti yang bertahun beliau lakukan dulu? Sewaktu di dalam PAS dan PKR, firaun besar ini mengaku kerja dia adalah sebagai `lembu dicucuk hidung' dan sanggup menipu jutaan rakyat kununnya itulah strategi politik pembangkang di waktu itu. Bila berceramah ketika itu, firaun besar akan menipu, kemudiannya masuk masjid memberi kuliah agama pula. Inilah dikatakan Ustaz Munafik.

Katak-katak ini kununnya Bebas. Begitu juga firaun besar dari Kulim. Takkan dalam Persatuan Katak-Katak yang ditubuhkan itu tiada seorang pun berani beri komen pasal kebijaksanaan Najib menguruskan ekonomi negara sekarang? Atau sudah terkena `nasi kangkang'? Kangkang siapalah tu ye? /mandor.blogspot.com

1 ulasan:

  1. Katak- katak inilah yang didahulukan dilanggar kereta ,Biar mati katak. ha ha hah ah...ooooui.

    BalasPadam