RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Selasa, 3 Ogos 2010

AMARAN - JANGAN JADI PEMIMPIN CELAKA !!

Oleh: WFAUZDIN NS

APABILA anda baca laporan ini, apa yang mahu anda katakan? CELAKA. Memang celaka bagi mana-mana pemimpin samada dari PAS, PKR mahu pun DAP yang bercadang mahu bersatu dengan Umno, apatah lagi mahu mewujudkan Kerajaan Perpaduan. Memang benar jangkaan kita selama ini, Umno tidak akan berubah kerana Umno wujud bukan untuk melakukan keadilan kepada rakyat jauh sekali untuk menegakkan Islam seperti yang PAS impikan.

Umno menyalak ke hulu ke hilir kununnya membela nasib rakyat. Umno bertopengkan Apco kununnya untuk memperjuangkan Islam. Di dalam keadaan Umno sekarang nyawa-nyawa ikan, mereka masih sombong dan angkuh menzalimi rakyat. Bayangkan jika mereka sudah kembali kuat dan gagah. Adakah terliur lagi pemimpin kita untuk berjabat tangan dengan Umno? Jika ada, memang itulah pemimpin celaka sebenarnya.

Amaran kita berikan kepada mana-mana pemimpin agar menjauhkan diri dari Umno. Umno tidak layak untuk kita jadikan sahabat. Biarlah beribu Mufti mengeluarkan `fatwa' wajib bersatu dengan Umno, persetankan. Biar Mufti itu memberi hukum di atas apa yang berlaku kepada rakyat yang majoritinya Melayu Islam yang dikasari dan dizalimi sewaktu program Pembangkang baru-baru ini. Mana Mufti yang selama ini menjerit melolong minta bersatu? Bisu seribu bahasa melihat kezaliman di depan mata?/wfauzdin.blogspot.com

2 ulasan:

  1. celako,celako,celako ulamak mana cakap gitu,pr sudah kehilangan sokongan,kecuali hati seorang yang sakit.jiwa.

    BalasPadam
  2. Itu namanya Mufti pukimak!!!!!!

    BalasPadam