RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Sabtu, 6 Jun 2009

TERUSKAN PERJUANGAN WAHAI BLOGGER

JANGAN putus asa. Itulah kata-kata yang patut kita luahkan secara ikhlas kepada semua penyokong calon pimpinan Pas yang tewas baru-baru ini. Perjuangan mesti diteruskan dan kita akan lebih bersemangat lagi selepas ini terutamanya di PRK Dun Manek Urai. Kepada semua pengendali blog yang selama ini bertungkus lumus untuk menentang propaganda media Umno bagi mencapai hasrat mereka, kita teruskan perjuangan bersama PR dan Pas.

Pimpinan terus berubah dari masa ke semasa tetapi perjuangan tidak perlu diubah kerana kita semakin hampir untuk mengibarkan bendera kemenangan di negara tercinta ini. Saya secara peribadi memohon ribuan kemaafan sekiranya di dalam blog ini tersiarnya berita atau artikel yang mengguris hati sesiapa, tetapi percayalah ini semua demi untuk PR. Untuk Pas, saya sentiasa mendoakan agar parti yang berjuang atas dasar Islam ini terus komited dengan perjuangannya. Bagi PR pula, hampirilah Pas selagi Pas masih ingin bersama.

Akhirkata, marilah kita melangkah ke medan di Manek Urai untuk meneruskan perjuangan kita kerana Umno masih belum terkubur dari bumi Malaysia ini. Allahu Akbar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan