TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Khamis, 13 Februari 2014

TIBA-TIBA MAHDEY KUTTY MINAT PAS JADI MB SELANGOR? KELAKAR GILA!!

PRK Dun Kajang masih jauh lagi.  Namun bagi Mahdey Kutty walaupun ianya jauh, tetapi amat menyiksa batin beliau.  Beliau tidak hairan langsung Kerusi Dun Kajang itu dimenangi oleh PKR ke atau Bn kerana beliau pun tahu standard Bn waktu ini, tetapi apa yang beliau sakit sangat adalah kerana seorang individu bernama "Anwar Ibrahim' berada di situ.

Beliau memang tidak boleh dengar nama Anwar Ibrahim.  Nama ini selalu membuatkan beliau terbangun di tengah malam dan terus ke toilet untuk terkencing.  Ketakutan beliau pada insan Anwar ini bukan baru, semenjak Anwar berada di dalam parti Keris telanjang tak bersarung lagi beliau sudah takut dengan tokoh ini.  Hebatnya Anwar di dalam partinya dulu membuatkan Tun Ghafar menyerah diri sebelum bertanding.  Sebab itulah sewaktu beliau ada kuasa, beliau gunakan kuasanya untuk menghapuskan anak Cherok To'Kun ini pergi jauh dari parti baru yang beliau sendiri tubuhkan.  Jangan lupa, parti Keris telanjang tak bersarung sekarang ini parti baru bukan parti warisan Onn Jaafar.  

Parti yang diasaskan oleh Onn Jaafar sudah lama dikuburkan oleh Mahdey Kutty melalui proses mahkamah.  Beliau puja dan seru balik parti ini dan menipu para pencacainya agar menyembah parti yang dipujanya itu kononnya ini lah parti asal.  Orang tua-tua kata, yang sudah mati tetapi hidup semula berwajah yang sama, itu adalah hantu raya.  Sebab itu, jangan pelik.  Mana ada hantu raya yang baik?  Jadi betullah kata Mahdey Kutty bahawa ini lah "syaitan yang dikenali".

Apabila Anwar mahu bertanding di PRK Dun Kajang, secara tiba-tiba Mahdey Kutty mencadangkan jawatan MB Selangor diberi kepada PAS.  Di sini jelas kepada kita Mahdey Kutty sudah membayangkan siapa bakal MB Selangor walaupun kita tidak fokus ke situ pun lagi.  Mengapa Mahdey Kutty beriya sangat mahu PAS jadi MB?  Bukankah beliau ini orang paling banyak melafazkan kata-kata bahawa PAS itu sesat?  Mengapa Mahdey Kutty mahu parti yang dia anggap sesat itu menjadi MB Selangor?  Kita jangan lupa, MB Kedah sebelum ini adalah dari PAS juga iaitu Almarhum Us Azizan Razak.  Ketika PAS perintah Kedah, ada pernah Mahdey Kutty puji Almarhum Us Azizan atau PAS di Kedah?  

Lebih 20 tahun Kelantan diperintah oleh PAS.  Apa yang Mahdey Kutty tidak pernah katakanb pada Kerajaan PAS Kelantan, terutamanya sewaktu era Tok Guru Nik Aziz jadi MB?  Sehingga ke jubah, serban dan janggut Tok Guru pun insan dari Karala ini dok perlekehkan.  Ertinya apa?  Ertinya Mahdey Kutty bukan berminat sangat pada PAS.  Tetapi mengapa sekarang galak sangat dia menyebut elok jawatan MB Selangor itu diberi kepada PAS?  Jawapannya, Mahdey Kutty tahu siapa akan duduk di Kerusi itu nanti dan insan itu adalah insan yang paling beliau takuti.

Hakikatnya, bukan Mahdey Kutty tidak tahu proses perlantikan MB Selangor itu bukan boleh main letak-letak sahaja.  Adakah Anwar itu Ketua Pembangkang maka dengan mudah Anwar berada di Kerusi MB Selangor?  Tidak.  Sebagaimana Anwar sendiri sebut dan pimpinan PR lain juga sebut bahawa kedudukan Kerusi MB Selangor adalah hasil dari persetujuan dan persepakatan bersama.  Seandainya PAS dipersetujui menjadi MB Selangor, itu bukanlah kerana mengikut telunjuk orang tua nyanyuk ini.  Ini adalah hasil muafakat bersama.  Begitu juga sebaliknya, jika ditakdirkan Anwar menjadi MB Selangor itu juga adalah kerana persetujuan bersama di dalam PR, bukannya kerana ingin melihat Mahdey Kutty ini mati terkejut apabila mendengar Anwar jadi MB Selangor.  Tidak samasekali.

Aku rasa eloklah Mahdey Kutty ini balik merepek di Kedah, nasihatkan anaknya yang sekarang ini menjadi MB di sana.  Nanti di dalam PRU 14, Kedah hilang dan balik semula kepada PAS, InsyaAllah, kita bimbang penyakit nyanyuk Mahdey kutty bertambah teruk.

24 ulasan:

  1. Biol betul...fantasi & imaginasi tahap dewata. Hihihih

    BalasPadam
  2. Mmg zombies tahap fantasy mrk tinggi.dari level ketua mrk hingga level macai

    BalasPadam
  3. mahafiraun ni hina nabi,hina islam kemudian mintak plak pas jadi mb selangor,nak kata apa arrr.bolehkah saitan masuk syurga kalau tanya mahafiraun sudah pasti jawapannya boleh saja.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lu sapa nk tentukn org tue setan atau tak masuk syrga..lu confem ke. Ptuihhh

      Padam
    2. conferm lu lah cibai macam puki mak luuu sebab tu lu sokong ini keling

      Padam
  4. Buat duit.... mudah2. Free pulak. Sini....

    http://stayreward.com/index.php?share=115728

    BalasPadam
  5. Assalamulaikum tuan..

    Blog Addin gagal diselamatkan kerana masalah error di html code.

    Oleh itu, saya telah membuat blog baru di alamat http://addindeen.blogspot.com.

    Mohon letak link blog baru saya di blog tuan, blog tuan saya telah linkkan.

    Terima kasih atas kerjasama.

    Addin

    BalasPadam
  6. Bila Mahathir Kutty buka mulut, ingatlah pepatah Melayu Lama: Bila jumpa ular dengan k......g, bunuh k....g dulu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Arghhhhhhh.....Zombie!!!!!

      Padam
  7. Anon 11.54...brp botol holy water terrersuck cock ko balun...ha ha ha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama14 Februari 2014 9:47 PTG

      BRP BOTOL AIR KENCING ROSMAH KAU MINUM HA HA HA

      Padam
    2. 9.42 diatas. BRP BONTOT CINA APEK DGN NYONYA KAU JILAT

      HUAHAHAHAHAHAH! !!!!

      Padam
  8. Patutnya Mahathir minta PAS amek kerusi PM sebab dia pun tak suka Najib.

    BalasPadam
  9. Saya setuju dgn tulisan tuan. Namun penggunaan nama 'kutty' dan seumpamanya akan jauhkan golongan India Muslim dari PR. Saya pernah bawa rakan India Muslim ke ceramah Pas, namun penggunaan istilah mamak tongkang dsb merujuk pada Mahathir menyebabkan kali terakhir beliau menghadiri program sebegitu.

    BalasPadam
  10. Kalau di tanahbesar China ada puak yg dipanggil Yowtai...di Malaysia ada spesis melayu Yowtai.

    Selain itu mrk digelar pecacai, fuckertan dan juga Zombies

    BalasPadam
  11. Tanpa Nama15 Februari 2014 6:57 PTG jgn tunjuk sangat kau tu pencacai UMNO yg bodo

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mmg kau bodo la politik tu politik jugak. Kami pun benci perangai Menteri2 umno/bn. Tp bila kafir laknat tu mrnghina agana dan bangsa kami tentang

      Yg kamu puak yowtai zombies abis semua ko nk jilat pehal

      Padam
  12. Salam. Kita tidak boleh salahkan sangat penyokong2 PR ini. Mereka akan sokong siapa saja tak kira apa bangsa dan agama..walaupun mrk yg disokong itu adalah kafir laknatullah yg semakin berani mencabar bangsa melayu dan agama Islam.

    Justeru apabila sifat amarah dendam serta dengki khianat menguasai diri maka maruah agama dan bangsa diketepikan...dan sanggup pula bersekongkol dgn puak kafir tersebut.

    Timbul la istilah zombies skrg ini. Tubuh yg bagaikan tak berotak cuma mengikut saja arahan pemimipin mrk.

    Skrg timbul pula istilah yowtai...nama gelaran pd puak atau bangsa yg diperguna oleh yahudi utk menjatuhkn Islam dan negara

    ~Solehuddin Abu Samah

    BalasPadam
  13. Seorang lagi pemimpin DAP, TONY PUA mengambil kesempatan bercuti di London untuk melakukan serangan ke atas pihak berkuasa agama di Malaysia. Pihak berkuasa agama yang dimaksudkan sudah tentulah yang ada kaitan dengan Islam. Agama-agama lain tidak menarik minat Tony Pua untuk diserang, memandangkan kelompok Jesuit sememangnya menjadikan Islam sebagai sasaran utama.Dari London, Tony Pua menyiarkan gambar dia dan isterinya sedang bercuti sempena Hari Valentine. Seolah-olah dia berbangsa Melayu dan beragama Islam, Tony Pua menyindir pihak berkuasa agama Islam Malaysia yang menghukumkan Hari Valentine sebagai haram dan sesiapa yang menyambut hari tersebut dari kalangan umat Islam adalah melakukan kesalahan di sisi agama Islam.Inilah keadaan apabila DAP berasakan mereka sudah terlalu kuat. Mereka tidak peduli sama ada mereka boleh atau tidak campurtangan dalam hal ehwal agama lain. Yang penting bagi mereka adalah untuk menunjukkan bahawa Islam itu adalah jumud, agama perosak dan agama penghukum.Yang tidak akan jadi masalah kepada DAP ialah apabila kalangan umat Islam menyokong mereka menghalalkan pemurtadan umat Islam. Yang tu bukan sahaja disokong, bahkan akan diberikan lagi bantuan kewangan!!!

    BalasPadam
  14. Yg sokong Tony phua dan teresa cock ialah melayu zombie cacai

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tapi Tony puna tidak curi duit rakyat dan minyak yang naik bukan kerana tony pua, tapi syaitan umno yang pasti masuk neraka.

      Padam
    2. Puak macai yow tai. Harga minyak pasal umno?
      Kau jilat la bontot cina tu

      Padam
  15. http://www.gopetition.com/petitions/1000000-rakyat-malaysia-sokong-comango-pengkhianat-negara.html

    Jom kita tolak comango dan manusia yg sealiran dgn nya

    BalasPadam
  16. Nazri Aziz pemimpin Umno kata, "Apa masalah dgn Valentine Day?"....kahkahkah.....hidup Melayu Umporno!!!!

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini