TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Jumaat, 1 Mac 2013

ARTIS MENGGATAL MAHU BODEK UMNO BAKAL TERIMA AKIBAT

Oleh:  WFAUZDIN NS

APABILA membaca artikel di SINI, berkaitan segolongan artis yang mahu cari makan dengan cara memburukkan Pembangkang, ternyata mereka telah melakukan kerja bodoh akibat terlalu mahu membodek pemimpin rasuah.

Jika tidak tahu menahu tentang politik, lebih baik diam daripada membuat lawak bodoh.  Mereka harus faham di kalangan peminat mereka terdapat berbagai-bagai fahaman politik, justeru itu mereka kena hormati fahaman para peminat mereka.  Jika mahu berpolitik, teruskan perjuangan politik seperti beberapa artis yang kini menumpukan kepada politik.  

Zaman sekarang tidak sama seperti di zaman era 60-70 atau 80-an yang mana artis mungkin boleh mempengaruhi para peminat mereka jika mereka berkempen untuk satu-satu parti politik.  Sekarang tidak begitu, rakyat menilai dasar dan perjuangan sesebuah parti politik.  Sehebat mana sekalipun artis itu, jika menyokong parti atau pemimpin rasuah dan zalim, pasti artis tersebut menerima akibatnya.

Isnin, 25 Februari 2013

KALAU PAS LEBIH TERUK DARI KAFIR, TOK PETI BANGSAT INI LEBIH TERUK DARI DAJAL

JIJIK aku baca satu kenyataan Tok Peti yang sebut PAS lebih teruk dari kafir.  Apa yang lebih teruk dari Kafir, wahai Tok Peti Terompah Kayu?  

Kalau PAS yang dasarnya Islam itu dan telah dibuktikan pemerintahan yang bersih berpuluh tahun di Kelantan itu pun Tok Peti kata lebih teruk dari kafir, maka Tok Peti sekor ni tentu lebih teruk dari Syaitan atau Dajal.  Lojiknya begitulah!!

Udah lah dicabar berdebat atau bermuzakarah, Tok Peti Terompah Kayu ini pun hilang telor dalam jubahnya mengikut tuannya yang penakut berdebat itu, menyalak pula dia di dalam media mendakwa PAS dengan dakwaan yang tidak masuk dek akal manusia yang waras.  Rakyat semua maklum, Tok Peti Terompah Kayu ini adalah sekor-sekornya Tok Peti yang paling bangsat yang bersubahat merampas secara tidak demokratik kerajaan PR di Perak dahulu.


Ahad, 24 Februari 2013

CUKUPKAH PENJARA KITA SELEPAS PRU 13 NANTI?

Oleh:  WFAUZDIN NS

BEKAS Pegawai Penyiasat Persendirian yang juga watak penting di dalam misteri pembunuhan Altantuya, Balasundram akan pulang ke tanahair tidak beberapa lagi.  Kepulangan beliau sudah pastinya disambut dengan berbagai rasa dan perasaan oleh beberapa individu.


Paling gembira menyambut kepulangan beliau sudah pastinya rakyat yang mahu mendengar beliau kali ini berkata 'benar' tentang isu Altantuya dan tentang tokoh bernama Najib.  Balasundram lari ke luar negara setelah membuat dua Akuan Bersumpah, yang mana akuan pertama menggegarkan Najib, kemudian akuan kedua pula melegakan Najib.  Namun kelegaan Najib tidak lama kerana Deepak mungkin tidak larat mahu menanggung Balasundram sepanjang Balasundram berada di luar negara setelah 'melegakan' Najib.

Kali ini ketentuan Allah tidak boleh dielak lagi.  Deepak telah berbunyi, Balasundram pula akan menyusul untuk membuatkan Najib bakal menjadi 'gila' dan 'meroyan' akibat tekanan perasaan.  'Hantu' Altantuya sentiasa muncul di dalam mimpi Najib sehinggakan beliau terlupa tarikh luput Parlimen semakin hampir.  Bomoh Rosmah tidak lagi kuat untuk menyelamatkan Najib.  Sumpah Najib di Permatang Pauh, sumpah Rosmah yang "tidak kenal" cincin RM24 Juta dan segala beg tangan dan cincin jutaan ringgit itu kini memakan tuan.  

Rakyat tidak peduli lagi BR1M, TR1M, KR1M atau apa jua 'RIM-RIM" yang bakal Najib umumkan.  Rakyat hanya mahu tahu adakah cukup penjara kita untuk menampung tetamu selepas PRU ke 13 nanti?
Terdapat ralat dalam alat ini