TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Jumaat, 23 Mac 2018

ALAHAI NIK BEDUH...TAK SAMA KES TUDUHAN ZINA DENGAN TUDUHAN SUARA MU ITU

Alahaiii....Nik Beduh nak samakan kisah audio suara yg dikatakan suara dia dgn video fitnah seks Anwar? Jauh beza langit dan bumi, ostat Beduh weyy,,,,

Video yg dikatakan Anwar tu merupakan tuduhan berkaitan zina. Apabila tuduhan zina, Anwar menafikan, maka si menuduh perlu datangkan 4 saksi. Itu saja satu2 cara penyelesaian ikut Islam. Liwat pun sama.

Sedangkan audio yg dikatakan suara Nik Beduh makan duit Umno itu, itu bukannya tuduhan zina. Nik Beduh menafikan suara dia, tapi Nik Beduh tidak buat laporan Polis mahupun tindakan saman ke atas sesiapa pun. Berbeza dgn Anwar menafikan bahkan beliau juga buat laporan Polis ke atas pihak yg menuduhnya. Anwar juga lawan fitnah tersebut hingga ke mahkamah termasuk ke mahkamah syariah atas tuduhan Qazaf. Ertinya, beliau lawan setakat mana boleh dan upaya melawannya. Bukan sekadar menafikan mcm Nik Beduh.

Jadi, contoh yg dibawa oleh Nik Beduh tidak releven langsung kerana kes pun jauh bezanya, dan cara Nik Beduh untuk bersihkan dirinya pun jauh beza dgn cara Anwar membersihkan dirinya. Jangan la sekadar kata elok berdiam diri untuk kumpul pahala.....

130 ulasan:

  1. Kapada walaun2...audio suara.. terima duit dr umno tu... dengar ceritanya dah di antar keluar negara.. untuk di analisa..walau pun tanpa apa2 lapuran polis.. sekadar usaha AMANAH nak elakkan dikata kaki fitnah.. kalau setelah di analisa memang suara nik abduh... apa kesan pru 14 pd parti pak lebai.. mahu gulung tikar parti pak lebai.. kalau nik abduh buat lapuran polis.. sah2 jadi kes mahkamah.. org yg buat rakaman tu akan jadi saksi..lain kali...hidup ni janganlah asyik salahkan org lain.. nik abdul boleh salahkan tun M yg jasanya besar.. jasa tu pahala..nik abduh jasa nya apa...?

    BalasPadam
    Balasan
    1. BETUL TU BRO!Suara itu dibawa di makmal antarabangsa untuk 'UJIAN AUTHENTIC SUARA' Nampak gayanya sambungan saman 'CLAIRE' ni ,bln 4 ni,cukup meriah,dr zuhdi/din ayam akan dipanggil,bersama nik abduh sebagai saksi,disamping orng yg tape audio tu!!

      diharap perbicaraan ,settle sebelom/semasa pr14..

      Padam
    2. Tak elok panggil orang din ayam. Tak elok jugak panggil orang barua, babi, kafir. Panggil elok2 la

      Padam
    3. Ni blog PH ke UMNO? Macam takde beza je.. tanya jer..

      Padam
    4. Blog Benci Suara Audio Dubuk Ana Ente Sapu Dedak Berjemaah

      Padam
    5. Blog audio bulu mah tak de ke?

      Padam
    6. Agen CIA dah masuk Pas. Punoh enta jahanam enta.

      Padam
  2. Aku tak sokong sesapa. Tapi aku cuma nak bagitahu tak elok makan duit haram. Bila duit haram jadi darah daging, hukumnya cuma neraka jahanam. Jangankan 250 juta, 90 juta, 2 juta; ambik 10 sen pun dah masuk neraka.

    BalasPadam
    Balasan
    1. takkan lebai mkn duit haram..

      Padam
    2. Betul tu.. apatah lagi makan duit genting..

      Padam
    3. Duit genting haram. Yg 2 juta tu pun sama.

      Padam
    4. Duit 4 juta utk anak sedara sendiri ok tak.. kalau haram kenapa org tu terima duit genting?

      Padam
    5. Ana ambil duit Umno. Tok Guru Nik Aziz ambil duit Umno. Tok Guru Haji Hadi ambil duit Umno. Semua ambil duit Umno. Sekarang kami jadi Pas-u bunga.

      Padam
  3. Kalau ikut alasan dizalimi boleh buat qunut nazilah, cikgu2 yang kena sapu potongan duit gaji mereka pun boleh buat qunut nazilah. Pemegang saham kohilal yang lesap duit saham mereka pun boleh buat qunut nazilah. Mangsa memali yang kehilangan duit kutipan pun boleh buat qunut nazilah. Mangsa banjir besar akibat pembalakan geng lobai dol pun boleh buat qunut nazilah. Orang asli yang kena pijak kepala pun boleh buat qunut nazilah. Mereka yang kena barua, kena tuduh penjual pil kuda, kena panggil kafir, kena ancam nak tanam kat jirat cina, yang kena panggil anjing, babi; sepatutnya dah buat qunut nazilah. Respek betul sbb mereka tak doakan kemusnahan sebaliknya mendoakan geng ni berubah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju.. memang islam ajar cara macam tu.. tapi kenapa mereka tak buat?? Sebab tu semua fitnah PAN je kan? Ala macam 90 juta tu jugak..

      Padam
    2. Tak kan la youtube fitnah. Ada suara lagi tu

      Padam
    3. Setuju.. kat hotel kota bharu tu bukan fitnah kan?

      Padam
    4. Nanti buat qunut nazilah utk Allah turunkan bala pada yang dituduh menzalimi, kalau tuduhan itu adalah fitnah, silap2 yang mendoakan itu di turunkan bala. Baru panjang akai.

      Padam
  4. Maki orang, kafirkan orang, doakan kemusnahan orang. Sahabat nabi tak buat lagu tu sbb itu bukan jihad di jalan Allah yang rasulullah ajar

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau cakap kosong macam ni tanpa bukti UMNO pun boleh.. nak habaq jer..

      Padam
    2. Tapi memang betul pun. Tak caya tengok youtube

      Padam
    3. Macamana nak percaya kalau tak masuk mahkamah.. keh keh

      Padam
    4. Nik Abduh minta jangan tanya lagi. Ana diam sebab ana nak kumpul pahala. Ini ujian enta. Enta nak percaya terpulang. Macam sama saja masa cakap dengan Ustaz Din Ayam. Kesian Nik Abduh suara sendiri pun dah tak kenal.

      Padam
  5. Kalaulah aku yang kena tuduh mcm tu, aku akan buat laporan polis kepada pihak yang terlibat. Lepas tu, pada hari yang sama aku akan saman pihak yang terlibat untuk membersihkan nama aku.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itu memang kaedah kafir.. kaedah islam ialah org yg menuduh kena kemukakan bukti.Tapi nak wat camana dah DAP ajar PaN macam tu..

      Padam
    2. Saman sr tu pun cara kafir

      Padam
    3. Kaedah Islam Nik Abduh ialah lari sembunyi dan jangan pertahankan diri. Kalau ada ahli bertanya kena tanya sekali sahaja dan tak nak jawab soalan lagi. Ana diam nak kumpul pahala. Islam liberal ke Islam ajaran CIA?

      Padam
  6. Orang masuk politik sebab cuma tu aja cara nak dapat duit dgn cara mudah. Nak kerja tanam padi malas, nak potong getah tak boleh kaya, jadi masuk politik je la senang. Paling sengkek pun boleh dapat duit tabung free buat ceramah politik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Patutlaah masa perhimpunan PH baru2 ni diedarkan kotak utk collect duit..

      dan saman rafizi pun harap duit orgramai.. lupa lah tu..keh keh

      Padam
    2. Kolek duit rafizi tahu jumlah utk bayar saman. Kolek tin milo tak tau jumlah dan tak tau mana pergi. Kalu sekali kolek 5K, agak2 lebih 2 juta tu

      Padam
    3. Kalau dah buat fitnah gunalah duit sendiri byr saman..

      Padam
    4. Lupa plak saman SR kenapa dok minta seluruh ahli2 impak? Habis duit cawangan aku kena balas. Masa balun 90 juta tak pernah ingat nak bagi2

      Padam
    5. Ahli Pas yang bayar saman Pas di London, kalau tak dengar audio Nik Abduh rugi. Sebab itulah harga yang dibayar ahli Pas untuk saman Haji Hadi kepada CRB Sarawak Report kalau kalah bicara.

      Padam
  7. Berdakwah ajak orang baca surah Al-Kahfi adalah berjuta2 kali pahalanya daripada berdakwah mengkafirkan orang islam lain.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Siapa yg kafirkan org gamaknya.. UMNO pun pernah buat macam ni.. adik beradik ke tu.?

      Padam
    2. Ada bukti ke tu?? Keh keh

      Padam
    3. Puak khawarij memang musuh dalam selimut umat Islam. Pas dah jadi penyebar takfiri.

      Padam
  8. Ingat putrajaya, ingat tun M. Klu tun M tak bina putrajaya mungkin anak cucu sanak sedara kau orang tengah duduk rumah main konda kondi sambil pakai kain batik.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Firaun pun berjaya bangunkan Mesir. Tapi Allah wahyukan Nabi Musa dan Nabi Harun Alaihissalam pergi dakwahkan Firaun.. DAP mana tahu citer2 macam ni.. korang tak bgtahu ke?

      Padam
    2. Madey bukan firaun la bang

      Padam
    3. Ada org bekas PAS kata mahafiraun..

      Padam
    4. Syukurlah Tun dah jadi pimpinan yang lawan Firaun. Hamman dan Qarun mesti jadi kelam kabut sama.

      Padam
  9. Kalu tun M tak bukak proton, mungkin pak sedara hang yang kerja kelapa sawit tu dah pakai lamborgini....kih3

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul.. sampai kerajaan kena bantu proton billion ringgit hingga sekarang..

      Padam
    2. Nasib baik 90 juta tu tak masuk dlm proton sekali.

      Padam
    3. Nasib baik 200 juta tak masuk dlm terowong dasar laut.. basah nanti tu..

      Padam
    4. Nasib baik Jho Low Taek dan Lebai dah rembat duit 1MDB. Rakyat parok bayar GST bayar Audi Q7 dan Equanimity.

      Padam
  10. Naik proton wira, kerja kat putrajaya, balik kg ikut klia2, anak belajor kat cyberjaya, cuti lepak kat menara KL, hobi tengok racing kat sepang. Kat facebook kutuk tun madey.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sape?? Tu mesti org2 yg sama fikrah dgn PAN.. UMNO!!

      Padam
    2. Orang hijo yg naik proton

      Padam
    3. Org oren naik kerusi curi..

      Padam
    4. Tembikai undi pakai no CHAI.

      Padam
  11. Undi naj dgn PR. Mintak undi kat dap. Kerja kat selangor. Duit gaji selangor bayor. Air free buat ambik air solat. Sampah campak kat tong lori selangor bayar. Bonus 3 bulan ambik buat melancong korea. Doa musnahkan orang yg bagi makan kat anak bini kau. Ada jugak manusia macam tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Astaghfirullah.. dah sama bunyi macam UMNO dulu.. “hanya UMNO yg bagi rezeki”

      Mengucap bro!!

      Padam
    2. 2 juta pun rezeki jugak?

      Padam
    3. Klu dia tahu rezeki tu dr Allah, awal2 lagi dia dah kuar dr pentadbiran yg didakwa pakatan ahzab.

      Padam
    4. 4 juta rezeki anak sedara tu..

      Kenapa nak keluar? Bukan rakyat yg pilih ke..? rakyat tak pilih yg bwk lari kerusi.

      Padam
    5. Rakyat pilih gabungan parti PR. Rakyat bukan pilih Pas. Kalau dah keluar gabungan, patut malu pegang jawatan. Pilihan rakyat bukan parti makan dedak Umno.

      Padam
  12. Balak tebang. Nak bayor gaji kejaan pusat bantu. Pah tu berlagak mcm pandai sangat tadbir negara.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cuba tanya bekas exco yg jaga balak.. masa dia jd exco, sapu balak masih dikira bukan rasuah..

      Padam
    2. Tu pasal banyak cadangan guna motto MEMBANGUN BERSAMA BALAK.

      Padam
    3. Tapi lepas bekas wxco tu dah berhenti dah takda dah motto tu.. yg ada cuma JOM MAKAN DUIT GENTING..

      Padam
    4. Beli Wisma Tok Guru pun pakai duit balak Kerajaan Negeri. Sekarang dengan tuntutan waris mungkin kena bayar lagi kepada waris lain. Cuai dan gelojoh tapi berangan jadi pemimpin Islam.

      Padam
  13. Belum menang pru pun dah doakan qunut nazilah kat ahli parti lain. Samakan islam lain dgn puak kafir zaman perang uhud. Camner le agaknya kalu ditakdirkan menang nanti. Takut nak undi puak2 ekstrim macam ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul.. ekstrim sampai hak golongan LGBT, SEKEDUDKAN, ATHEIS dan MURTAD pun hendak dibela.. rahmatan lil aalamiin ala PAN..

      Padam
    2. Klu sorang sapu 2 juta, kalu 10 orang dah berapa juta?

      Padam
    3. Sapa kah yg mampu bg anak sedara 4 juta buat modal.. cuba teka..!!!

      Padam
    4. Dulu target 40 kerusi satu kerusi Umno belanja setengah juta. Baru habis 20j. Sekarang tambah 130 kerusi? Lebih 80 juta saja nak dilabur Umno supaya Pas pecah undi. Belanja filem lucah Riza Aziz lagi mahal.

      Padam
  14. Suara Nik Abduh nak tiru buat apa? Bukan ada pengaruh besar pun. DUN bapa sendiri pun dia kalah pemilihan.

    Isu dalam audio itu yang kena dijawab. Bukan suara itu suara Sajat atau Nik Abduh.

    Lagi teruk sampai Tok Guru pun ambil duit Umno dan semua ambil duit Umno. Isu berat macam ini kalau tak jawab, ahli Pas patut jadi pelik.

    Mana datang sumber wang Pas yang konon nak tanding 130 kerusi dan dah buat lebih 10 - 11 aktiviti mega? Kalau harap duit ahli Pas nampak gaya lebih singgit sahaja daripada RM50 atau RM100. Kalau daripada dermawan kena maklum pada ahli supaya tak ada jadi syubhat dan ambil duit rasuah Umno macam diakui Nik Abduh.



    BalasPadam
    Balasan
    1. Tolonglah jangan mainkan audio tu masa pru14 nanti. Bagilah peluang kami jadi king maker. Tolong la bro!

      Padam
    2. Bagi mengembalikan kepercayaan pengundi, eloklah kalau nama2 yang dikaitkan dengan audio tu meletakkan jawatan. Berkorbanlah demi kebaikan parti.

      Padam
    3. Elok juga Presiden Parti lil alamaiin letak jawatan kerana ada audio suka bulu mah di hotel kota baru.... sampai sekarang tak letak jawatan..

      Padam
    4. Sekor masa dlm parti suci suka bulu mah. Sekor lagi suka juta2. Mcm dubuk

      Padam
    5. Hahaha akhirnya faham pun pasal bulu.. lepas tu bg kat anak sedara 4 juta buat modal korek pasir..

      Padam
    6. Bukan Ustaz Mokhtar Senik punya bulu ke? Salah gambar nampaknya.

      Padam

  15. Paling berat bila ayah sendiri sebagai seorang orang pemimpin yang di segani dan tokoh agamawan melemparkan 'anak derhaka'...

    Itu pun dia boleh buat tak tahu..

    Orang menuduh dia sampai maruah keluarga tercemar, dia boleh pula nak kumpul pahala.. apa punya anak lah ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul.. ada ke mak kata jgn join parti yg jd walaun DAP dia masih degil.. nak tunggu mak meninggal kut baru dia masuk..

      Padam
    2. Masuk dap dpt apa? Baik masuk ug. Dapat jugak juta2

      Padam
    3. Bukan DAP la tapi parti walaun DAP.. cer baca baik2.. ada parti walaun DAP kan??

      Padam
    4. Asalkan bukan parti barua Umno. Barua agen CIA.

      Padam
  16. Nik Abodoh,
    Kuah tumpak diluarpinggan.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan arak tumpah keluar gelas masa pesta arak ke??

      Padam
    2. 2 juta tumpah ke poket

      Padam
    3. Bayar je berjuta2 kat consultant tu.. bila sprm dpt tahu tok sah mengaku..

      Padam
    4. Satu PRN Sarawak, RM2j sahaja Presiden Pas mintak pada Umno. Murah sangat harga satu parti Pas rupanya. Lagi mahal satu filem lucah Red Granite RM100j.

      Padam
  17. Ramai sungguh keturunan Ibn Ubay Al-Laknatullah dalam blog ni! Mesti guna pakai FakWa Mike Syabu!

    BalasPadam
  18. lebai beduh ni elok makan khinzir kerana dosa nya tak sebesar balun duit hamno.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nanti camana pimpinan pujaan walaun DAP nak makan khinzir??

      Padam
    2. Patutnya khinzir jangan makan. Dua juta pun jangan ambik.

      Padam
    3. Biarlah pemimpin idaman walaun DAP je yg makan khinzir.. mintak kuranglah harga banglo tu drpd 6.5 juta diskaun 2 juta tinggal 4 juta lebih je..

      Padam
    4. Kalau harga 1 parti Pas untuk 1 PRN baru hanya 2 juta Umno keluar duit curi, nilai seekor calon YB Pas mesti lagi rendah. 50k? 10k? 1k? Murah-murah-murah. 130 calon YB Pas x 50k tak sampai 200j. Lagi murah daripada filem Wolf in Wall Street punya keuntungan. Memang berbaloi.

      Padam
  19. Membalak & Mendedak bersama ularmak. Manifesto Pas Ikatan Gagasan Sejahtera PRU 14. Takbur...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Membalak bersama bekas exco lagi best.. tak dianggap rasuah..

      Padam
    2. Dia mengaku 2 juta. Yang lain pun dia kata ada ambik jugak. Fuhhhh...

      Padam
    3. Dia mengaku banglo ala disney tu dia punya melalui meniaga perabut .. walaun DAP je yg percaya, yg lain tak pulak..

      Padam
    4. 2 juta bahagi dengan broker, barua Pasir Mas, barua Marang, broker Nasharudin Mat Isa, broker Suwardi Yaakob, barua Kuala Nerus, barua Temerloh, barua Mokhtar Senik, barua Geng Ustaz dalam berapa ekor barua sahaja yang merasa duit Umno. Sekor barua Umno dalam Pas baru dapat kurang daripada 500k. Murah-murah-murah. Harga satu filem lucah anak tiri Najib lagi mahal.

      Padam
  20. Nik Abduh yang mengaku, Walaun pula yang kepanasan. Hahaha. Epik lawaknya macam Doktor UUM kena tenung dengan Tun M.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nik abduh dah nafikan katanya ibarat sampah je fitnah tu.. suruhlah cepat org hotel kota bharu letak jawatan..

      Padam
    2. Samanlah bersihkan nama mcm pas saman sr tu. Masuk mahkamah cerita baru org percaya.

      Padam
    3. Suruhlah presiden saman yg suara dia bukan audio tu macam nizar saman razman tu.. masuk mahkamah baru org percaya yg dia tak pernah cakap ABANG SUKA BULU MAH..

      Padam
    4. Ingatkan gambar Ustaz Mokhtar Senik punya bulu tadi.

      Padam
  21. Dr Kangkung Kamarulzaman Yusoff, Ustaz Azhab Dusuki dan Nik Abdoh nak jd calon kena kerja tibai Tun M dan perlekeh orang lebih tua. Nampkny 3 orang ini belum apa-apa dah kena jadi calon rejek Pas.

    Takkan Dewan ulama nak pilih Ciri-ciri calon YB Pas PRU14?

    1. Tak hormat orang tua.
    2. Kesipuan.
    3. Kaki fitnah.
    4. Penipu.
    5. Dicop Tok Guru Nik Aziz ANAK DERHAKA.
    6. Mengaku ambil duit Umno.
    7. Tuduh Tok Guru Hadi Awang ambil duit Umno.
    8. Tuduh semua pimpinan Pas lain ambil duit Umno.
    9. Dakwa 10 - 11 aktiviti Pas dibiaya Umno.
    10. Tuduh RTI tentera tak ada kerja.
    11. Tuduh Ustaz Zaharuddin level menantu tak sama level dengan pimpinan Pas lain.
    12. Doa laknat kepada kerajaan negeri tempat kerja sendiri sebab tidak suasana agama. Sampai Exco Agama Selangor ADUN Pas pun dicop suasana atheis / tak beragama.

    Malu semalu-malunya jika mereka bertiga terpilih jadi calon parti agama.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bekas diktator yg masih belum pulangkan duit dan hak rakyat, PAN tak malu pulak utk jd Pm sekali lagi..

      Padam
    2. Kamu nak suruh org percaya audio nik abduh tapi kau tak mahu percaya audio mat sabu bertajuk suka bulu mah.. adil ke??

      Padam
    3. Sama la tu. Masa dlm pas ada bulu mah. Sekor lagi ambik 2 juta. Sbb tu parti ni tak selamat kpd rakyat.

      Padam
    4. Parti2 yg ada kes rasuah masing2 71 dan 21 pasti tak selamat kpd rakyat..

      Padam
  22. Nafi sahaja mana cukup Abduh. Kalau kes seks dan lucah itu kes personal dan jenayah individu. Kalau mangsa dah nafi maka orang dah kira selesai. Tak melibatkan orang lain yang tak berkaitan. Malah jadi fitnah pula kalau dipanjangkan oleh tukang fitnah macam An Anonymous.

    Tapi Kes Nik Abduh mengaku dah melibatkan diri sendiri, keluarga, parti Pas, agama Islam dan semua ahli parti Pas termasuk pimpinan dan Tok Guru Presiden sendiri. Kalau rasa dimalukan semua yang terlibat dah patut tampal kulit babi di muka. Sebab satu dunia dengar pengakuan Nik Abduh ambil duit Umno dan tuduh Tok Guru dan semua ambil duit Umno. Mana cukup nafi sahaja? Kena saman macam kes Sarawak Report.


    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau macam tu masih tak cukup audio SUKA BULU MAH tu.. mat sabu patut menafikan dengan penuh berhemah bhw dlm audio itu bukan suaranya... dan jangan lagi cakap ABANG SUKA BULU MAH..kalau cakap ABANG SUKA BUKU MAH ok laa...

      Padam
    2. Dubuk kalu jumpa bangkai akan berebut2 meratah bangkai secara berjemaah. Lepas kenyang dia senyap. Bila dah lapar menyalak balik gaduh sesama sendiri.

      Padam
    3. Tu yg sampai bukan sikit tu.. 71 dan 21..

      Padam
    4. Kempen politik lucah, dalam kain dan seluar dalam dan hubungan seks tak boleh dipisah daripada Melayu Islam. Telefon anda memang pintar, tapi pintarkah anda? Kesian. Kesian. Kesian.

      Padam
  23. Contoh paling terbaru ialah tokoh Kleptokrat Negara, yang mengaku tidak bersalah di dalam media. Mana ada yang percaya penafian sahaja kecuali orang gila? Kena masuk courtlah. Saman.

    Kes dah sampai satu dunia dan melibatkan semua orang termasuk Menteri, pegawai tinggi kerajaan malah rakyat! Apa sepatutnya Tokoh Kleptokrat Negara buat? Nafi semata-mata? Kena saman dol.

    Adakah ini sahaja think tank Umno - Pas mampu buat? Selepas bekerjasama mencuri dan merompak dan mengagihkan sesama sendiri? Tak profesional. Amatur. Kahkahkah!



    BalasPadam
    Balasan
    1. Kes terowong DAP dah jadi siasatan SPRM.. kalau KM berkaliber elok amik cuti tanpa gaji dulu hingga siasatan selesai..

      Padam
    2. Tapi yg sorang dlm audio tu aku respek. Dia berani mengaku dia dan geng2 dia memang ada ambik. Kalu dpt perintah putrajaya tak tau ler banyak mana dia nak sapu!

      Padam
    3. Sebab tu kita tak patut respek kpd org yg tak mengaku dia ada cakap dia suka bulu mah..

      Padam
    4. Kempen politik lucah, dalam kain dan seluar dalam dan hubungan seks tak boleh dipisah daripada Melayu Islam. Telefon anda memang pintar, tapi pintarkah anda? Kesian. Kesian. Kesian.

      Padam
    5. Telefon memang pintar.. buat fitnah lagi tak pintar..

      Padam
    6. https://www.roketkini.com/2018/01/11/nothing-to-hide-projek-terowong-p-pinang-dibuat-melalui-tender-terbuka/

      LGE dah jawab. Fitnah sesama manusia tidak pintar. Jadilah sepintar telefonmu.

      Padam
    7. Tinggal 2 hari sebelum audio penuh ucapan Nik Abduh membelasah tentera RTI akan dibongkar. Audio analysis untuk digunakan di mahkamah London juga dalam proses. Sebelum PRU14 boleh kita tahu belang Parti agama yang sebenarnya. Fitnah atau Benar?

      Padam
    8. Kau percaya ke analisa audio tu? Bangang jugak org PAN ni.. kalau aku jadi org PAN pasti aku nak pastikan dulu bukti akaun affin 90 juta tu tulen.. lepas tu baru bercakap pasal audio fitnah tu.. fitnah lama belum setel lagi dah nak sembang pasal fitnah baru.. pintar ke tu??

      Oh ye lupa pulak.. kenapa tak diheret sama audio kota bharu utk analaisa palsu ke tulen?? Takut tulen ke?

      Padam
    9. pengesahan audio tu akan jd bahan bukti utk sokong kes 90j.

      ada kaitan. disini kau yg bangang tktau kaitan semua tu utk jadi bahan kes.

      fitnah atau tidak kena masuk mahkamah lah. tu je. bila keputusan mahkamah semua terpaksa akur lah walaupun belum tentu mahkamah tu betul semuanya.

      Padam
    10. Bukti Nik Abduh cuma dengan air liur sahaja. Mana Nik Abduh berani nak saman? Terkucil lagi teruk daripada UUM Sintok. Nanti semua ambil duit Umno, agen CIA, tentera RTI tak ada kerja, Tok Guru ambil duit Umno dan Ustaz level menantu semua kena heret sama masuk dalam court.

      Padam
  24. jho low bakal menteri besar kelantan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Eric Tan bakal TMB Kelantan bila Pas atau Umno menang.

      Padam
  25. selain makan duit umno.. byk lagi info dlman pas terdedah dgn audio itu.

    yg menarik ialah mengenai hubungan dgn CIA dan maulana saari.

    adalah biasa cia masuk dlm gerakan islam hingga menjadikan gerakan islam itu militant yg akhirnya akan menjauhkan umat dpd gerakan islam.

    Begitulah cara cia melahirkan gerakan seperti ISIS yg berfikrah khawarij dn menjadikan keganasan sebagai jihad.

    Dgn cara ini imej mujahideen akan tercemar, umat akan menjauhi mujahideen. Dan mereka inilah yg menjadikan punca yg direka utk kuasa besar menceroboh sesebuah negara.

    Agen cia juga terdiri dpd pelbagai wajah termasuk ulama dan agamawan. Apakah maulana saari salah seorg dpd nya?

    Adakah cia sekarang sudah taubat dan bersedia membantu gerakan islam ikhlas kerana Allah hingga org mcm abduh menjadi rangkaian mereka dlm pas?

    Adakah info2 cia itu benar dan jujur atau boleh juga berupa info utk manipulasi sesuatu keadaan yg bermatlamat lain akhirnya mengikut telunjuk mereka.

    Abduh mungkin merasa bertuah dan dibantu oleh cia ygmungkin mengaku menyokong gerakan islam dalam diam. Walhal mereka berniat serong utk matlamat yg merugikan pejuang dan gerakan islam.

    Percaya kpd cia adalah sebesar2 kebodohan dan kerugian akhirnya. Mungkin cia juga yg jadi org tengah menyebabkan pas makan duit umno.

    Dan cia juga yg dedahkan hingga pas binasa. Pas boleh jadi sudah termakan umpan cia. Termasuklah umpan ruu355.

    SATU PERSOALAN YANG KITA NK TAU SGT DARI ABDUH DAN JEMAAH CIA NYA DALAM PAS... APAKAH SEBABNYA GENG JEBON DISINGKIRKAN? APA SALAH DAN APA KEJAHATAN MEREKA HINGGA MEREKA PERLU DISINGKIR?

    Kita mahukan penjelasan walaupun kita boleh baca jika kita berfikir secara CIA akan apakah matlamat menyingkirkan geng jebon.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nik Abdoh ahli Pas agen CIA yang paling bodoh. Agen CIA yang paling mudah kena jerkah. Agen CIA muntah habis semua tak tinggal apa dah. Baru kena kerumun satu tempat dengan Ustaz level menantu dah terkucil.

      Padam
    2. Barua CIA pemecah belah parti Pas.

      Padam
  26. audio beduh mengatakan hubungan dgn CIA.

    ini bukan personal. ini isu keselamatan Negara dan isu agen Negara asing. PDRM sudah tentu akan lebih agresif dlm isu melibatkan agen asing.

    cia masuk melalui pas. dan pas berbaik2 dgn umno. umno rasa pas sudah dijinakkan dan memihak kpd umno. nnti cia akan masuk ke dlm pemerintahan Negara melalui hubungan baik pas dn umno.

    hj hadi nk jadi penasihat umno. siapa yg menasihat hj hadi. mungkin cia la melalui beduh.

    ini sgt bahaya kpd keselamatan Negara. ketua sprm dgn skandal sex adalah juga bahaya kpd Negara. kalau mat sabu dia bukan org berkuasa, dia tk bahaya kpd Negara.

    ketua sprm jika terlibat skandal sex patut disiasat latar belakang pompuan itu. adalah biasa tektik guna wanita utk menyusup dan curi maklumat sulit dpd org berkuasa.

    jadi ada beza jika hal2 sebegini berlaku dlm pembangkang dgn dalam parti pemerintah yg berkuasa. pemerintah mesti dipantau betul2 dan mest sentiasa disyaki kerana mereka mengemudi Negara.

    kalau seorg pak haji kampong dusun mengatakan kawan cia, kita blh abaikan. tp kalau pemimpin pas kata ada hubungan dgn cia , itu mesti disiasat.

    mcmana nk kata audio tu tipu sedangkan beduh mengaku menyingkir geng jebon dgn duit umno.. dan ini telah berlaku bukan fitnah lagi.

    nama2 yg disebut dlm audio itu semua ujud walaupun umum tk kenal seperti maulana saari dll. plot yg diceritakan itu pun berlaku.


    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini