TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Jumaat, 14 Disember 2018

DOA YANG SEMUANYA BERTUJUAN UNTUK "MEMUSNAH"KAN

Berkat sungguh doa para lebai. Dulu mereka doa dlm stadium untuk "K.O" Umno, berkat doa mereka kini "K.O" bertukar jadi "O.K umno" dengan mereka.

Dulu mereka berdoa dlm muktamar di Kedah "Jahanam PAN (Amanah)", tak sampai beberapa jam ribut melanda khemah di muktamar. Lebai Sudin cecopong pun berucap dan petik ayat Al-Quran di himpunan Pastokin di Tganu, jual ayat tersebut untuk fitnah Husam Musa dan Amanah, tiba2 berdentum petir dan kilat, "black out" terus.

Sewaktu kempen PRU14, seorang lebai dari Sgor berdoa dalam satu himpunan solat hajat, memohon agar tentera2 jihad mereka menang besar dan merampas Sgor dari kumpulan2 yg dikatakan kumpulan ahzab. Selepas PRU14, tukang baca doa itu pun tersungkur dgn aib sekali dan partinya hanya dapat satu Kerusi, ibarat partinya dah berkubur di Sgor dengan sebatang nisan.

Baru2 ni himpunan ICERD, lebai Nik Zawawi berdoa agar "pendek umur" kjaan PH, tak sampai beberapa hari, umur kawan lebai iaitu Umno semakin pendek, Umno Sabah berkubur dan tidak beberapa lama lagi umno perak pula dan banyak lagi yg akan menggali kubur masing2 berkat doa sang lebai.

Tkasih para lebai yg terus berdoa. Allah lebih tahu siapa yg lebih baik untuk diberikan pertolongan.