TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Jumaat, 14 Disember 2018

DOA YANG SEMUANYA BERTUJUAN UNTUK "MEMUSNAH"KAN

Berkat sungguh doa para lebai. Dulu mereka doa dlm stadium untuk "K.O" Umno, berkat doa mereka kini "K.O" bertukar jadi "O.K umno" dengan mereka.

Dulu mereka berdoa dlm muktamar di Kedah "Jahanam PAN (Amanah)", tak sampai beberapa jam ribut melanda khemah di muktamar. Lebai Sudin cecopong pun berucap dan petik ayat Al-Quran di himpunan Pastokin di Tganu, jual ayat tersebut untuk fitnah Husam Musa dan Amanah, tiba2 berdentum petir dan kilat, "black out" terus.

Sewaktu kempen PRU14, seorang lebai dari Sgor berdoa dalam satu himpunan solat hajat, memohon agar tentera2 jihad mereka menang besar dan merampas Sgor dari kumpulan2 yg dikatakan kumpulan ahzab. Selepas PRU14, tukang baca doa itu pun tersungkur dgn aib sekali dan partinya hanya dapat satu Kerusi, ibarat partinya dah berkubur di Sgor dengan sebatang nisan.

Baru2 ni himpunan ICERD, lebai Nik Zawawi berdoa agar "pendek umur" kjaan PH, tak sampai beberapa hari, umur kawan lebai iaitu Umno semakin pendek, Umno Sabah berkubur dan tidak beberapa lama lagi umno perak pula dan banyak lagi yg akan menggali kubur masing2 berkat doa sang lebai.

Tkasih para lebai yg terus berdoa. Allah lebih tahu siapa yg lebih baik untuk diberikan pertolongan.

6 ulasan:

  1. semasa dialog sinar! hj hadi kata dap bukan ancaman melayu /islam pulak dah!

    mengikut kiraan zahid/hadi/titm himpunan icerd boleh bawa 300k ahli pas,200k ahli umno,100k ngo dan rakyat biasa...sayang 1000x sayang polis kata 55k ajer,untuk sedapkan hati igp kata 60k,malaysiakini kata 80k.polis ada kemudahan drone boleh kira detail.bagi sesiapa boleh kira dgn gambar melalaui harakah...senang aje dapatkan lebar dan panjang pastu darab...lebar lebih kurang 20 orng...lelaki dan pompuan takleh duduk dekat haram!nak sedapkan hati lebai kita bagi 30orng duduk cam sardin.panjang kita amik dari mesjid negara ka bangunan bandaraya..untuk dpt 10k kena ada 333pjg..ada 5 pjg...jadi 5x333x30=49950. ok orng duduk kat luar...10,000.jadi59,950...ada makcik/pakcik takturun kete/bus..duduk hotel/rumah kawan 10,000..69,950...capur lagi yg sampai hujan tak turun 10,0000...t0tal 79,950...taily dgn malaysiakini 80k...

    stadium bukit jalil lebar 100 kerusi panjang 800 kerusi total 100x800=80k..max 87k

    inilah satu sebab ramai mp2 umno chao umno,salah satu sebab hadi bodek dap.
    dengan kelongaran polis benarkan,media yg tak berat sebelah,kelantan cuti.tak pernah dibuat mana2 pm,announce demo....dapatannya CEPUT.

    BalasPadam
  2. Pas berharap sangat kepada ketuanan melayu..UMNO tapi bila UMNO mula hancur..pemimpin melayu korup Pas hilang arah tuju nak dapatkan sokongan melayu islam buat demo ICERD akhirnya yang berdemo pun tak tahu apa itu ICERD bila balik berdemo baru terbuka mata dan akal ahli2 pas ramai2 pula berdemo keluar parti...tunggu dan lihat.

    BalasPadam
  3. Berdoalah untuk kebaikan semua

    BalasPadam
  4. Parti vangang dgn pemimpinnya lobak hijo yg vangang selalunya akan menghadirkan tindakan yg vangang. Aminn

    BalasPadam
  5. Peserta icerd berhimpun mengelilingi najib, hadi dan zahid. Seperti langau hijau mengharung taik.....

    BalasPadam
  6. Hadi awang tu bila nak jadi pm? Kih3

    BalasPadam