TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

CERAMAH DI MENTAKAB

CERAMAH DI MENTAKAB

Sabtu, 17 Jun 2017

TUMPUKAN BEBAS ANWAR BUKAN SIBUK SEDIAKAN KERUSI PM UNTUK ANWAR !!

AKU nak ingatkan pimpinan dan diri sendiri juga, agenda utama kita bukan untuk letak Anwar di Kerusi PM. Agenda utama kita adalah bebaskan Anwar kerana Anwar tidak bersalah dan kebebasan itu lebih berharga dari kedudukan dan jawatan.

Kalau kita meletakkan agenda utama adalah Kerusi PM untuk Anwar, kita akan memilih jalan sukar dan asyik berselisih pendapat dan akhirnya kita lupa Anwar belum dibebaskan.

"BEBAS ANWAR, BEBAS RAKYAT"
"LAWAN TETAP LAWAN"
"REFORMASI"

Isnin, 12 Jun 2017

SEKALI LAGI PARA PENEROKA DIUJI DENGAN DUIT !!

KITA dlm PH selalu ingatkan para Peneroka bahawa Felda semakin tenat, isu FGV semakin kritikal. Tapi, masih ramai warga Felda tidak percaya dan anggap ini semua fitnah Pembangkang walaupun mereka sedar keadaan hidup mereka semakin susah dan hutang bertambah.

Terbaru, apabila Najib sendiri bgtahu FGV mesti selesaikan isu dan skandal terbesar yg dialami oleh FGV, maka erbukti dakwaan kita memang tepat. Para Peneroka dah mula sangsi dgn Najib, Umno/Bn yg selama ini menipu mereka dgn janji2 bulan dan bintang.

Tapi, Najib tahu nak mengubati kesangsian para Peneroka. berkenaan. Maka, diumumkan bonus dan duit raya untuk para Peneroka. Sekali lagi, para peneroka akan diuji maruah mereka. Apakah mereka masih memiliki maruah yg akan dipertahankan demi masa hadapan anak cucu mereka atau tunggu bonus dan duit raya? Kalau ada sedikit kecerdikan, silalah ambil hak kamu iaitu bonus dan duit raya itu, tetapi maruah tetap dipelihara. Tolak Umno/Bn !!
Terdapat ralat dalam alat ini