TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Ahad, 30 September 2012

VIDEO - ANWAR SERU HIMPUNAN DI BUKIT JALIL PADA 03 NOV INI BERGANDA DARI BERSIH 3.0



Oleh:  WFAUZDIN NS

DI DALAM ucapan Ketua Pembangkang, DS Anwar Ibrahim di dalam video di atas, beliau menyeru agar seluruh rakyat yang cintakan demokrasi BERSIH agar turun ke Stadium Bukit Jalil, Kuala Lumpur pada 03 Nov 2012 ini nanti.

Perhimpunan tersebut adalah kelangsungan daripada Himpunan BERSIH 1, 2 dan 3.0 yang begitu menakutkan rejim Umno/Bn.  Justeru itu, DS Anwar mahu perhimpunan pada 03 Nov ini nanti akan mencatatkan kehadiran berlipat kali ganda dari Himpunan BERSIH 3.0 kerana ini lah perhimpunan yang boleh menyedarkan Najib dan SPR bahawa rakyat tidak sanggup lagi melihat penipuan demi penipuan di dalam sistem Pilihanraya di negara ini.

Ayuh, mulai saat ini gembelingkan tenaga dan jadikan Himpunan pada 03 Nov ini nanti sebagai salah satu maudhuk kepada setiap program ceramah PR mulai sekarang./wfauzdin.blogspot.com

77 ulasan:

  1. jom ...kasi terbalik stadium pulak..


    bako bako bako...

    hanya rakyat pkr pas dap jew je...

    org lain mau busineess maa
    lu hali2 bising antutuya antutuya business ada jadi baik ka ...

    haiya...


    .sampai bilaaaa??

    sampai anwar jadi pm ka ..? haiya
    xda jadi pm lahhh...

    itu olang putih tua lulu ada mimpi byk baik punya...

    madey mesti..
    cepat2 turun
    anwar xkan dpt jadi pm punya...

    lu tarak percaya ka...

    lia sulah mimpi oooo

    sepaluh sulah betut ooo
    suku suda betut (anwar xdpt jd pm punya..)


    .

    BalasPadam
    Balasan
    1. kenapa kao macam lembu, ha!?

      Padam
    2. da umno apa mau buat la..

      cam itu anwar la... ingat anwar ingat auta

      ingat najib ingat antuya...


      ..kwn2 sekolah dok gelak2 saja..

      sudah jadi..apa mau buat la...

      Padam
    3. Yg asyik cakap lembu ni..dah makan sup jubur lembu ke..tak habis-habis dgn lembunya. DSAI suka susu lembu yg fresh sebab boleh kuatkan tenaga batin, anu pun jadi bagussssss nala punya.

      Padam
    4. lia ala pinjam nala punya ka ...haiyaa

      anak2 anwar semua pompuan oooo...genetic sulah lemaahh oooo

      mesti mau pinjam nala punya ooo..haiyaa

      Padam
  2. berita lama....

    rafizi dpt cincin dari anwar masa student dulu ooo...anugerah apatahh...

    tp 'cincin'?? xda menda lain ka...

    ha 'firtnah la ni kan'..apalagi piak2 jews ni.

    BalasPadam
  3. perhimpunan yang terbesar dgn kehadiran wang poket sendiri... dah ada yang jelez ni... Jgn jelez tau... Rakyat bijak menilai...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ini jeles la ni...abu...

      dah tentu chance berlaku insiden2 yg biasa2tu akn jg berlaku

      kabulpun 13 mati
      pakistan aritu. 2-3 org kan..
      pastu pi label syahid...

      tubelum beribu2 mati
      ingat kat mekah ...satu satu jatuh pijak..semua lari pijak...beratus
      mati...


      aku cadang buat acara blnan..la..

      jgn buat kat dataran merdeka lg hoiii..anwar tu kuat auta..


      p/s..bwak duit lebih oii..aku juai air tebu nanti..dgn nasi lemak..

      Padam
    2. Ingat nak buat hinpunan kat monggolia pulak lah.

      Padam
    3. Nak berhimpun lagi! Bukannya dapat imbuhan atau duit ke, hasil pendapatan aku sama juga. Kalau tak pergi ke laut, mana dapat ikan utk jual. Perabis beras dan masa aku je. Kalau janji kosong dan pembohong kat rakyat bagi kat DSAI la. Macam Wan mesti gi punya sebab nak jadi calon. Semuanya pentingkan diri je..Kenapa negeri bawah pembangkang tak bagi ganjaran kat nelayan ni. Pembangkang ni penyanggak je, tahu nak jadi YB tapi apa pun tak buat.

      Padam
    4. Eloklah tu ko tak berhimpun. Jangan simbah asid kat keta org sudah.

      Padam
    5. Sama, aku setuju aku rasa kita ne kena lihat diri dan berusaha sendiri. Pembangkang bukannya tentukan rezeki kita. Rumah aku rosak dulu bukannya geng PKR dan DAP yg tolong. Konon duit tak ada, tapi bila Anwar sewa jet ada pulak..Akhirnya yg tolong UMNO juga. Tak payahlah promo PKR Wan, penipu.

      Padam
    6. Aku akan sokong PKR kalau dia bagi aku tanah seekar je....MAMPUS tak bagi. Tapi pemimpin PKR banyak duit. Mereka sama dgn pemimpin UMNO cibai tanah kat kg aku. tapi bila mai tang politik bagai rak macam musuh ketat. Bohooongggg betul dia org ne.

      Padam
    7. Patut mintak kat Kak Jat. Dia bleh buat kondo lembu.

      Padam
    8. jom derma2...''

      lg byk derma lg byk jet boleh naik oo

      Padam
    9. Nak buat derma buat apa, anak bini pun tak cukup makan. Jgn tipu rakyat lagi, aku dah kena dulu kata pembangkang masa demo 2 dia kata nak lawat KL, putrajaya, pusing-pusing kat klcc. Bila sampai apa pu tak ada, cuma nasi bungkus sejukkkk ,air kosong dan duit 50 ringgit. Tak berbaloi..tak mahu kena tipu ladi.

      Padam
    10. Kapla Berpusing21 Oktober 2012 9:58 PG

      Nak melawat monggolia naik kapal selam scorpene, derma kat umno.

      Padam
    11. Nak derma, nak ambik chinadoll baru ke atau nak pergi beli `icecream'. Jom ikut......

      Padam
    12. kalu pkr tak payah dongeng la...adik beradik umno jugak...


      ala pkr ooooiii.. adik beradik jkr jugak

      nak auta buleh la..

      Padam
    13. Adik beradik Kerala1 Oktober 2012 10:20 PG

      Jgn adik beradik setan sudah.

      Padam
  4. aku sbg penyokong BN setuju dgn perhimpunan yg dlakukan distadium ini..cuma meminta penyokong2 PR jgn jadi BERUK rosakkan kemudahan2 distadium sudah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalo PR nak berhimpun jagan simbah keta orang dengan asid.

      Padam
    2. ha. betui tu. ..


      nak himpun himpunlahhh

      jgn nak menggatal tabur itu tabur ini . lglah asid ka

      lepas tu kuar dlm keldaiyan harakah wat modai kutuk umno.

      BANYAK CANTEKKK!!!
      gentleman la..brother..najib tarak takut pun lu mau tidor ramai2 dlm stadium ka....tarak hal la..

      anwar ja sudah kurang sgt ranking & publicity..

      Padam
    3. Eleh... ajak debat takut.

      Padam
    4. ala nak antuya la...tu

      antutuaya

      antutuya

      dah tau dah..

      Padam
    5. Takdelah... nak shaariibuu setev jer.

      Padam
  5. Tengok sajalah...mana DSAI berani berdepan dan menunjukkan muka!!!nak tunjuk ponggong ke!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Pegi ler buat senam punggung.

      Padam
    2. Ponggong `berkarat' la....

      Padam
    3. BODOH...LAGI SEDAP `ICECREAM'....HE...HE...

      Padam
    4. MonggolDoll lagi best

      Padam
  6. Aku cadangkan siapa yg sokong pembangkang, dia tak sepatutnya dapat imbuhan dari bajet BN! camne..

    JawaB: MAMPUS PENYOKONG PEMBANGKANG NAK TOLAK IMBUHAN TU! WAN..AMBIK JUGA KE BONUS RM500..HE..HE..JENIS PENYANGGAK MAKAN APA SAJA UTK HIDUP.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Duit tu bukan bapak ko punya.

      Padam
    2. hoi sbg ahli pkr janji duit brim, bonus aku akan masuk tabung pilihanraya

      amcam ada berani

      tak kiralah anuar nak naik roket ka..janji dpt jad pm ok...
      dia idola pujaanku..

      Padam
    3. Walaupun bukan duit aku, tapi aku punya prinsip dan bermaruah. Tak macam kau org, cibai semua. Patutlah Mat sabu kata dia akan makan babi jika DAP beri.

      Padam
    4. Duit kerajaan buat macam duit sendiri.

      Padam
    5. Anu Anwar tu hebat juga...bengkok betui la....

      Padam
  7. Utk sahabat ku, Wan.

    Cukup-cukuplah kacau bini org, tak baik dan berdosa. Nanti anak-anak tahu yg kita ni cuba kacau bini org, hati anak akan hancur luluh. Kalau betul-betul nak kawin carilah dgn cara betul bukan ikut nafsu dan `belasah belakang'.

    Nasihat yg lahir dari hati yg telus. Ingat ALLAH dan balasannya nanti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. o sengaja nak buat bn nampak buruk yeee...

      aku xpercaya la..

      klu dia tertinggai jam swiss ka ..tu lain crita...kita mau bokti. bukan roti

      Padam
    2. Takkkan nak letup pakai c4 nak hapus bukti.

      Padam
    3. Kita ni kawan baik wan. Kau org mana tahu sebab kenal masa dia pergi ceramah je....minta telefon dia..itu bukti. `Perempuan' bini org tu yg cakap kat aku bahawa si wan ni sms siang malam..Dia terpaksa balas sebab banyak termakan budilah.

      Padam
    4. Takkanlah lepas ni Wan pulak yg kena serah DNA....

      Padam
    5. ooo wannnn... ini keja ko yaa

      comporm next pru..mosuk calon pkr..

      calon2 Bersih yg sdng dicari2 da jompa

      takla 'dia' segan2 sangat...

      Padam
    6. Bukan saja punyai ideologi yg sama tapi sama taste!. Sonang korja jang, taklah jadi macam kes Nalla dan Esky!!!!tak boleh caya.

      Padam
  8. Seronok balas-balas sms seks ne. Boleh memancut jugalah. Tak dapat rasa pun tak apa janji boleh lepas geram..dgn tanggan dia kot.

    BalasPadam
  9. Takanlah kak wan Azizah terpaksa nak jual barang-barang kepunyaannya utk tambah tabung PKR. Adakah selama ini abang Anwar dah perabis kat Chinadoll...

    BalasPadam
  10. Second Hand Lady1 Oktober 2012 10:25 PG

    Sanggup perabih duit kapal selam kat Monggoldoll.

    BalasPadam
    Balasan
    1. At least ada juga kapal selam utk sojar, kalau chinadoll dan icecream utk sendiri-sendiri je..tak acilah yob, kena patut-patulah.

      Padam
    2. At least lembu ada juga kondo.

      Padam
    3. tak kira la kondo ka kondom ka

      buat apa melayu nak bg kuasa pada dap...org penat2 bunuh komunis..depa nak naikkkan komunis pulak

      lepas tu tu dap pkr pulak buat kondo beso2 ...apa jadahnya

      da trlepas pulau johor cukup la


      trimalaha balasan takyat snsnti

      Padam
    4. Melayu Kapal Selam1 Oktober 2012 1:03 PTG

      Melayu species umno & kerala jer yg tak berkuasa nanti.

      Padam
    5. hoi agen lky balik la..boss da panggil tu

      Padam
    6. AJG (Ah Jib Gor)1 Oktober 2012 4:09 PTG

      Hoi, ni blog pr. Balik kandang.

      Padam
  11. Kau org bedua ni sah bahlol. Kenapa perlu bertekak walaupun akhirnya kau org bukan dapat apa-apa. DSAI juga yg `kenyang sendad' dek duit rakyat dan dari soros. Rumah kau org macam itu je, lebih baik reban ayam atau kandang kambing. DSAI tu lagikah, dulu masa dlm kerajaan mana nampak rakyat hanya selepas kena tendang barulah nak jumpa rakyat konon nak bantu tapi duit dah `kering'. Anwar rela bela Cina untuk dptkan kuasa, Melayu tak dia layan hanya jadi pencacai. Kalau dia syg Melayu kenapa dia rela bayar kat Chinadoll bukan Melayu!!!!tak tolong Melayu dan barang buatan Malaysia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa kau merepek ni...Cina `punya' baguhla.......tarak bunyi.....

      Padam
  12. Anak mamak dengan cina tokey genting yg kaya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Janji sedapppppppp...........sloopppp!

      Padam


  13. Sdra Kobat,

    Ulasan kpd Bajet Pilih Kasih:

    1. Cakap memang senang, tapi belum tentu pr dapat laksanakan apa yg dia cakap. BUKTI: Janji masih belum ditepati di semua negeri di bawah pemerintahannya.

    2. Kalau pr benar-benar jujur, kenapa tak laksana di negeri di bawah pemerintahannya. BUKTI: Lagu kosong menjadi carta no1!.

    3. Ingat askar yg berpencen ni istimewa sgt ke berbanding profesion lain!. Kenapa dia berhenti awal. BUKTI: Tak bersemangat, buat apa nak bantu.

    4. Warga dan bekas tentera beralih kepada Pr pada PRU 13?. Tidak yakin mereka berbuat demikian. BUKTI: Kajian morale 2012 Apr, tiada warga tentera setuju pr memerintah negara.

    5. Melalui bajet BN 2013 kerajaan hargai jasa walau RM1000, tapi melalui buku jingga. BUKTI: ELLEEEK.

    7. Pr khususnya PKR lebih pentingkan keselesaan dan kesejahteraan pemimpinnya berbanding ahli dan penyokongnya; BUKTI: Anwar sewa jet dari KL ke KK secara berulang.

    BalasPadam
  14. pada para pejuang melayu yg beperang sakan kat sini..

    nasihat aku tinggalkan tempat ini

    blog ni bukan blog pas mahupun blog melayu tulen..

    lagi banyak komen korang catat disini lagi cerah peluang dia..dpt la perhatian si anwar tu.janji masyuk...

    BalasPadam
  15. Kepada lembu2 chai2 umno. Sila balik kandang.
    Jangan berak bersepah di sini.

    BalasPadam
  16. baru ku tahu....


    1. Anwar Ibrahim orang Pulau Pinang, Maza juga orang Pulau Pinang..

    2. Anwar Ibrahim lahir dan membesar dalam keluarga UMNO, bapanya seorang Ahli Parlimen UMNO dan ibunya, Ketua Wanita UMNO di Pulau Pinang sebelum nampak seperti Pro-PAS sewaktu di kampus dan zaman ABIM. MAZA pula adalah proksi PAS di Kolej Islam Kelang (KIK) sewaktu di asrama sekolah menengah dan juga ketika mengambil ijazah di Jordan sebelum nampak seperti Pro-UMNO sewaktu memegang jawatan Mufti.

    3. Anwar Ibrahim rapat dengan Dato' Asri Muda sewaktu Pro-PAS dan sebelum Anwar isytihar masuk UMNO sehinggakan Asri Muda offer jawatan Presiden PAS pada Anwar. MAZA pula rapat dengan Shahidan Kassim dan UMNO Perlis sewaktu nampak Pro-UMNO sehingga dapat jawatan Mufti Perlis dan title Dato'.

    4. Anwar dulu antara pengasas awal Badan Revolusi Ugama di MCKK dan ABIM, MAZA pengasas PAS di KIK dan Jordan. MAZA juga tubuh dan asaskan Ilmuwan Muda UMNO (ILMU).

    5. Anwar Ibrahim cipta masalah kepada UMNO dengan demonstrasi dan kebangkitan Islam, MAZA cipta masalah kepada PAS dengan idea taat kepada pemerintah walaupun zalim sewaktu jadi Mufti sehingga digelar Bapak Setan oleh Dr Badrul Amin.

    6. Anwar Ibrahim jadi hero kepada UMNO lawan idea kebangkitan Islam yang dulu dia mulakan sewaktu pimpin ABIM guna penerapan nilai-nilai Islam, MAZA jadi hero sekarang ini kepada PAS dan Pakatan Rakyat untuk lawan ulamak muda UMNO pasal idea taat pemerintah walaupun zalim, (sebelum dia jadi Mufti, ustaz mana pun tak pernah sebut benda ni, MAZA yang mula promote taat pemerintah zalim di Utusan dalam kolum Minda Mufti sekarang dia pulak konon tunjuk hero tak setuju fahaman ni).

    7. Anwar Ibrahim hantar kawan-kawannya seperti Tuan Haji Mohamad Sabu, Arwah Ust. Fadzil Noor dan Haji Hadi dalam ABIM masuk PAS, MAZA hantar Fatul Bari dan Fazlan Osman masuk UMNO melalui ILMU.

    8. Anwar Ibrahim hantar orang sahaja masuk PAS, tapi dia sendiri pun tak masuk PAS, MAZA hantar orang saja masuk UMNO tapi dia sendiri pun tak masuk UMNO.

    9. Anwar Ibrahim tak rujuk ulamak ABIM untuk tidak masuk PAS dan lepas tu masuk UMNO, MAZA tak rujuk ulamak Wahabi untuk tidak masuk UMNO, dan kemungkinan besar tidak rujuk ulamak Wahabi jika mau masuk PAS.

    10. Anwar Ibrahim mula-mula nampak Islamik, selepas itu nampak pro-Amerika Syaitan Besar dan pro-Barat bila dah berkuasa. MAZA mula-mula nampak Islamik dan sekarang mula cenderung kepada Barat bila dah popular.

    Inilah 10 persamaan antara Anwar Ibrahim dan MAZA. Seharusnya, pencinta ahlul bayt, pendokong UMNO dan juga penyokong PAS mesti berwaspada. Penyokong PAS boleh berasa gembira kejap, tapi mereka mesti lihat huru-hara dicetuskan oleh Anwar kepada UMNO bila Anwar tidak dapat apa yang dia nak dan mencantas siapa-siapa yang menghalang kenaikan pantasnya dalam UMNO. Sebelum datang bahaya, perlu dicantas dulu apa yang patut.

    Ali Reza Ahmed Askari

    BalasPadam
    Balasan
    1. SETUJU CANTAS...KITA PAKAT PAKAT CANTAS BN/UMNO DALAM PRU13.

      SELAMATKAN MALAYSIA DARI UMNO/BN!!!!

      Padam
    2. yup pilihanraya terakhir buat BN

      selamat berkubur bn...

      Padam
    3. ala cam sarawak la jugak
      be end
      be end



      bn. sapu jugak 2/3
      xpayaah bising la!!

      najib kerja jln ja..penangpun rasa dia nak sapu jugak tu

      nangih la berua berua semua

      Allah akan bantu .kita semua tau dap jahat... hanya pkr. kata baik..pi mati la

      Padam
    4. najib keja jln..lepas PRU 13..bukan dia sapu penang..tapi dia sapu jalan.

      otak najib celah peha rosmah..x payah bising la!!

      PRU13 umno be end!!!

      Padam
  17. Mula2 nampak chai umno, selepas itu nampak chai syiah.

    BalasPadam
  18. oooo janji dicapati ya...
    tak bunyi2 lg. dah

    nak tau apa sbb??


    SEREMBAN 29 Sept. -Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, pakatan pembangkang berasa tercabar apabila kerajaan memilih slogan Janji Ditepati termasuk ketika beliau membentangkan Bajet 2013 di Dewan Rakyat, semalam. Kata Perdana Menteri, keadaan itu berlaku kerana pembangkang sedar janji-janji yang ditabur mereka tidak mungkin dapat ditunaikan.

    Apabila kita pilih tema Janji Ditepati, mereka melenting sebab tahu janji mereka tidak boleh ditunaikan. Barisan Nasional (BN) tidak janji perkara yang tidak boleh ditunaikan, kita berpijak di bumi nyata," katanya ketika berucap pada majlis Jelajah Janji Ditepati di Stadium Belia dan Sukan Paroi di sini hari ini.

    baru tau ya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hairan sungguh..kat mana Rosmah sorok telur najib..jenuh najib cari pun tak jumpa..
      patutlah pun najib tak rasa tercabar bila anuar ajak debat..rupanya Rosmah dah sorok telur najib.

      alahai umno..dah macam pondan tua..walaupun kena solek tapi tetap tak laku..

      Meluat sungguh bila tngok pondan tua terhegeh hegeh kat tepi jalan..mampoos cepat lagi bagus..

      PRU13..pondan tua dah nak mampos!!

      Padam
    2. baru tau ya..rupanya rosmah yg sorok telur najib selama ni...

      baru tau ya...

      Padam
    3. kalo nak makan roti telur d kedai mamak..minta saja 'ROTI ROSMAH'..
      mamak pun faham..customer nak roti telur.

      tapi kalo minta 'ROTI NAJIB'..dapat lah roti tak da telur..

      janji ditepati dah jadi janji dicapati..petanda umno dah nak mati.

      Padam
    4. aku tau

      telur omega tu kak wan simpan

      sampai suda telur omega tak kuar2

      Padam
    5. Tidak Pernah Berlaku Di Negara-Negara Komanwel Pembangkang Bentang Bajet

      Setiap kali pembentangan bajet oleh kerajaan, setiap kali itulah puak pembangkang mengemukakan belajawannya sendiri. Perkara ini berlaku sejak 2008 apabila pembangkang yang menjenamakan diri mereka Pakatan Rakyat berjaya menafikan Barisan Nasional majoriti dua pertiga di Dewan Rakyat.

      Pembangkang berasa amat teruja, gah malah timbul riak dan sombong sambil mendabik dada seperti dalam filem King Kong bahawa merekalah juara rakyat.

      Malangnya mimpi mereka untuk menduduki Putrajaya tidak tercapai kerana rakyat masih mempercayai dan meletakkan keyakinan kepada BN dan Umno sebagai tunjang utama pemerintahan negara.

      Pelbagai taktik digunakan oleh pembangkang untuk menunjukkan rakyat mereka adalah lebih baik daripada BN.

      .
      hahahhah.
      pakatan biasalah
      yg terlebih telur dari roti canai....


      bentang3 tak pernah luluspun
      makin angin keluar asap..

      Padam
    6. dimana kak ros sembunyikan telur najib!!

      pulangkan pada najib..

      agar najib kelihatan bertelur!!

      sampai suda telur najib tak kuar2

      ampun lee kuan yew!!

      Padam
    7. telur najib tidak kelihatan dimana mana..

      cuma otak najib saja kelihatan dicelah peha rosmah..

      itu pun dah sendat dikapit oleh peha rosmah..

      ampun lee kuan yew!!!

      Padam
    8. Antara pementasan tahunan Anwar ialah

      membentangkan "Bajet Pembangkang" yang akan dilakukan sehari dua sebelum Perdana Menteri membentangkan belanjawan negara bagi tahun 2013.

      Tahun ini pembangkang berbuat demikian pada hari Rabu 27 September iaitu dua hari sebelum Datuk Seri Najib Tun Razak berucap di Parlimen.

      Inilah taktik Anwar setiap tahun kerana sekiranya ada sedikit persamaan Bajet 2013 yang dibentangkan oleh Perdana Menteri dengan belanjawan olok-olokan pembangkang, maka senanglah beliau menuduh bahawa BN menciplak ide-ide tersebut daripada Pakatan Rakyat.

      Tahun ini tidak ada bezanya dengan tahun-tahun sebelumnya.

      Walaupun dilabel gagal menjalankan tugas sebagai Penasihat Ekonomi Negeri Selangor, namun Anwar tetap mahu membuktikan pengalamannya sebagai Menteri Kewangan selama lapan tahun masih bersinar dan menyengat.

      Hakikatnya senario kewangan dunia dan ekonomi global sudah jauh berubah meninggalkan Anwar yang masih terkongkong dalam kepompong pemikiran pengurusan ekonomi yang lapuk dan usang.

      Bagi beliau, jika harga minyak petrol semasa di dakwa tinggi, jawapannya ialah ia perlu diturunkan.

      Jika kini pelajar meminjam daripada PTPTN untuk membiayai pendidikan di kolej atau universiti, Anwar mencadangkan pula untuk menghapuskan tabung pembiayaan itu dan mahu pendidikan diberi secara percuma.

      Hairan pula semasa berkuasa penuh sebagai Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan, tidak pula timbul dari benaknya untuk berjuang bagi kepentingan golongan pelajar.

      Mungkin Anwar lupa ide penubuhan PTPTN itu sendiri datangnya dari beliau dan kini sudah bertukar tempo untuk menjadi hero golongan pelajar pula.

      Begitulah halnya dengan tindak tanduk Anwar membentangkan "Bajet Pembangkang" dalam Parlimen.

      Perbuatan tersebut hanya menyerlahkan kebodohan tahap gaban puak pembangkang yang tidak mengerti konsep demokrasi.

      Bajet sesebuah negara hanya dibentangkan oleh Perdana Menteri yang mewakili parti yang berkuasa ketika itu.

      Tidak pernah berlaku di mana-mana negara Komanwel hatta negara-negara serantau pun, pihak pembangkang sibuk memperkenalkan bajet versi mereka sebelum kerajaan yang memerintah berpeluang berbuat demikian.

      Perkara tersebut hanya berlaku di Malaysia di mana pembangkang tidak dapat menerima hakikat bahawa PKR, DAP dan PAS bukanlah parti pemerintah di peringkat Pusat.


      APA BULEH BUAT TELUR 'DIA' ADA 6 bijik ,2 bijik nala punya.. 2 bijik eskey punya....wa manyak power oooo

      haiya.. lu balu tau ka....wa tatak elan oo..

      haiya. lu ingat 6 bijik ka

      tujuhhhh oooo..lia punya otak ala luluk lalam mawah munyaa oo

      waa mmg manyak powerrrr loo
      waa tatak elan oo

      AMPUN TUAN SOROS...

      Padam
  19. Second Hand Lady1 Oktober 2012 8:36 PTG

    Takde kemaluan lansung.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini