TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Ahad, 1 April 2018

SERUAN PANGLIMA ATM AGAR WARGA TENTERA SOKONG NAJIB, MALAM INI SAYA JAWAB !!



AMAT dikesali apabila Panglima ATM sendiri bercakap tentang politik kepartian.  Merujuk kepada kenyataan yang disiarkan melalui Malaysiakini, di dalam satu majlis bersama PM, Panglima ATM menyeru agar warga tentera memberikan sokongan kepada kerajaan dan Najib.

Apakah tindakan Panglima ATM itu tepat dan bersesuaian dengan jawatan yang beliau pegang?  Apakah warga tentera kini tidak lagi berkecuali di dalam menyatakan sokongan terbuka kepada mana-mana parti politik?  

Apakah kesannya di atas ucapan beliau itu?  Malam ini, jika berkesempatan, di dalam program Ceramah bersama Sdr Mazlan Aliman di Felda Bukit Goh, Kuantan, saya selaku bekas tentera akan memberikan komen terhadap ucapan beliau.

Datanglah beramai-ramai.

24 ulasan:

  1. apabila PH menang nanti, sila court martial barua2 umno ini. pecat mrk spt mejar Zaidi dipecat.

    siasat juga brp juta kontrak yg dia anak bini dpt.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Inilah saranan dan cadangan yg tepat. Negara sepatutmya bersih dari species2 yg sentiasa budaya membodek semurahnya, sedangkan itu amat memalukan dan meletakkan diri mereka sebaris macai yg bertenggek dipinggir cupak2 dedak.

      Padam
    2. Baguslah saranan Panglima ATM tu...buat apa sokong Pakatan Haprak menghabih ke boreh jer...Pakatan Haprak bukannya ada apa2 sumbangan dan jasa kat ATM..Mereka nih cuma gila kuasa nak penuhkan tembolok nafsu mereka jer...kalau pasal kondem,merekalah hero..itu tak betul,ini tak betul tapi mereka nih lah paling haprak dan hampas..Pemimpin mereka tua bangka dan tak sedor diri,kaki liwat dan nenek kipas,tibai bini orang nama Nika Gee dan dianggotai oleh mereka2 cakap tak serupa bikin.

      Adalah malanglah kalau Pakatan Haprak memerintah, Nasib ATM dan rakyat Malaysia terutama kaum Bumiputera dan orang melayu tidak akan bertambah baik malah merugikan masa depan mereka...Ya Allah! jauhkan dari PH memerintah negara ini kerana adalah mereka ini adalah penghancur kepada penjuangan bangsa dan agama kami...amin!

      Padam
    3. Pakatan Haprak diterajui:-

      1. Mamak situa kutuk tak sedor diri....lesapkan puluhan billion dan kasi anak2 dan kroni kontrak jutaan RM

      2.Nenek Kipas ...lurus bendul tak sedor laki main belakang...

      3.Mamat tibai bontot..habis lubang taik epul dan jantan lain kena rodok

      4. Mamat sembab macam alim tapi kaki skandal dan henjut bini orang

      5.Mamat Sapu telinganya selalu kena pulas oleh Ah Tokong

      6.Ah Tokong cakap tarak serupa bikin ma..cakap banyak tipu dan banyak pusing...kaki rasuah dan salah guna kuasa...

      Padam
  2. Panglima tentera pun dah taat setia selain daripada YDPA dan negara. Elok Panglima jadi macai politik gred A.

    BalasPadam
  3. Panglima dah digelar macai...jatuh maruah tu, macai berpangkat tak malu ke?

    BalasPadam
  4. Kalo tentera China mai jajah Malaysia, mau Panglima ATM ni taat setia Maharaja China pulok.

    BalasPadam
  5. Panglima atm tu lupa ke yg dia angkat sumpah sentiasa setia kpd siapa.elok berenti masuk jadi calon pr

    BalasPadam
  6. Kebangangan dan bala apakah yg telah menimpa ATM kita saat ini?

    BalasPadam
  7. YDP Agung harus pecat panglima mcm tu.

    rakyat tkmau panglima tidak wala pd YDP Agung dan negara tp wala pd org politik.

    seolah2 panglima anggap pembngkang adalah musuh negara.

    jgn cemar atm dgn memihak parti politik dn ketua politik. apatah lg ketua pentadbir yg merompak dn khianat negara kpd musuh negara dulu iaitu komunis.

    atm harus dikemaskini semula.

    BalasPadam
  8. Kalau beliau tak mahu dimalukan terus oleh rakyat, sebaiknya isytihar letak jawatan dan boleh jilat tapak kaki Rosmah Mansor untuk jadi calon BN PRU14.

    Berani tak agaknya Panglima ATM kita sahut cabaran pertahan Najib MO1 dan parti kleptokrat? Kempen lawan Tun satu negara kalau dah jadi calon BN.

    BalasPadam
  9. wahai atm...

    kami rakyat malaysia haramkn undi pos yg dilakukn oleh bkn anggota sendiri yg sepatutnya bebas sebagai rakyat malaysia memilih.

    kpd yg melakukn perkara keji dn menafikn hak anggota utk memilih dgn bebas... kami doakn kamu dn geng kamu yg sekongkol akan menerima bala dn dibinasakn Allah swt.

    kami doakn kamu akn hina dunia akhirat dn anak cucu kamu akn kutuk kamu kerana mnyebabkn mereka hina hasil perbuatan kamu sekongkol kekalkn penyamun memerintah.

    kehidupan anggota tentera telah diwakafkn kpd negara. kenapa satu2 hak yg masih tinggal iaitu hak mngundi dgn bebas...kamu rampas dr anggota kamu sendiri?

    bagaimana kami nk percaya kamu rela mati utk negara sedangkn hak anggota kamu sendiri kamu khianat?

    amat sedih anggota dahulu berkorban lawan komunis tp kamu sekongkol utk menangkn pemimpin kawan komunis.

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum w.b.t
    Menang atau kalah saya tetap istiqamah mengundi PAS. Mudah-mudahan segala usaha saya akan diredai Allah S.W.T. Aminn Ya Rab

    BalasPadam
    Balasan
    1. Istiqamah....sebab Melayunya lagi kuat dari Islamya.Lepas tu mengaku Suci.Dah banyak yang Mental sejak kebelakangan ni....

      Padam
    2. Wsalam. Selagi pimpinan makan duit Umno masih ada dalam Pas saya TIDAK akan lagi mengundi Pas. Terima kasih daun keladi, Jangan harap nak undi lagi.

      Padam
    3. 5 undi saya sekeluarga untuk PH

      Padam
    4. Semoga pas memerintah negara pada kali ini. Aminnnn

      Padam
    5. kirim salam lah pada parti dok sokong umnogok...telan ayek liok la kau...amanah tgna x nak ikut....mana ruu355 kau...dok berak dek umnogok sampai jadi pasgok????

      Padam
  11. Ada lah lebih baik Tentera tidak di beri hak mengundi supaya mereka tidak berpihak kepada mana-mana kumpulan.

    Apabila berlaku darurat mereka dapat menjalankan tugas dengan saksama. Kita tidak mahu dalam Tentera ada dua kumpulan. Ini sangat bahaya....

    BalasPadam
  12. In Syaa Allah, nanti ditakdirkan PH mengambil alih pemerintahan mesia ini, lu panglima mana nak letak muka? Elok disarankan, bila mlm penjumlahan undi diumumkan kemenangan PH, elok lu & gang2 lu pack barang sebelum 0700H besok.

    BalasPadam
  13. fake news atau cerita benar...!!?
    transaksi tanah tenterà kpd status komersial.!?!
    beratus juta..gwa mau tau itu direct nego ke?!?
    tu dokumen OSA ke.!?!

    BalasPadam
  14. Yang #2 Rukun Megara day take boleh pakai

    BalasPadam
  15. Hancurumno hapus bn

    BalasPadam

  16. شركة المثالية للتنظيف تسعد بتقديم خدماتها لعملائها بالمنطقة الشرقية خدمات تنظيف خدمات مكافحة حشرات خدمات تسليك مجاري المياه للمطابخ والحمامات جميع الخدمات المنزلية تجدونها مع شركة المثالية للتنظيف بافضل جودة وارخص الاسعار بالاعتماد علي كافة الادوات الحديثة والعمالة الماهرة

    شركة المثالية للتنظيف
    شركة المثالية للتنظيف بالدمام
    شركة المثالية للتنظيف بالخبر

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini