RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Jumaat, 20 November 2015

UMNO PENANG DAPAT 'TONGKAT SUCI", PH P.PINANG HARUS LEBIH KUAT

KERRAJAAN Pakatan Harapan P.Pinang mulai sekarang perlu lebih bersedia dan kuat lagi kerana kini kita terpaksa menghadapi satu lagi cabaran iaitu pertambahan jumlah musuh kita di negeri ini.  Jika dahulu kita hanya berdepan dengan Umno/Bn sahaja, tetapi kita PH terpaksa berdepan dengan Pas di P.Pinang yang telah mengistiharkan diri sebagai Pembangkang di P.Pinang.

Ertinya, di P.Pinang, Umno/Bn telah mendapat tongkat 'suci' dan tentunya mereka patut bersyukur kerana masih ada yang sayang kepada parti pewaris 2.6 Bilion ini.  Berbeza di Selangor, Pas sanggup bersama Keadilan dan Dap kerana mungkin kedua-dua parti ini telah bersetuju dengan Hudud gamaknya.  Bukankah Hudud sering menjafi alasan Pas untuk memutuskan hubungan dengan kawan-kawan?  Kali ini Umno dirasakan akan menyokong Hudud apabila dibawa ke Parlimen nanti.  Tapi, bila?  Wallahu Aklam.  Yang pasti RUU Akta 355 (Pindaan Mahkamah Syariah) yang cuba dibawa masuk Parlimen, bukan Hudud.  Tapi yang dicanangkan di mana-mana adalah Hudud.

Apa pun, negara ini demokrasi.  Sesiapa pun berhak untuk mengistiharkan diri mereka sebagai penyokong kerajaan atau Pembangkang.  Bahkan, untuk berkecuali pun boleh.  Mahu menentang di dalam baring, duduk hatta mencangkung pun boleh.  Rakyat akan melihat Wakil Rakyat manakah yang sanggup bersusah payah demi membela nasib rakyat atau Wakil Rakyat manakah yang beri tongkat pada rejim.

11 ulasan:

  1. Pewaris RM2.6B..? Nampaknya Hadi Awang pun nak juga mengaku pewaris atau sekurang-kurangnya saudara bau-bau bacang? Wan Rosli (walaun otak 0.0001mg) tentunya berbangga kerana Rasul beliau (Hadi Awang) sudah ada nama sebagai pewaris atau penerima RM2.6B........

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kenalkan nama saya Pak ,Beny Sutomo betul-betul mengakui bahwa ramalan AKI SAIF bener-bener top dan di jamin “JITU” 100% tembus adapun ramalan ini di dapat melalui “RITUAL KHUSUS” jadi anda jangan ragu-ragu lagi untuk mengikuti ritual AKI SAIF karena nomor ritual AKI SAIF meman selalu tepat dan terbukti, jika anda mau bukti bukan rekayasa silahkan HUBUNGI/SMS di ((( 081355048468))) dan cukup bergabung dengan AKI SAIF untuk menyelesaikan syaratnya anda sudah bisa mendapatkan angka 2D 3D 4D yang bisa merubah nasib anda sekeluarga karna saya sudah membuktikanya 3X putaran bener-bener langsung tembus dan kini sekarang giliran anda Semua untuk membuktikan Trima Kasih.

      Padam
  2. Ada lagikah ahli PAS yg nak bermesra dg umno ni. Berilah peluang bersama dgn umno ni kepada pemimpin-pemimpin yang ada kepentingan saja. Pengikut biasa cukuplah tak serik lagi ditukar tempat kerja, dinapikan hak terhadap bantuan yg sepatutnya kita perolehi dll lagi. Kita terpaksa menempuh risiko yg besar berkempen utk mereka, mereka senang-senang nak bermesra dgn umno ( pembatalan debat Husam dgn Mustapha Ali ) menjadi bukti terbaru.

    BalasPadam
  3. Korang tunggulah bila dekat2 pru nanti umno akan dedahkan pekong pas...bukan aje serban,jubahpun diselaknya..akan keluar semula amanat hadi,solat 2 imam,kafir mengkafir,skandal balak,penyelewangan YIK dll...tunggu...

    BalasPadam
  4. Hai tak habis habis lagi sikap dengki bangsa melayu aku ni...

    BalasPadam
  5. Din…udah2 lar tu jadi pengadu domba…dgn org melayu bukan main dengki lagi….pergi lar solat din…dh byk sgt solat lu kene qada….umur makin tue din

    BalasPadam
  6. https://m.facebook.com/amir.guarperahu/posts/1679464945621705

    BalasPadam
  7. Terbaeklah.. kita tunggu perkembangan selanjutnya.. sekarang ni kalau x ikut cakap abang besar akan dianggap nak bergabung dgn umno.. hanya pan shj yg masih belum dianggap nak bergabung dgn umno lantaran masih setia bertugas sbg barua atau macai dap..

    Yong.. cuba tepok air di dulang.. tgk apa yg terjadi..

    BalasPadam
  8. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  9. Kpd rakan Pakatan Harapan:
    Mohon jauhi blog omak kau kerana sikap bias kpd PH. Ruangan komen penuh fitnah & adu domba. Mohon jangan tambah dosa. Sila hindari.

    BalasPadam
  10. Nape nk jauhi blog omakkau plk.. antara blog yg aku respek ialah blog omakkau dan blog din ni lah.. x de tapis2.. berani terima hujah2 pembaca.. tabik lu din..!!!

    BalasPadam