RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 30 November 2017

YB KHALID SAMAD DAN KOBAT DI MENTAKAB AHAD INI (03/12/17)

YB KHALID SAMAD AKAN JELASKAN MENGAPA PH MENOLAK BAJET NAJIB BARU2 INI - PROGRAM CERAMAH DI TAMAN SAGA, MENTAKAB AHAD (03/12/17) INI 
 
ISU menyokong Bajet, menolak dan berkecuali menjadi kontroversi di kalangan kita. Bagi rejim yg ingin terus berkuasa dan meneruskan dasar mencekik darah rakyat, tentunya mereka akan pertahankan Bajet yang mengekalkan GST tersebut.

Pakatan Harapan pula, sepertimana tahun2 yang lalu terus istiqomah menentang apa jua dasar dan urustadbir yang mencekik darah rakyat yang sedang menderita sekarang. Bagi Pakatan Harapan, penyakit ekonomi dan kesengsaraan rakyat kini tidak boleh diubati dengan sebiji dua 'panadol' berupa Brim, bonus atau wang tunai secara 'One Off". Pakatan Harapan mahu kerajaan melihat masalah sebenar rakyat sekarang untuk diatasi di dalam jangkamasa panjang

Atas sebab itu lah, Pakatan Harapan tiada pilihan lain kecuali menolak Bajet yang terang, jelas dan nyata tidak akan mampu mengubah nasib rakyat. Di dalam Bajet yang dibentangkan itu, terkandung satu virus penyebab penyakit terbesar iaitu GST, maka mana mungkin Pakatan Harapan tergamak untuk 'berkecuali' jauh sekali untuk menyokongnya.

Ramai yang masih keliru, apakah dengan sikap Pakatan Harapan yang menolak Bajet itu bererti kita menolak pembangunan dan gaji untuk kakitangan awam? Tidak kurang juga yang beranggapan bahawa mengambil sikap 'berkecuali' itu sudah memadai untuk membela nasib rakyat.

YB Khalid Samad, MP Shah Alam yang terkenal dengan sikapnya yang 'vokal' di Parlimen akan menjawab kesemua persoalan ini. Saya mewakili KOBAT (Kor Bekas Angkatan Tentera) akan mengulas beberapa isu politik semasa yang ditimbulkan oleh pihak lawan.

Orang ramai dijemput hadir pada hari Ahad ini (03/12/17) Jam 08.30 mlm bertempat di Bilik Gerakan Utama (BGU) Dun Lanchang, Jln Saga 8, Taman Saga, Mentakab bagi mendapatkan maklumat-maklumat semasa.

Mohon hebahkan !!

18 ulasan:

  1. Anwar is not relevant anymore.he is sodomy and bad people...Pakatan Haprak is cakap tak serupa bikin guys....Perasan bagus tapi haprak!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kepala bapak kau (KBK)

      Padam
    2. Komen dpd pesakit mental ?

      Padam
    3. Anon 12.18 :Komen dpd pesakit mental ?

      Padam
    4. komen dari melayu bastard telan dedak babi utk hidup...!

      Padam
  2. Jom pakat2 gi baham duit rakyat kat selangor mcm yg dilakukan oleh anak saudara azmin sementara masih ada peluang krn selangor masih diperintah oleh PKR sblm PH dibungkus oleh rakyat dlm PRU 14 akan datang!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kepala bapak kau (KBK)

      Padam
    2. Komen dpd pesakit mental ?

      Padam
    3. Anon 2.19 : Komen dpd pesakit mental ?

      Padam
  3. Kpd wanrosli, nasihatkanlah hj hadi kita tu supaya tak ponteng dewan lagi. Dia bukan PM. Kenapa sibuknya mengalahkan PM. Tugas hakiki dia kat parlimen berbahaslah... Yg sibuk buat kerja lain apa hal?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hadi mana nak dengar nasihat anak buah dia. Nasihat timbalan dia pun dia tak dengar.

      Padam
    2. Tak payahlah nak nasihatkan org tua tu. Kang dapat maki barua free je

      Padam
    3. 26 orang ponteng dgn kamu 8:37 memang barua DAP.. keh keh

      Padam
  4. Dah ramai kena kafirkan, kena munafikkan, nak tanam kat jirat cina... Tapi time nak bahas dia sendiri tak berani nak datang. Macam tok dalang wayang kulit pulak yer....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kita saja tangguhkan dulu agar PRU14 nanti rakyat melayu islam yg meyokong RUU 355 tidak lagi mengundi calon muslim yg menentang RUU 355..

      Padam
  5. Apakah Anda memerlukan pinjaman dengan bunga rendah 2% Apakah Anda pernah ditolak karena tidak memiliki jaminan atau kredit macet? Maka Anda berada di tempat yang tepat, Anda memiliki garansi 100%, hubungi kami sekarang melalui kami
    Email: GONZALEZANDRESLOAN@GMAIL.COM

    BalasPadam
  6. Ruu355 adalah alat yg diguna oleh puak penjual agama demi politik dn kuasa utk meraih dedak.

    Puak ini sgt bahaya kerana membawa kesesatan doktrin khawarij dan syiah.

    Puak yg mngaku2 mimpi nabi sgt bahaya. Esok lusa mimpi dan ngaku imam mahdi pula.

    Nabi sentiasa berkata benar.. puak ini suka membohong. Apa sebb nk berjumpa dlm mimpi. Ajaran yg nyata diajar nabi pun dia langgar.

    Fikir2kn lah. Sebb islam tkpenah meremehkn akal yg sihat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. DAP memang suka dgn komen kamu pasal RUU 355 ni.. takziah!

      Bab khawarij dan syiah boleh juga dirujuk kpd presiden pan..

      Arwah TGNA sendiri pun dah akui mimpi nabi oleh TGHH, takkan pan (peliharaan dap) yg kononnya mengakui menyanjung arwah TGNA tergamak tak nak percaya kut?

      Komen aku seperti di atas..

      Fikir2kanlah.. sdgkan dalam alQuran sudahpun dijelaskan hukum memilih kafir (apatah lagi harbi) sebagai pemimpin dan teman akrab..

      Padam