TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KLIK "PLAY" DENGAR RADIO KOBAT FM

Khamis, 7 November 2019

Formulanya mudah di Tg Piai.

Calon PH - Melayu Islam dari Bersatu, bekas pendidik dan bekas Imam, sama2 berjuang melawan Umno/Bn dan jatuhkan Najib serta Rosmah dari menjadi ketua kerajaan kleptokrasi. Seorang calon yg akan mengekalkan Kerusi Parlimen milik melayu Islam.

Calon BN - Dari MCA, seorang kaum Cina bukan berugama Islam, pernah menyatakan penentangan terhadap Hudud dan bersama2 bersubahat di dalam kerajaan Bn dahulu yg kleptokrasi bahkan hingga kini kekal di dalamnya. Seorang calon yg cuba untuk mengurangkan satu Kerusi Parlimen milik Melayu Islam dan cuba menggantikannya dgn kerusi milik Cina bukan Islam.

Calon Berjasa - Muncul hanya waktu pilihanraya saja.

Calon Gerakan - Sama dengan calon MCA juga, pernah berada di dalam kerajaan kleptokrasi dahulu.

Calon-calon Bebas - Muncul di waktu pilihanraya saja.

Jangan pilih berdasarkan perkauman, tetapi pilihlah yg mempunyai integriti. Maka, tiada pilihan lain kecuali memilih calon PH yg bukan sahaja Melayu Islam tetapi berintegriti.

2 ulasan:

  1. Pluralisma Agama... mesti macai jadi setan bisu...!!

    Diwaktu kita sedang marah kerana diprovokasi oleh musuh musuh islam, pemimpin kita pula kononnya mahu mengendurkan keadaan dengan menghentam kita balik.

    Akhirnya musuh islam melakukan sewenang wenangnya dan pemimpin kita tidak mahu menegur mereka atas nama menjaga sensitiviti agama dan kaum.

    Kita bukan sahaja berhadapan dengan musuh yang terang nyata mahu menikam kita didepan dan belakang malah kita dikelilingi oleh musuh musuh yang kita sendiri angkat untuk memimpin kita.

    Kita disuruh diam dan menahan perasaan sahaja dan sekiranya kita bertindak mereka akan menggunakan orang yang sebangsa dan seagama dengan kita untuk datang mendiamkan kita.

    Kita berada didalam dilema kerana kita tidak mempunyai pemimpin yang benar benar mampu memperjuangkan agama dan bangsa kita.

    Akhir zaman memang benar benar mengelirukan pemikiran kita dan tidak mampu mengelak fitnah yang datang dari perbagai penjuru.

    Akhir zaman nabi pernah bersabda "fitnah yang paling hebat daripada manusua mengaku alim ulamak islam sendiri saling bercanggah pendapat sesama mereka."

    Akan muncul satu tokoh yang perlu kita berbaiah kepadanya walaupun terpaksa merangkak diatas ais.

    Inilah satu satunya tokoh yang boleh kita percayai untuk berjuang demi Islam dan bukan pergunakan perkataan perjuangan dalam bermain politik.

    Namun sekiranya kita yakin dengan Allah swt maka sesungguhnya Allah tidak pernah memungkiri janji nya.

    Apa yang perlu kita lakukan hanyalah mendekatkan diri kepada nya agar semasa janji janji itu ditunaikan kita tidak termasuk didalam golongan yang dikenakan bala tersebut.

    formulaturunharga=bmf+okey

    BalasPadam
  2. ASS..WR.WB.SAYA pak resky TKI BRUNAY DARUSALAM INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN EYANG SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN SAWAH YANG DULUNYA SEMPAT DI GADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN EYANG WORO MANGGOLO MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA KEPADA KAMI DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI KAMI SILAHKAN HUBUNGI NO HP EYANG WORO MANGGOLO (082-391-772-208) JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN NYA TERIMAH KASIH
    NO HP EYANG WORO MANGGOLO (082-391-772-208)
    BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL EYANG WORO MANGGOLO
    DIJAMIN TIDAK MENGECEWAKAN ANDA APAPUN ANDA MINTA INSYA ALLAH PASTI DIKABULKAN BERGAUNLAH SECEPATNYA BERSAMA KAMI JANGAN SAMPAI ANDA MENYESAL

    BalasPadam