RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Ahad, 6 Disember 2020

PENJUAL AGAMA DAKWA BERJUANG UNTUK ISLAM


Mokhtar anak Senik kata, memang parti lebai gila kuasa, sebab kami mahu kuasa untuk laksanakan agenda Islam. Nak muntah aku dengar lebai mahu kuasa mahu bawa agenda Islam. Ada kuasa kat Kelantan, apa agenda Islam di sana selain dari air berkarat dan hutang setiap tahun untuk bayar gaji kakitangan kerajaan negeri? Agenda Islam waktu Covid rakyat susah, hilang pekerjaan, lebai2 tukar kereta mercedes? Agenda Islam naikkan gaji sesama kamu ketika rakyat berdepan dgn Covid? 

Agenda Islam kah dapatkan kuasa dengan cara bersekongkol dengan pengkhianat di Putrajaya? Zaman Nabi dan sahabat dulu, mereka bekerja keras dan berkorban nyawa untuk dapatkan kuasa bukan dgn cara berkongsi kuasa dgn puak khianat yg Allah laknat. 
Cukup2lah lebai jual agama.

1 ulasan:

  1. Seruan dari Istana Perak mahu UMNO PAS BERSATU Bebas bentuk semula kerajaan Negeri Perak sebagai tamparan amat memalukan bagi negarawan negara Tun yang selama ini terhegeh hegeh bersekongkol dengan DAP.

    UMNO perlu membentuk semula kerajaan Perak bersama PAS, Parti Pribumi Bersatu Malaysia (BERSATU) dan wakil rakyat Bebas.

    Setiausaha Agung UMNO, Datuk Seri Ahmad Maslan, berkata ini termasuk jika Menteri Besar baru sudah diberi perkenan oleh Sultan Perak, Sultan Nazrin Muizzuddin Shah.

    Katanya, pilihan selain itu termasuk kononnya UMNO perlu bekerjasama dengan DAP bukanlah pilihan utama.

    "Pilihan pertama yang utama tentu UMNO mesti bersama dengan PAS, Bebas dan BERSATU untuk tubuh kerajaan dengan Menteri Besar baharu.

    BalasPadam