RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Sabtu, 25 Mac 2023

ANWAR TIDAK BERDENDAM


 

2 ulasan:

  1. (Video) Kalau Jokowi mahu lingkupkan Singapura kenapa kita terhegeh hegeh mahu jadi barua LeeKwanYew@DAP..!? Malaysia bila lagi nak lingkupkan LeeKwanYew@DAP..!?

    Dari dulu lagi aku dah kempen lupakan Singapura dekat dan rapatkan hubungan sesama serumpun dengan negara Indonesia.. Negara serumpun Dan sama pegangan kalimah dan akidah..!!

    https://youtu.be/rGwUQj8ZSWM

    Sepertiga orang kaya di Singapura adalah Dari Indonesia. Dan tak kurang hebat nya Kartel kertel Mafia Mata Sepet Malaysia yang dinaungi oleh pemimpin pemimpin Malaysia dangan membela kroni kroni mata Sepet.

    Wang asing paling banyak di Singapura ialah Indonesia Dan wang Kartel mafia Mata Sepet Dan barua barua LeeKwanYew@DAP Dari Malaysia adalah No 6 di Singapura..!!

    Saya Ulanggg..!!! No 6 terrrbanyak wang orang Malaysia di Singapura..!!

    https://youtu.be/qARRqKkzSZw

    Walaupun Perdana Menteri silih berganti tapi Kartel Dan mafia Mata Sepet yang berkiblat pada Singapura masih menguasai dan mencatur politik setiap Perdana Menteri Malaysia termasuk PMX.

    https://youtu.be/k3v4imdmCWk

    Tidak tekecuali di Indonesia keadaan lebih parah bila mafia mafia migas dann mafia menguasai sumber daya alam jugak berkiblat ke Singapura.

    https://youtu.be/iAPx8NDiKyM

    Import mentah harga murah ke Singapura dan jual semula ke Indonesia dengan berkali lipat harga nya. Beri air mentah 3 sen jual ke Malaysia balik berlipat Kali ganda. Video bawah ni haah

    https://youtu.be/MU0W5e4C3Rw

    Politik Hipokrasi adalah Kekuatan Nepotisme di Singapura.

    Link kat bawah ni haahh sial..! Ada charta dan gambar hubung kait sesama keluarga Lee Kwan Yew.

    https://jesscscott.wordpress.com/2015/08/31/siblings/

    Orang bodoh saja menyatakan Singapura amalkan meritokrasi... Pada bangsa Melayu dan India warga Singapura fikir fikirkan lah. Politik persepsi yg menghayalkan barua dan walaun di negara ini selama ini.

    PRN June 2023 ini adalah masa terbaik melingkupkan saki baki barua barua DAP@ LeeKwanYew secara total.

    Lahirkan generasi Melayu baru, bina rangkaian Kartel mafia Melayu dengan visi dan misi yang baru Dan menguasai semua rangkaian ekonomi negara...

    Lahirkan generasi Melayu baru, bina rangkaian Kartel mafia Melayu dengan visi dan misi yang baru Dan menguasai semua rangkaian ekonomi negara... Kalau pandai trading kita bina rangkaian traders Kartel mafia Melayu' yang menjanjikan pulangan sangat lumayan

    https://youtu.be/o8DAUj49L9M

    Nah saksikan link kat bawan ini jadi saksi betapa kronik hipokritnya politik Lee Kwan Yew abang besar DAP itu..!!

    https://jesscscott.wordpress.com/tag/family-tree/

    Lupakan Singapura tinggalkan Singapura... duri dalam daging bila berbaik dengan Singapura.

    Dari dulu lagi aku dah kempen lupakan Singapura dekat dan rapatkan hubungan sesama serumpun dengan negara Indonesia.. Negara serumpun Dan sama peganang kalimah dan akidah..!!

    Saya ulanggggg..

    https://youtu.be/qARRqKkzSZw

    video atas ni (saksikan video atas tu..!!)

    BalasPadam
  2. Kalau Indonesia Dan Malaysia memutuskan hubungan diplomatic dengan Singapura Maka semua rakyat , Kartel mafia Singapura termasuk anak Lee Lean Yew akan gentle gentle telo memasing..


    Kikikikiki...

    BalasPadam