RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Ahad, 28 Mei 2023

KESIHAN ANAK2 MUDA DIRACUNI OLEH ORANG2 POLITIK

 


18 ulasan:

  1. Betullah kasihan dekat mereka yg diracuni dengan ajaran hoihoiyahoi, membohong, memfitnah dan sebagainya, ajaran lgbt lagi dan macam2.
    nah gula pun dah nak jadi rm5.00 sekilo, entah nanti akan jadi rm10 sekilo, semua dah jadi mahal sekarang barang keperluan asas, hasil tani saja yg turun.
    inilah akibatnya bila pm nih melantik sibodo menjadi menteri kewangan, dan kaki auta jadi menteri ekonomi, dan muridnya yg dia kata geng hoihoiyahoi jadi tom,..harga minyak mahal sebab dia dilantik oleh orang yg dia lantik menjadi punarsehat petronas tu anak dia yg tak pernah pun kerja cuma pandai punar macam bapak dia saja.
    kasihan rakyat mesia.

    BalasPadam
  2. erdogan memberi duit pada penyokong di luar pusat mengundi.
    https://youtube.com/watch?v=LVVBYl-QcsY&feature=shareReplyDelete

    c&p

    BalasPadam
  3. Zahid mula bersuara seperti DAP malah lebih hebat dari pemimpin DAP itu sendiri..!!

    ‘Anda tidak akan kehilangan kemelayuan dengan melayan orang lain dengan baik, kata Zahid kepada belia,’ demikian berita terkini

    Zahid mula bersuara seperti pemimpin DAP. Bila Presiden UMNo bercakap lebih DAP dari pemimpin Utama DAP itu sendiri..

    Peerghhhh... Kalau diri Wak Jahid Mat Asan Maslan 3 pointer rasa selesa jadi bangang kenapa nak jadi cerdik..!!

    Zahid kini berkata: “Perasaan kemelayuan dan kepercayaan kami tidak akan luntur jika kami melayan bangsa dan agama lain dengan baik” (dipetik agensi berita nasional Bernama). Beliau berkata demikian pada satu majlis untuk golongan muda di Banting, Selangor.

    Adakah peringatan Wak Jahid kepada pemuda Melayu - untuk melayan bangsa dan agama lain dengan baik - bermakna sebelum ini, orang Melayu ini tidak melayan Non Malay dengan baik dan oleh itu perlu diingatkan?

    Adakah presiden Umno membayangkan bahawa pemuda Melayu tidak melayan orang bukan Melayu-bukan Islam dengan baik sebelum ini..!?

    Kalau pemimpin Utama UMNo rasa selesa jadi bangang kenapa nak jadi cerdik, tapi nak jadi bangang ini bukan dari kalangan ahli ahli marhaen UMNo yg masih ada akal fikiran yang waras..!!

    Kepimpinan UMNO langsung tidak mendengar keluh kesah ahli dan rakyat yang mahukan penjelasan apakah ameno sudah boleh menerima politik liberal, isu Kalimah suci, isu murtad Lina Joy, hak kesamaan kaum dan agama, hak kesamaan gender, perjuangan LGBT dan lain lain yang terang bertentangan dengan roh dan semangat perjuangan parti selama ini.

    Yang pasti mana mana pemimpin Melayu' yang bersama barua DAP@LeeKwanYew mesti dilingkupkan di PRN Jun 2023 ini..

    Kalau pemimpin UMNo utama rasa selesa jadi bangang kenapa nak jadi cerdik tapi bukan pada ahli marhaen UMNo hokeyyy..!!

    No UMNo No DAP..

    BalasPadam
  4. Ringgit turun OPR naik... Mano formula nak turun... Tido ko hapooo..!!!??

    BalasPadam
  5. kacian umno, dari punya restoran besar dah jadi sekadar tompang supply nasi tambah di restoran dapigs, pkr & pan ada jugak tompang letak meja kat situ,
    kacian hehe kacian.

    ada logo halal ke restoran dapigs nih?
    kata mofti pahang bahwa dapigs nih harbi... dah lebih dari non-halal tuh, nah amacam?

    Melayu islam takleh pergi makan tau kat kedai non-halal, pergi duduk² pun boleh jadi syubahah tau, so tak leh la mengundi dapigs ya tau kalau ikut apa yg telah di ujarkan tok mofti Pahang tu.

    Jadi meih suma anak muda kita undi PN yg halal lagi bersih, suci dari syubahah.

    Memilih apa yg terbaik itu berpahala ya tau, besubahat dengan yg syubahah itu durjana lagi hina tau.

    Jangan jadi macam sekor tu yg pernah kata yg sia lebih rela makan babi di restoran dapigs dari mendengar kuliah agama, Jangan kita anak muda jadi terpesong macam dia dan pengikut dia dan konco2 dia dan nasi tambah towkei dia.

    Meih undi PN semua di prn6n supaya restoran dapigs tutup kedai.

    BalasPadam
  6. Apak Saman PMx, PMx pula sekeh pala anak Apak... Haah tepokkkk...!!! Kikikiki

    Perdana Menteri Anwar Ibrahim hari ini mendapat lanjutan dua minggu lagi untuk memfailkan pernyataan pembelaannya terhadap saman fitnah RM150 juta oleh bekas perdana menteri Dr Mahathir Mohamad.

    Pada 3 Me lalu, Mahathir memfailkan saman terhadap Anwar berhubung dakwaan bekas perdana menteri itu mengumpul kekayaan untuk kekayaan peribadi semasa berkuasa.

    Antara lain, Mahathir menuntut Ganti Rugi Am (“General Damages”) disebabkan penghinaan terhadap plaintif daripada kenyataan-kenyataan fitnah defendan tersebut berjumlah RM50 juta.
    Mahathir juga menuntut Ganti Rugi Teladan (“Exemplary Damages”) disebabkan penghinaan terhadap plaintif daripada kenyataan-kenyataan fitnah defendan tersebut sejumlah RM100 juta.

    Dalam masa yang sama ... Jengg ..jengggg

    SPRM sudah panggil Anak pada Apak nya bernama Mahathir Mohamad kerana Pengubahan Wang Haram (AMLA)..

    Tak dapat apak, anaknya pun jadi lah.. Yesss Barua VS Barua DAP@LeeKwanYew makin panass, makin sensasi dan makin hottt..!! Kasi tepokkk satu kali alls..!! Barua vs Barua makin panasssss ...!!

    Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) telah memanggil anak bekas perdana menteri untuk merekodkan kenyataan berhubung siasatan yang sedang dijalankan di bawah Pencegahan Pengubahan Wang Haram.

    Saya ulangggg..!!! Padan muko barua barua DAP@LeeKwanYew. Ajommm Kasi tepokkk ramai ramai.. gaduh la sampai mampos..!!

    Lingkupkan saki Baki barua barua DAP@LeeKwan Yew PRN June 2023 nanti.

    Masa kasi Pelingkup semua saki baki barua barua DAaP@LeeKwanYew semakim hampir.. June 2023 PRN Kasi lingkup semuanya..

    BalasPadam
  7. Berita aleutoh...Jho Low dah jumpa. Zety dan Taufik Ayman dah jumpa ka belom ni...!?

    4 perdana menteri bertukar, dari muka beruang kini jadi tahanan rumah, Jho Low masih lagi gagal ditangkap.

    Jho Low sudah membuat pembedahan wajah dan menyerupai beruang serta berjalan seperti seladang. Disebabkan itu, sukar untuk pihak berkuasa memberkasnya walaupun Mahkamah Sesyen Putrajaya telah mengeluarkan waran tangkap terhadap Jho Low pada 24 Ogos 2018.

    Semalam, kecoh Jho Low kini dipercayai berada dalam tahanan rumah di Shanghai, China, menurut pengarang bersama buku Billion Dollar Whale, Bradley Hope.

    Laporan berita pada Oktober 2018 yang mendedahkan Notis Merah oleh Interpol terhadap Jho Low tidak dipamer di laman sesawang umum badan penguat kuasa itu kerana wujud arahan supaya mereka tidak berbuat begitu.

    Rakyat jalanan hairan mengapa susah sangat pihak berkuasa negara mahupun Polis Antarabangsa (Interpol) untuk menahan ahli perniagaan dalam buruan, Low Taek Jho atau Jho Low. Sedangkan kes 1Malaysia Development Berhad (1MDB) sudah sekian lama dibicara di mahkamah.

    Bahkan, sejak negara bertukar empat Perdana Menteri selepas Pilihan Raya Umum ke-14, anak kelahiran Pulau Pinang itu masih gagal diberkas walaupun pelbagai janji diberikan setiap kali kerajaan berubah.

    Pada November 2019 pula, kecoh satu negara selepas Ketua Polis Negara pada ketika itu, Tan Sri Abdul Hamid Bedul ex- IGP lantikan Tun Mahathir mendedahkan pelbagai alasan yang tidak dapat diterima akal diberikan oleh pihak berkuasa negara yang dipercayai menjadi lokasi persembunyian Jho Low.

    Rakyat Malaysia tak bangang, rakyat Malaysia ada otak letak atas palo, bukan letak atas palo utoh pemimpin parti yg hado nih..

    Rakyat Malaysia tak bingai, rakyat tak bodoh, rakyat Malaysia tak gilo babi lagi. Rakyat Malaysia siuman sumanya...

    Pihak negara yang melindungi Jho Low sudah dapat mengesan ‘beruang’ yang berjalan seperti seladang. Tiba masa Malaysia atau Interpol menghantar pekerja zoo atau pakar haiwan untuk menjinakkan Jho Low bertukar jadi seladang itu supaya mudah dibawa pulang masuk Zoo Negara

    BalasPadam
  8. T20 is major tax payer but been treated as pariah. This is likes socialist not unity government . If T20 stop helping the economy with thier vast disposible income the country economy will tank. They will keeps thier money oversea and spend it there. Every year they go oversea and spend thier money. Some oversea bank can deposite in multicurrencies. Just out in usd euro gbp. With appreciation. It is durian runtuh. You are wondering now why there is capital outflow. It is malaysian T20. Send kid to study oversea ket him open bank account slowly transfer the money to his account. Once a year visit your kids and spend there money there . You dont have to bring the money any more. So dont push T20 too much . They are also tge citizen and tax payers

    BalasPadam
  9. "Kepulangan Isa Samat kepada UMNO suatu rahmat dan kelebihan pada Kerajaan - Timb Presiden UMNo

    Haaah tepokkkk..!! Kikikiki..

    Mat Asan Timb Presiden UMNo menyatakan kembalinya Isa Samad mantan MB NS ke Barisan Nasional (BN) bekerjasama dengan Pakatan Harapan (PH), dan melihat Perikatan Nasional (PN) berhempas pulas untuk menawan Negeri Sembilan pada pilihan raya akan datang, saya boleh katakan (kepulangan Isa) akan membawa manfaat kepada Umno, BN dan, dari satu segi, kerajaan perpaduan serta PH.

    Bekas Ahli Parlimen Jempol itu memohon untuk menyertai Umno semula pada Julai tahun lepas.

    Hidup Isa Samat..!! Haah tepokkk

    Kikikiki..

    BalasPadam
  10. Syarat mudah Mahathir dan Muhyiddin kembali ‘bersatu’

    Jangan bagi Boboi jadi calon dan jangan bagi Parti Pejuang masuk Pakatan Perikatan. Period

    Mahathir mengakui beliau kini bersedia bekerjasama dengan Pengerusi Perikatan Nasional (PN), Muhyiddin sekiranya kedua-dua pihak dapat mencapai matlamat yang sama.

    Tugas Boboi Kali ini panjat tiang letrik gantung gambar calon yang bertanding PRN June 2023 Kali ini..Period ..!!

    No Boboi No Pejuang..!!

    BalasPadam

  11. Tun Dr Mahathir Mohamad jika didapati bersalah akan dipenjara 20 tahun .

    Barua vs Barua DAP@LeeKwanYew makin hottt, makin panassss dan makin mengelegakkk..!!

    Kasi tepokkkkk satu kalii...!!! Angkara sekor Jho Low semua Melayu' berantakan berbunuhan PRU 14 dahulu. Jho Low sampai sekarang lepas be as kaya raya sambil ketawa dengan kaumnya tengok barua barua Melayu' DAP@ LeeKwanYew berbunuhan sesama sendiri..!! Fucckkkk..!!

    Tun Dr Mahathir telah disoal siasat oleh polis berhubung “Proklamasi Melayu”, kata peguam Rafique Rashid Ali.

    Rafique berkata beliau menemani Mahathir ketika bekas ahli parlimen Langkawi itu memberi kenyataan kepada Bukit Aman di Yayasan Albukhary sekitar 12.30 tengah hari ini.

    "Mahathir telah memaklumkan (polis) bahawa dia bersedia untuk didakwa di mahkamah dan dia akan menjawab soalan mereka di mahkamah," katanya dalam video yang disiarkan di InspirasiChannel.

    Rafique menambah bahawa Mahathir disiasat di bawah Seksyen 124B Kanun Keseksaan kerana "melakukan aktiviti yang memudaratkan demokrasi berparlimen".

    Seksyen 124B membawa hukuman penjara sehingga 20 tahun.

    Rafique menggalakkan sesiapa yang dipanggil polis berhubung Proklamasi Melayu untuk mengikutinya dan mengisytiharkan bahawa mereka akan menjawab sebarang pertuduhan di mahkamah.

    “Adakah bersuara untuk orang Melayu atau bercakap mengenai Pemasyhuran Melayu satu pelanggaran undang-undang?

    Kikiki..dah 94 tahun dah, helum abis bicara dah mampuih... Sekeh ja palo anak Tun dalam Kes AMLA..!!

    Pemimpin acah acah power Melayu' Islamik' dalam diam jadi barua DAP@LeeKwanYew dan sambil gentel telo labuhnya bagi Pulau Batu Putih pada anak Lée Kwan Yew... Puiiii

    Proklaimanasi Melayu' tu utk survival Boboi Dan legacy nya saja... Tak kan Boboi nak jadi gurkha dlm PN tak ada apa apa jawatan dan kedudukan utk kesinambungan legacy haprak ini..!!

    Mana mana pemimpin yang rapat kan diri dengan Tun Mahathir Mohamad menjelang PRN June 2023 ini pasti melingkup... Stay away from toxic Tun Mahathir Dan PejWang

    Proklaminasi pantek...!!

    BalasPadam
  12. PRN Jun 2023 Menang sorak kampung tergadai - UMNO

    Terdapat 22 kerusi Parlimen. Kalaulah UMNO boleh bertanding di 10 Dewan Undangan Negeri (DUN) sahaja, apakah ahli parti itu menerima keadaan tersebut?

    Katakanlah 10 kerusi itu di 10 Parlimen, bagaimana dengan pendukung UMNO di 12 Parlimen lagi?

    Adakah pemimpin UMNO bersedia menjadi pemerhati dan panjat tiang letrik gantung dan tukang tampal poster saja sedangkan pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU14), mereka mendukung calon dari Barisan Nasional (BN)?

    Ramai meramalkan UMNO akan terpukul teruk dalam pilihan raya negeri (PRN) di enam negeri itu nanti. Mungkin betul atau sebaliknya. Begitupun, kalau disandarkan kepada keputusan PRU15 lalu, berkemungkinan besar keputusan PRN nanti tidak membawa laba kepada UMNO.

    Kalau nasib malang terus melanda UMNO pada PRN, bagaimanakah perjalanan politik UMNO? Apakah UMNO akan berkelana membawa diri atau terus menumpang dagu kepada Pakatan Harapan (PH)?

    "UMNo bukan tuan rumah. UMNo tumpang kasih sayang DAP@ LeeKwanYew saja", kata Mat Asan

    Makna kata UMNo macai DAP tuan beso Lee Kwan Yew .!! UMNO membawa dasar mempertahankan dan memperjuangkan hak keistimewaan orang Melayu serta Islam mengikut Perkara 153 Perlembagaan Persekutuan, manakala DAP membawa dasar kesamarataan kaum dan agama atau ‘Malaysian Malaysia’... Celah mana adanya persamaan UMNo/DAP.!?

    UMNO tidak ada seorang pun ahli Parlimen di Selangor malah di enam negeri lagi, iaitu Perlis, Kedah, Pulau Pinang, Kelantan, Terengganu dan Melaka. Apa maknanya dari sudut pengaruh UMNO di negeri-negeri tersebut?

    PRN June 2023 ini UMNO ibarat menang sorak kampung tergadai. Ibarat Jong pecah yu kenyang

    Kiss and say goodbye UMNo.. Adios Amingos UMNo...!!

    kikikiki...

    BalasPadam
  13. PRN Jun 2023 adalah masa untuk wujudkan kapitalis Melayu' Modern, Taikun billionare Melayu' dan rangkaian kartel Kartel mafia Melayu Moden. Itu formula baru yang sebenarnya.

    June 2023 masa terbaik Dan permulaan era baru Politik Malaysia. Elok kita tukar nama nama taikun kartel mata sepet ini spt Fak Yew Lah, Koh Lo Tit, Vincent Tan, Leow Tiong Lay, Bu Toh Mak Lu, Pu Kee Mak, Ananda, Lim Got Tongong, Robert Pan Tat ,Lim Chi Pan, Lim Ping Pong, Lim Pan Tat , Lee Ci Bai, Robert Tok Kok, Kok Bu Toh, Lim Chi Pet, Tue Na Seng , Ki Mak Lu, Pha Chu Cheng dll pada nama Taikun Melayu pulak...

    60 tahun Melayu dikudakan oleh kaum Cina ini melalui jaringan keluarga Lee Kwan Yew @DAP/MCA maka sekarang masanya Melayu ambil semula dan ujudkn billionare billionaire Melayu...

    Suma tahu DAP ada abang besar PAP di Singapora milik keluarga super kiasu nepotisme Lee Kwan Yew yg menguasai setiap sudut di Singapura

    Himpunkan Persatuan Peniaga Melayu, Rangkaian Peniaga Muslim , Felda, Felcra Persatuan Pemborong Melayu , gangster dan mafia Melayu untuk melawan kartel DAP@LeeKwanYew ini.

    Kita harus mengadakan taikun dan billionaire seperti Abd Rahman Auf dll seperti di zaman rasulallah...

    Billionaire Islam spt ini yang patut diwujdkan untuk dijadikan contoh bukan taikun judi, taikun mafia dan kartel monopoli sambil sorok dan lambakkan barang keperluan sesuka hati mengaut keuntungan dengn cara menipu.!!

    Satu billionaire mata sepet kroni Tun Mahathir melingkup bangkrap..!! Haah tepokkk

    https://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2023/04/12/prominent-businessman-lee-kim-yew-declared-bankrupt/

    Ujudkan kartel kartel Melayu, ujudkan mafia mafia Melayu ujudkan dan kuasai semua rangkaian mafia kertel Melayu di semua sudut lapangan rantaian pengedaran dan perkhidmatan barang2 keperluan pada semua rakyat Malaysia.. Hapuskan taikun dan kartel barua barua LeeKwanYew@DAP.

    Ini lah formula Ketuanan Melayu yang akan menurunkan harga barangan pengguna di negara ini.

    Masih ada pemimpin pemimpin yang teekinjaa kinja jadi barua Lee KwanYee @DAP

    Bila barua mereka PM Melayu bertukar ganti taikun taikun mafia dan taikun gang kartel LeeKwanYew@ DAP ini masih nama yang sama juga harga barang masih melambung dan dikawal oleh tuan nya Singapura

    Bila banyak kapitalis Melayu', taikun Dan billionare Melayu menguasai pasaran maka harga barang keperluan dan perkhidmatan boleh dikawal oleh harga Melayu pulak...

    Ujudkan rangkaian mafia dan kartrl Melayu secara menyeluruh di Malaysia. Masa itu tak perlu kempen Buy Muslim Product pun tak apa. Buy Muslim Product automatik berjaya sepenuhnya

    Bila PM Melayu bertukar ganti taikun taikun mafia dan taikun gang kartel mata sepet ini masih nama yang sama juga harga barang masih melambung dan dikawal oleh tuan nya Singapura

    Bayangkan tak ada satu bijik tolo ayomm di Singapura tak ada satu reban ayomm pun di Singapura tapi keperluan tolo tolo ayam di Singapura mencukupi...

    Tak ada satu pokok pun kelapa sawit di Singapura tapi keperluan minyak masak di Singaura mencukupi tapi bekalan minyak masak di Malaysia yang tak ada..

    Kita dah tak perlukan taikun kaum mata sepet ini.. Monopoli dan menentukan harga barangan asasi memgikut tuan mereka 'little Israel' di Singapura di sana.

    Selagi negara bergantung pada kartel mafia kaum Lee Kwan Yew ini harga barang tak akan turun. Ujudkan kartel Kaum Melayu vs Kaum Kartel Cina pasti lingkup kartel Lee Kwan Yew@DAP.

    PRN bulan Mei ini lah masa terbaik untuk orang Melayu hapuskan kesemua saki baki barua pemimpin Melayu yang bertuankan DAP@LeeKwanYew dari tampuk kuasa.

    #hapusbarualeekwanyeelingkupSingaura

    BalasPadam
  14. UMNo seperti lembu dicucuk hidung..

    Bila UMNo berbuat demikian akan mendorong akar umbi Umno mengundi PN sama ada sebagai protes atau kerana mereka benar-benar percaya kepada pakatan pembangkang.

    Sementara itu, seorang pemimpin akar umbi
    Parti UMNo berisiko kehilangan sokongan akar umbinya kepada Perikatan Nasional (PN) jika tidak dapat menjelaskan “anjakan paradigma” dalam pemilihan sekutunya.

    Penyokong UMNo enggan namanya didedahkan, berkata beberapa ahli terdekat telah menyuarakan hasrat mereka untuk memboikot parti itu pada PRN akan datang.

    Jadi, dengan mengambilnya sebagai penanda aras bersama-sama situasi dihadapi parti UMNo dengan isu DAP, akan terdapat sejumlah besar sokongan akar umbi (beralih) kepada Perikatan Nasional (PN)

    “Kami masih ahli Umno tetapi kami tidak nampak (apa gunanya) membantu parti (mendapatkan) kerusi kerana ia telah kehilangan banyak kerusi untuk diagihkan pada DAP Dan PKR serta telah kehilangan prinsipnya..!?

    Masalah terbesar parti sekarang ialah kepimpinannya bukan ahli yang mudah dimomok dan dicucuk hidung mereka seperti lembu..

    BalasPadam
  15. Ringgit terus jatuh...MoF kata OPR naik kuasa Bank Negara. Bank Negara bawah MoF, sapa menteri kewangan..!?

    Masa tak dapat kuasa sedap membantai, tak peduli pagi petang siang malam, tak peduli betina atau jantan, tak peduli menonggeng atau terlentang. Kini, bila sudah menjawat jawatan...

    Link bawah minyak naik sbb saya bukan Perdana Menteri

    https://youtu.be/-RX_8Xs1j6k

    Segala yang pernah di hamburkan kepada musuh politiknya kembali kepada batang bengkok belalai gajah nya.

    Paku dulang, paku serpih, ngata orang dia yang lebih.

    Dulu pandai berjubo sekarang pandai fitnah..!!

    BalasPadam
  16. Anak2 muda tak perlu di racuni. Mereka menpunyai akal dan fikiran sendiri . Bolih fikir dgn sendiri apa baik dan buruk. Kita ada pegawai yg di beri gaji dan jawatan dgn duit rakyat. Itu tugas mereka.

    BalasPadam
  17. Bila nak tangkap dan heret Tun Mahathir Mohamad ke mahkamah... Kah kah kah..

    Tun Dr Mahathir Mohamad jika didapati bersalah akan dipenjara 20 tahun .

    Polis melengkapkan kertas siasatan terhadap Mahathir bersabit kes penghinaan institusi diraja.

    Polis melengkapkan kertas siasatan terhadap Dr Mahathir Mohamad berkait dakwaan menghina institusi raja.

    Barua vs Barua DAP@LeeKwanYew makin hottt, makin panassss dan makin mengelegakkk..!!

    Kasi tepokkkkk satu kalii...!!! Angkara sekor Jho Low semua Melayu' berantakan berbunuhan PRU 14 dahulu. Jho Low sampai sekarang lepas be as kaya raya sambil ketawa dengan kaumnya tengok barua barua Melayu' DAP@ LeeKwanYew berbunuhan sesama sendiri..!!

    Akhirnya Jho Low yang Menang.. Sekor Jho Low sedang ketawa tepok tangan smbil terbahak bahak guling guling macam babi bersama kaum mata sepetnya di Malaysia Dan tuan besar mata sepet di Singapura... Kikiki

    Haaahh tepokkkkk...!!

    Zety Dan Taufik Ayman serta Nik Faisal pun boleh tumpang tepok tangan.... Barua DAP@ LeeKwanYew ini juga akhir nya berantakan dan berbunuhan sesama sendiri..

    haah tepokkk lagi..!!

    kah kah kah

    Setiausaha Polis, Noorsiah Saaduddin, berkata kertas siasatan itu akan dirujuk kepada Jabatan Peguam Negara minggu depan selaras peruntukan undang-undang.

    Sepandai pandai jadi barua DAP@LeeKwanYew akhirnya sesama sendiri berbunuhan sesama sendiri.

    Maka mulai Jun 2023 ini wahai Melayu sekelian...

    June 2023 ini maka kesemua saki baki barua DAP@LeeKwanYew yang masih ada mesti dilingkupkan kesemuanya secara total..!!

    #lingkupkanbaruaDAP@leekwanyew

    BalasPadam
  18. Tun Dr Mahathir Mohamad jika didapati bersalah akan dipenjara 20 tahun ...Kah kah kah..

    Sepandai pandai jadi barua DAP@LeeKwanYew akhirnya sesama sendiri berbunuhan sesama sendiri... Akhirnya hanya sekor Jho Low jadi pemenang... Barua barua DAP@LeeKwanYew berbunuhan... Pada orang Melayu' ini lah iktibar dan pengajaran bila seronok terkinja kinja jadi barua barua kaum mata sepet..!!

    Polis melengkapkan kertas siasatan terhadap Mahathir bersabit kes penghinaan institusi diraja.

    BalasPadam