RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Jumaat, 26 Julai 2024

TARIK ROH REFORMASI ?

 


11 ulasan:

  1. Ikan buntal selamat bertahta di dalam aquarium mewah dalam rumah milik taikun tokkey Judi...

    Dia yang akan memikul tugas sebagai pemimpin Agong ke 17, mahu memberi tumpuan menghentikan amalan rasuah.

    Dia yang di wawancara bersama The Straits Times Singapura bertitah, tak pulak ada wawancara oleh media main stream kerajaan Malaysia.

    Persoalan kenapa layan Straits Times Singapura yang terang lagi bersuluh kerajaan Singapura menyokong genosid bunuh anak dan bayi Palestine.

    Tak ada rasa sensitivity pasal apa yang kerajaan dan media Singapura dimana apartheid Isreal pulak yang agung agungkan ...!? Susah sangatkah media tempatan nak dapat liputan..!?

    Keturunan Ikan buntal kami adalah pemburu yang hebat. "Saya akan pastikan apabila saya pergi memburu, saya membawa balik hasil yang bagus.

    Awas kerja kerja kotor dan membatu api dan melaga lagakan kan pemimpin Melayu di Malaysia adalah kerja kotor Kerajaan PAP@ LeeKwanYew melalui DAP dan barua barua pemimpin Melayu tungangan DAP....

    Sebab itu semua pemimpin Utara yang dilantik Jadi PM semuanya barua barua Lee Kwan Yew...!!
    Fakta kenapa pemimpin utara semua barua DAP@LeeKwanYew ialah Pulau Singapura dah lama lebur bagi Lee Kwan Yew. Pulau timbul tenggelam Pulau Batu Putih sambil gentel telo labuhnya Tun M bagi pada anak LeeKwanYew.
    Ada akidah dan Iman gadai dengan pluralisma murtad syiah dan COMANGO liberalisma.

    Pulau Pinang bagi pada Francis Light oleh Sultan negeri Kedah Lama pada British. Singapura bagi pada Lee Kwan Yew pemimpin Utara Kedah bangang punya kerja...

    Saya ulanggg...!!

    Pulau Batu Putih timbul tenggelam di beri pada anak Lee Kwan Yew pun pemimpin bangang dari Utara negeri Kedah yang sama... Akidah digadai dengan Pluralisma dan liberal oleh si bangang dari negeri Kedah Lama juga ...

    Nak fakta lagi ka...!?

    Apa perlunya melayan NST Singapore lidah resmi media Singapura yang menyokong membunuh Genosid bayi dan Anak Anak Palestine yang tidak berdosa ...?

    Kalau dah tak mampu menolong Palestine Dari Wang ringgit doa pun qunut nazilah pun Minta dihentikan Nak kibar bendera Palestine pun tak mampu dilakukan sekurang kurang nya kau jaga lah sensitivity umat Islam di seluruh donia ini...

    Masa untuk Lupakan terus Singapura sepatutnya sudah dilaksana

    Jangan pemburu bertukar diburu udah lah...
    Hasil buruan belum dapat cakap dah bergegau macam anak anak papa belum berkuasa cakap bergegau sana sini , bila dah berkuasa suma jadi bangang..!!!

    Lansung tidak membantu sama sekali Rakyat jelata... Bangang...!!!

    #jagajagaperangkapdipasangjanganterjerat

    BalasPadam
  2. Gantung poster Bossku Dan pencapaian Bossku VS Papangang

    Kempen pencapaian Bossku VS Papangang...

    Pasti pengundi akar umbi UMNo, pengundi atas pagar Dan orang asli akan swing 10,000% pada pembangkang.

    Sg Bakap kampung kelahiran Papangang anya dengan mengantung poster Bossku majority kemenangan pembangkang naik 3000%

    Mudah kan

    #bagiduitsapuundijangansekali

    BalasPadam
  3. Bila media Singapura nak siar kisah rasuah torwong Bawah laut Lim Guan Eng tokong Parti DAP@LeeKwanYew ini. PAP Singapura kan abang parti DAP di Malaysia. Bila suparman DAP Lee Kwan Yaw nak tunjuk jari tengah pada tokong..?

    https://vt.tiktok.com/ZSYwXPcbg/

    Apa muslihat media LeeKwanYew ini..!? Media Malaysia disuruh Minta maaf, media Singapura lepas bebas melapor... !! Hidup papa..!!

    Link bawah ni

    https://vt.tiktok.com/ZSFRoUhGM/

    Apa jasa Jho Low pada negara...!?

    https://vt.tiktok.com/ZSFRRbFL7/

    Kenapa Media Singapura pulak menyibuk yang melaporkan..!? Di mana Jho Low bila nak tangkap.!? Susah sangat kah cari Jho Low, Zety Taufik Ayman dan anak penyamun...

    Kenapa Media Singapura lebih terkinja kinja dulu dan mendahului berita Bossku dimedia tempatan..?

    Apa jasa Jho Low Taufik Ayman pada negara hingga susah sangat nak ambil tindakan..!?

    Apa jasa Jho Low pada negara..!? Bila Nak tangkap Taufik Ayman Zety dan Anak penyamun nya..!? Sehingga saat ini Zeti Aziz masih lagi belum sihat semenjak ‘day one’ beliau sepatut menjadi saksi.

    Sehingga kini juga , Zeti masih berada di dalam cuti sakit yang panjang.

    Keputusan lembaga pengampunan itu yang diketuai Yang di-Pertuan Agong juga termasuk pengurangan denda RM210 juta (AS$44.4 juta) kepada jumlah yang tidak ditentukan, menurut tiga sumber berasingan yang bercakap dengan syarat kerahsiaan ketat.

    https://my-tv.online/2022/12/14/joana-yu-sudah-kantoi-kini-tunggu-giliran-zeti-pula/

    Joana Yu kerani Ambank juga mengaku pada sesi awal dulu dia terus menalipon Jho Low sebaik sahaja seorang Pegawai dari Pejabat Najib (Hafiz) membuat enkuiri berkenaan transaksi yang tidak di ‘autorised’ oleh Najib. (transkrip bualan bank)

    Jho Low akrab dengan keluarga Zeti terutama nya suami Zeti, Tawfeq Ayman. Jho Low juga kerap datang kerumah Zeti. Kes rasuah Zeti sendiri masih belum dibuka2 lagi dan syak wasangka rakyat ada individu tertentu campurtangan yang dibuka demi menutup kerja konspirasi nya.

    Jho Low sampai sekarang lepas bebas kaya raya sambil ketawa dengan kaum DAP@LeeKwanYew tengok barua barua Melayu' DAP@ LeeKwanYew berbunuhan dan berskrew sesama barua DAP@ LeeKwanYew..!! Biar 'Melayu skrew Melayu' itu Superman DAP yg cakap..Fakta link kat bawah ni sialllll..

    https://youtu.be/DgPNNpS3xn4?si=2eJNvRRiiCDZhtyj

    Akhirnya Jho Low yang Menang. Jho Low sedang ketawa tepok tangan smbil terbahak bahak guling guling macam babi bersama kaum mata sepet DAP@LeeKwanYew di Malaysia dan abang besar DAP mata sepet PAP di Singapura...

    Saksi utama Jho Low Zety lansung tak dipanggil walaupun nama Jho Low disebut beratus ribu Kali dalam mahkamah luar negara maunpun dalam negara...Taufik Ayman lansung tak dipanggil... Nik Faisal tak dipanggil...

    Silap Ari Bulan kalau saksi utama Jho Low dipanggil mungkin Nasib Jho Low juga sama seperti Si mati Teo Beng Hock , syuhada Jalil Ibrahim kes BMf dan saksi utama seorang Tan Sri dlm kes torwong bawah laut yang Mati terjun bangunan spt kematian Teo Beng Hock dan syuhada Jalil Ibrahim jugak.

    Dalam kes Teo Beng Hock bila suparman DAP Lee Kwan Yaw nak tunjuk jari tengah pada tokong..? Jom membatuapi Suparman DAP itu..!!


    Kes Banyak cacat dan tidak sempurna

    Pengampunan separa diraja atas pembabitannya dalam kes 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dibuat selepas menjalani hukuman penjara kurang dua tahun.

    Persoalan dan persialan dari tragedi ini apa jasa besar Jho Low Taufik Ayman dan anak anak penyamun Zeti a/p Professor Diraja Ungku Aziz pada negara... Apak nya Professor Diraja anak menantu jadi penyamun... Haramjadah Puiii..!!

    Apa jasa Jho Low Taufik Ayman pada negara hingga susah sangat nak ambil tindakan..!? Betul ker mamat tu keturunan pemburu..!?

    Kenapa terhegeh di wawancara dengan media Singapura.? Betul ke pemburu nih atau acah acah jadi pemburu..!?

    Cuma pesan rakyat pada si pemburu...jangan pilih species binatang bila nak memburu... Kalau Babi perlu di buru jangan lepaskan memburu binatang khinzir tu sekali..!!

    Selamat memburu..!!

    Kah kah kah

    BalasPadam
  4. XFox tu melayu punya.. ada business bagai asal melayu BNM libas

    Quantum Metal tu labur gold, tan sri type C punya.. masuk BSKL tak lepas Tam Sri Type C dah lesap macam Jho Low lesap bebas kaya raya billion...

    Datuk Vicky tokey along tokey ayam Judi online lesap juga...Navin Tan tanam ganja berkilo di kondo mewah lesap bebas sbb anak Taikun Vincent Tan... Saksi utama Type C kes torwong Bawah laut mampos kering terjun bangunan sama macam Teo Beng Hock mampos kering terjun bangunan miskin pulak tu...

    itu superman DAP Lee Kwan Yaw bila mau kasi tunjuk jari tengah sama ini olang..!?

    Kah kah kah... Superman DAP ada ubi ada batas, ada pukimak lagi jari tengah kami balas... Jom membatu api superman DAP bila mau skrew itu tokong Lim Guan Eng torwong Bawah laut mau guling guling atas jalan raya

    Kah kah kah


    Kanina cibai punya kerajaan papa ni...

    BalasPadam
  5. Kerajaan Brother Anwar Bin Ibrahim depan belakang walaun semua rasa...

    Sebuah kumpulan pro-Palestin tampil membidas Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) kerana mengambil bahagian dalam latihan ketenteraan maritim antarabangsa (Rimpac), bersama negara seperti Israel dan Amerika Syarikat.

    KIRI DAN KANAN MAKAN

    DEPAN DAN BELAKANG MAKAN

    ATAS DAN BAWAH MAKAN

    BARU KENYANG !!!


    Hidup BABI...!!

    BalasPadam
  6. Brother Anwar Bin Ibrahim : Dah la Bangang Ekonomi , Sekarang Nak Melingkup Akidah pulak dah..!!

    Aktiviti penyebaran fahaman pluralisme agama atau penerimaan agama-agama yang pelbagai kini dikesan kembali aktif di negara ini.

    Interfaith religions Pluralisma Mula bertapak di Malaysia kembali...!!!

    Banyak persamaan agama Islam dengan agama Hindu....bio betul Yongg..!!

    https://vt.tiktok.com/ZSYK5NFP1/

    Gerakan seperti Inter-Faith Commission (IFC) yang dulunya dikenali sebagai Inter-Religion Council (IRC). Biarpun masih di peringkat proses penubuhan, IFC mampu mencetus suatu paradigma ‘religious-modernization’ di mana setiap agama bersekutu dalam sebuah institusi tunggal.

    Reaksi usul penubuhan IFC disambut dengan pelbagai warna emosi masyarakat setempat – ada yang menyokong dan ada yang membantah. Majoriti masyarakat Islam di Malaysia membantah usul penubuhan tersebut kerana ianya membawa implikasi negatif.

    https://vt.tiktok.com/ZSYKVEeu8/

    Ahli Parlimen BN Kelana Jaya, Loh Seng Kok, yang mengusulkan agar ditubuhkan Jabatan Kemajuan Agama-Agama di Malaysia (Jakam) dalam ucapannya di Dewan Rakyat ketika menyokong usul terima kasih terhadap titah Yang di-Pertuan Agong baru-baru ini.

    Secara tersiratnya, idea penubuhan Jakam dilihat sebagai ‘harm reduction’ kepada bangkangan penubuhan IFC.

    Pluralisma munafik aqidah

    https://vt.tiktok.com/ZSYK5BDnt/

    Liberalisma Dan pluralisma menular sejak. PMx berkuasa

    Saya ulanggg..

    Brother Anwar Bin Ibrahim : Dah la Bangang Ekonomi , bangang formula, Sekarang Nak Melingkup Akidah pulak dah..!!

    BalasPadam
  7. PRK : Nangiri menanti Mahkota Menunggu...

    Ahli Dewan Undangan Negeri (DUN) Mahkota, Datuk Sharifah Azizah Syed Zain, 63 disahkan sudah meninggal dunia pada jam 12.30 tengahari tadi. Isu tranding masa kini selain bangang Ekonomi nak pelingkup akidah pulak dahh

    Isu yang tranding masa ini bebaskan Bossku Dan pluralisma menular kembali..!!

    https://vt.tiktok.com/ZSYEd13ua/

    Brother Anwar Bin Ibrahim ni dah la bangang ekonomi , bangang formula sekarang Nak melingkup akidah pulak dah..!!

    https://vt.tiktok.com/ZSYEddU8u/

    Aktiviti penyebaran fahaman pluralisme agama atau penerimaan agama-agama yang pelbagai kini dikesan kembali aktif di negara ini.

    Interfaith religions Pluralisma Mula bertapak di Malaysia kembali...!!!

    Banyak persamaan agama Islam dengan agama Hindu....bio betul Yongg..!!

    https://vt.tiktok.com/ZSYK5NFP1/

    Gerakan seperti Inter-Faith Commission (IFC) yang dulunya dikenali sebagai Inter-Religion Council (IRC) di Malaysia aktif setelah PMx jadi Perdana Menteri.

    Mana Jho low Zety Taufik Ayman dan anak penyamun nya..!?

    https://vt.tiktok.com/ZSYKVPRb8/

    Nangiri masa terbaik kempan bebaskan Bossku

    https://vt.tiktok.com/ZSY3HjUnX/

    Apa bila PMX berani fitnah Bossku maka tiada lagi pilihan Bossku akan berada di Nangiri PRK Kelantan. Fitnah PMx terhadap Bossku pada 22. July 2024...

    https://vt.tiktok.com/ZSY7jeWkE/

    PRK Nangiri Kelantan pastikan bunting, poster, risalah kecil tentang perbandingan kejayaan pimpinan Bossku Vs Papangang disebarkan seluas luas nya semoga majority kemenangan 10,000% akan diperolehi oleh pembangkang.

    BalasPadam
  8. PRK Nangiri : Khas Untuk Akar Umbi UMNo Dan pengundi atas pagar.

    2 survey dilakukan jika Najib dibebaskan, rakyat sudah tidak mahu lagi beri tumpuan kepada retorik bodoh Papangang, Rafizi Formula, Wak Jahit, Tokong DAP, Boboi apa lagi Tun Mahathir Bin Mohamed.

    https://vt.tiktok.com/ZSYWncLSd/

    Najib@Bossku akan menjadi tumpuan dan disuluh dengan “spotlight” Dari 2 survey yang dijalankan...!!

    Dua Survey dapati Najib terlalu popular, lalu ada pihak halang pembebasan nya. Persoalan , siapa akan rugi dan siapa akan untung jika Datuk Seri Najib dibebaskan..!?

    https://vt.tiktok.com/ZSYW7mRYj/

    DUN Nangiri Kelantan jadi saksi majority lebih 10K jika poster , risalah, fliers dan bunting Bossku digantung dan diedar pada pengundi atas Pagar dan akar umbi UMNo. Contoh risalah dan bunting spt link bawah ini...

    https://vt.tiktok.com/ZSYgfVb8t/

    Jangan lupa edar risalah bebaskan Bossku dan tangkap Jho Low, Zety Dan Taufik Ayman di DUN Nengiri sebagai solidariti untuk Bossku..

    Kedua survey ini medapati ahli UMNo akan U turn 360° bila risalah, poster, bunting dan fliers perbandingan pentadbiran Bossku VS Papangang diedar pada pengundi akar umbi UMNo dan pengundi atas pagar di Sg Bakap...!!!

    Aura Bossku di PRK Sg Bakap sangat hebat sekali.. Hanya gantung bunting, poster dan fliers Bossku kemenangan bergaya dengan pertambahan mejority 3000% pengundi..!!

    Joceline Tan , yang sangat terkenal kepada semua pembaca yang “English medium” dan profesional, beliau mendedahkan bahawa Najib telah dapati melalui survey sulit dari dua buah parti dalam kerajaan. Maka populariti Bossku sangat membimbangkan dua parti ini.

    Setelah berada dalam penjara hampir dua tahun survey masih dapati Najib masih dan sangat popular lagi.

    Dari segi undang undang DSNR sudah pun bebas sebaik sahaja perakuan saksi saksi diambil kira tambahan lagi majoriti saksi ramai tiada kredibili kerana ramai dari mereka adalah pesalah rasuah dari Goldman Sach yang ditukar jadi saksi.

    Hakim kes juga terbabit dengan siasatan rasuah oleh SPRM, dan kertas siasatan serta soal jawab diperolehi oleh pihak DSNR , namun dihalang untuk dijadikan bukti baru.

    Antara saksi berstatus perasuah adalah Zeti Aziz , Taufik Ayman dan Jasmin Loo. Zeti disahkan menerima sogokan dimahkamah Brooklyn Amerika ketika Roger Ng didakwa. Jasmin Loo terima wang, rumah dari Jho Low dengan “own admission”.

    Hakim juga sepatut didakwa kerana “contempt of court” menipu mahkamah sendiri dengan sembunyi status pernah berkerja di Mayban Investment

    Dari sudut undang undang kerana majoriti rakyat sudah tidak percaya lagi kepada badan kehakiman dan badan guaman semenjak kes Datuk Seri Najib dibicarakan.

    Kesimpulan dari kedua dua parti mengupah pihak untuk membuat survey secara berasingan, dan keputusan nya hampir sama, mereka dapati Najib sangat popular dikalangan mereka yang disurvey.

    Mereka yang di survey sangat rindu pada pemerintahan nya.

    Saya ulangggg..!!

    Kajian medapati ahli UMNo akan U turn 360° bila risalah, poster, bunting dan fliers perbandingan pentadbiran Bossku VS Papangang diedar pada pengundi akar umbi UMNo dan pengundi atas pagar di Sg Bakap...!!!

    Pada katak katak politik PRK Ngiri nanti bole lah solong dan kempen untuk parti lawan sebab katak politik sebab semha dah boleh jadi katak... Cuma tahan sikit muka kena tebal...!!

    https://vt.tiktok.com/ZSYgVCK2q/

    Jangan lupa edar risalah bebaskan Bossku tangkap Jho Low, Zety Dan Taufik Ayman di DUN Nengiri sebagai solidariti untuk Bossku..

    Aura Bossku di PRK Sg Bakap sangat hebat sekali.. Hanya gantung bunting, poster dan fliers Bossku kemenangan bergaya pembangkang dengan pertambahan mejority 3000% pengundi

    BalasPadam
  9. Masa Bossku RM3.80 = Malaysia Bangkrap

    Masa Papangang RM4.49 = Ringgit Kuat

    Pada pengundi Nangiri Dan Mahkota coming soon


    Lu fikir lah sindri


    Cukup cukup lah kena bodoh bangang nih...!!



    Kah. Kah kah kah

    BalasPadam
  10. Halamakk.... Halamakkk...!!

    Apa pasat himpunan terpaling Palestine Tokong DAP dan tadak sekor pun pemimpin utama DAP mau berucap... Itu abang busat PAP@ LeeKwanYew sudah kasih warning ka...!!

    Abang besaq DAP itu Lee Kwan Yew @PAP Singapore hantar tentera ke Israel..

    Dah silap takbir Hidup Israel kan helok skalikan takbir hidup Singapura...!!Hidup Lee Kwan Yew..!!!

    Mana Tokong DAP masa himpunan terpaling Palestine malam tu haah..!!

    Halamakkk.. halamakkk...


    Kah kah kah

    BalasPadam
  11. Spiderman DAP Hew Kwan Yaw bila mau 'skrew' jari tengah... Kah kah kah

    Teo Beng Hock dah mati adik Teo Beng Hock pulak kena tahan... Kah kah kah...!!

    Itu mintri sukan kroni MOM bawak anak bini, player coach tak bawak.. Laki dia kaya juta juta dapat projek wooo... Superman DAP Hew Kwan Yau bila mau tunjuk jari tengah kasi skrew.. atau superman DAP skrew sudah longgar..!? Kah kah

    https://vt.tiktok.com/ZS21bqXVp/

    Wooii ambiga ,suparman DAP Hew Kuan Yau bila mau guling baring dan 'skrew' atas jalan raya maaa .!?

    Kah kah kah..!!

    BalasPadam