TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Rabu, 4 Julai 2012

BETAPA BANGSATNYA HASSAN JATI APABILA GILA KUASA

Oleh:  WFAUZDIN NS
 
DI DALAM mana-mana ceramah Hassan beras JATI@Akidah ini kita akan dapati isi kandungan tetap sama iaitu mensasarkan PAS, Anwar dan DAP.  Maka, dibawa lah isu kononnya PAS, Anwar dan DAP ini adalah anti Islam serta suka jika umat Islam ini dimurtadkan.  Ertikata lain, hanya beliau dan Umno sahaja yang amat prihatin dengan gejala murtad ini.
 
 

Jika dahulu orang ramai kenal Hassan Ali adalah penceramah hebat, tambahan pula beliau adalah bekas Pengacara atau Pengerusi Forum Perdana Ehwal Islam sewaktu kegemilangan rancangan ini bersama dengan Ahli Panel seperti Prof Dr Haron Din Al-Hafiz, Us Ismail Kamus dan Tuan Ibrahim Tuan Man.  Waktu itu, rancangan Forum Perdana Ehwal Islam amat popular sekali. Itu dulu.

Sekarang sejajar dengan namanya yang berubah kepada Hassan JATI@Akidah, beliau masih popular tetapi tidak lebih popular dari betina Umi Hafilda jika pun tidak satu level dengan Datuk Nalla.  Kalau Umi Hafilda betina tua yang masih bujang ini popular dengan ceramah lucah dan fitnah, Hassan JATI juga tidak kalah.  Umi Hafilda yakin Anwar kaki seks, Hassan JATI pun selalu mempersoalkan moral Anwar.  Ertikata lain, "jodoh" Hassan JATI dengan Umi Hafilda ini umpama "pinang dibelah dua."

Baru-baru ini, beliau menafikan bahawa JATI terlibat mengedarkan risalah tentang bagaimana DAP terlibat untuk memurtadkan umat-umat Islam dan ingin mencabar kedudukan agama Islam di dalam Perlembagaan.  Baca DI SINI.  Risalah ini didapati diedar sewaktu program JATI.

Pelikkah kita jika risalah sedemikian diedar di dalam program ceramah Hassan JATI? Sebelum ini kita selalu dengar ucapan Hassan JATI di majlis-majlis ceramah JATI mengenai cubaan menukar Malaysia jadi republik oleh DAP, pengkristianan Melayu dan penghapusan Raja-Raja Melayu.  Tidakkah ceramah beliau selari dengan risalah berkenaan?  Jadi, apa yang peliknya?
 
Dari ucapan disalin menjadi risalah, apa bezanya? Isi tetap sama nak menghentam DAP dan balas dendam kesumat terhadap PAS yang menerajang beliau dari parti.  Hassan JATI ini ada harga diri ke? Manusia ini telah menipu ribuan pengundi PAS dan yang benci Bn di Selangor dan Daerah Parit Buntar, Perak.  Ribuan pengundi yang menderma untuk memenangkannya sewaktu dia bertanding di Parit Buntar, Perak di setiap ceramahnya dulu, begitu ramai pakcik-pakcik dan dan makcik-makcik yang meredah bendang di waktu malam gelita untuk mendengar ceramahnya menghentam Umno dan kemudian menderma untuknya. Pakcik-pakcik dan makcik-makcik yang jujur ini tidak pernah merasa dan faham erti gaji puluhan ribu yang pernah dirasai oleh Hasan JATI selepas beliau dipilih untuk menjadi Wakil Rakyat, bahkan sebagai Exco di Selangor.
 
Kini manusia yang hina ini menjaja sumpah seranah yang ditujukan kepada PAS yang disokong oleh pakcik-pakcik dan makcik-makcik serta anak-anak muda yang jujur dan tidak mengharapkan apa-apa imbuhan kewangan. Hanya kerana apa?  Hanya kerana sakit hati dan dendam kesumat, hati busuk dan dengki akibat tidak boleh menjadi MB Selangor.  Manusia bangsat ini sanggup ke hulu ke hilir memburukkan PAS, Anwar dan DAP yang sehingga kini tiada satu bukti atau fakta yang beliau boleh tunjukkan kebenaran dakwaannya di dalam setiap ceramahnya.  
 
Apabila tuduhan beliau terhadap PAS, Anwar dan DAP dijaja siang malam tanpa sebarang bukti, ertinya beliau dan Umi Hafilda sama taraf.  Kesihan anak bini Hassan JATI terpaksa tebalkan muka apabila berdepan dengan masyarakat angkara ayah yang gila dan meroyan mahu menjadi MB./wfauzdin.blogspot.com

15 ulasan:

  1. Tu baru jadi ADUN/EXCO dah pandai melawan dan jadi PM macamana pula. Tak bertterima kasehkah dia pada PAS yang melalui PAS lah dia jadi senang. Kini PAS juga dia hentam. Elaun /pencen pun dia dapat. Dunia dunia. Susah nak percaya orang sekarang ni.

    BalasPadam
  2. Lepas PRU13 nanti carier politik Hasan Jati akan berkubor jadi boleh la hasan cepat2 ambil lesen lori....jadi drebar lori angkut beras jati, supply 1 Malaysia ... Umi Filda rasa nya paling layak jadi kelindan dan memang betul2 pasangan drebar lori dan kelindan yang tersangat sesuai,,,, citarasa sama, pembawakan sama,impian pun sama,,,,,, bwak lori pun boleh jadi jutawan ma

    BalasPadam
  3. sungguh malang mereka berdua berjuang dijalan yang silap,bila la agaknya nak patah balik ? ABU

    BalasPadam
  4. Mengabihan boreh jati yo

    BalasPadam
  5. Itulah berkatnya do'a dari orang-orang yang dizalimi ,bukanya dia tak tau tapi apa boleh buat dek kerana sedikit ganjaran dan dugaan duniawi maka beliau jatuh tersembam dibumi yang fana ini , kerana tidak memegang amanah yang telah diamanahkan kepada beliau oleh pak-pak cik dan mak-mak cik dikampung yang susah payah keluar memberi undi kepada beliau ,ha inilah padahnya ,hasil dari tamakakan kuasa .

    BalasPadam
  6. tak pa! tak pa, nanti dekat nak sakratul maut nanti kita tengok macamna rupa dia. Orang macamni sah akan menggelupur bila malaikat sentap nyawa dia nanti...kita sama2 tengok...Hasan Ali Jati MANUSIA MUNAFIK

    BalasPadam
    Balasan
    1. masa prn selangor..gambar hasssan berganding dgn khalid...

      sapa tompang popularity sapa??

      Padam
  7. PUAK PAKATAN HAPRAK BILA ORG MASUK PAKATAN ...SIAP BUAT KENDURI LG ....


    tiap2 mlm beliau berjihat...

    SI KRISTIAN DAP TU DAH KENDUR SIKIT DGN PROJEK GREJA TERBESAR SHAH ALAM...

    TAHNIAH HASSAANNN

    HAKIKATNYA KO MENGUATKAN SUARA PAS DLM PAKATAN..yg hancur dikerjakan dap dan anwar...

    congratulate...sann haprak2 melayu pkr ..pas..xhabih2 dok sedut telur dap...

    srupp srupp sedap hingga menjilat jubuq...kentut dap pun korang hirop jugak..

    ka kah kah..

    BalasPadam
  8. Tapi pejuang melayu yang paling popular adalah Ibrahim Al Kataki.

    Kah Kah Kiok.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau xda ibrahim katak ....
      dah lama melayu hilang kuasa!!!

      najib sudah condongg jual kuasa pd mca... mujur ada ibrahim katak...

      ketidak.. kau.. aku ,,anak kau, anak aku.. sudah berada dlm stream politik baru...

      mujur ada ibrahim katak!

      (tp kalu ko dap...ko peduli apa kannn %&&%#@**)

      Padam
    2. Tapi para pejuang melayu tulen yang sebenarnya adalah mereka2 yg berani buat senaman punggung.

      Kah kah kiok

      Padam
  9. Asan Rajamelailam(RMI)dah silap congak.Dia ingat PAS tak berani tendang dia.Sekali PAS tendang sasau sampai sekarang.Phdnya jadi cap ayam.Ceramahnya sama level dengan half feel da.Yang tinggal bak kata bujang lapok "lubang hidung ko tetap menjadi pujaan". Itu je. Ilmu dan motivasi mu sekarang tak boleh pakai. Boleh masuk bakul sampah je!!@ Padan muka ko asan.Tunggulah lepas PRU13 nanti...ko akan lebih terhina lagi dengan gelagat dan ceramah ko yang takde bukti!! ABU adalah terbaikm

    BalasPadam
    Balasan
    1. bandingkan ilmu politik dgn org2 tua yg cukup masin garamnya...

      kini hadi pun da jaga2 mulut dia pada ahli nuklear pas...soroh ahli lain rojok pd dia...jgn dap, pkr asik temberang tanpa ilmu sj..

      ini lah hasil 'kepecatan hassan' .

      anwar pandikutik pun diberi peluang bela diri dlm mesy kabinet trakhir sblum dipecat('seburuk' prty umno katakan)...

      AKU INGAT LG semasa hassan msk pas satu muka penuh depan harakah gmbar hassan serah borang pd aruah presiden pas (kenapa sampai satu ms besar)

      scara politik nya pemecatan hasan mmbuat dap makin besar kpala...
      matlamat pas utk tingkatkan krusi dari 66 ke 80..akn trus gagal jika trus mmpamirkan 'kedayusan politik' ..

      Padam
  10. ...PAS kini hanya layak jadi barua Ambiga, Anuwar dan DAP...tapi ahli bawahan dari kaum proletar masih tidak sedar diri kerana terlalu taksub kepada ularmak politik mereka...

    BalasPadam
  11. Habis Adun amno johor yang kena tibai dgn MCA pasal hudud, apa plk? Bkn ke amno jadi barua jgk ke? Sekurang2nya Pas dah berjaya menunjukkan Pas for All. Paling hina sekali sebenarnya orang amno, apa yang Rosmah ckp, betul belaka. Minda orang melayu sekarang ni dlm apa2 bidang pun samaada politik, sosial dan ekonomi, jatuh no 4 dr komposisi kaum selepas cina, india dan orang asal. Inilah gara2 amno. Dr segi nama pun dah out! Umno tu nama melayu ke? Arab ke?

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini