RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Isnin, 25 Februari 2013

KALAU PAS LEBIH TERUK DARI KAFIR, TOK PETI BANGSAT INI LEBIH TERUK DARI DAJAL

JIJIK aku baca satu kenyataan Tok Peti yang sebut PAS lebih teruk dari kafir.  Apa yang lebih teruk dari Kafir, wahai Tok Peti Terompah Kayu?  

Kalau PAS yang dasarnya Islam itu dan telah dibuktikan pemerintahan yang bersih berpuluh tahun di Kelantan itu pun Tok Peti kata lebih teruk dari kafir, maka Tok Peti sekor ni tentu lebih teruk dari Syaitan atau Dajal.  Lojiknya begitulah!!

Udah lah dicabar berdebat atau bermuzakarah, Tok Peti Terompah Kayu ini pun hilang telor dalam jubahnya mengikut tuannya yang penakut berdebat itu, menyalak pula dia di dalam media mendakwa PAS dengan dakwaan yang tidak masuk dek akal manusia yang waras.  Rakyat semua maklum, Tok Peti Terompah Kayu ini adalah sekor-sekornya Tok Peti yang paling bangsat yang bersubahat merampas secara tidak demokratik kerajaan PR di Perak dahulu.


7 ulasan:

  1. Malulah dgn mufti2 yg terang2an bukan bekerja utk agama, tetepi UMNO/BN sdgkan mufti2 junior dlm negara tidak menunjuk sikap kafir harbi mcm dia. Halalkah wang gaji yg dia terima utk menyara anak bini kalau hidupnya hanya bekerja sbg penabur fitnah?

    BalasPadam
  2. ini jenis tok peti bila dia berkata YES he means PERHAPS,when he says PERHAPS,HE means NO.tok peti jenis ni,simpan aje dalam peti usang.

    BalasPadam
  3. Kenapa penulis tidak tanya Tok Peti, bila dah mati nak jawab apa depan ALLAH kelak! Usia dah di hujung senja masih berdegil lagi.

    BalasPadam
  4. Mufti PKR lagi teruk dari Tuan Guru Mat Sabun... !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa maksud anda? Padan nak bawak upah fitnah ke dalam kubur?Kalau nak membela Mufti tolong beri hujah. Kita terima hujah, kita boleh terima dalil aqli dan naqli. Tok peti inilah slps bertemu dgn Ketua Penerangan UMNO mengejutkan fitnah yang sudah tidur untuk memenangkan UMNO. Ulamak macam ini ke yang boleh menolong umat ke jalan yang benar tetapi boleh bersekongkol dengan parti UMNO pengeluar cerita dan filem lucah.

      Padam
  5. to peti ni jenis ular dalam semak cari makan kat pnb!!!!

    BalasPadam
  6. Ya Allah, jadikan lah kami termasuk bersama golongan yang di akhir hayat kami mendapat hidayah dan rahmatMu, tetap keimanan kami kepadaMu. Lindungilah kami dari termasuk bersama golongan hina ketika dipanggil mengadapMu.

    BalasPadam