TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

CERAMAH DI MENTAKAB

CERAMAH DI MENTAKAB

Sabtu, 29 November 2014

APABILA USTAZAH KEJI ULAMAK DAN ARTIS YANG MAHU BERUBAH, ITULAH "PELACUR" TAHAP DEWA

HIMPUNAN Agong parti keris telanjang semakin rosak apabila budaya mengampu semakin mewarnai parti peninggalan penjajah ini.  Bayangkan jika Presiden yang dulunya menjerit ke hulu ke hilir kononnya mahu lakukan transformasi di antara lain ingin hapuskan Akta Hasutan, tiba-tiba di pentas PWTC dua tiga hari lalu Presiden ini menjerit lagi tapi dengan nada bertentangan.  Akta Hasutan akan dipertahankan demi "Melayu' kononnya.  

Maka, berdiri semua burung-burung belatuk sambil menyeringai dan bertepuk tangan tanda mereka setuju dan sanggup diperbodohkan lagi.  Muka pemimpin-pemimpin yang lain yang berada di atas pentas PWTC semua senyum kelat, wajah berbaur suka, duka, malu bila melihat murahnya harga maruah bangsa "anak kecil main api".  Itu lah nasib bani Melayu apabila terlalu kerap makan pil "BR1M".  Hati jadi gelap, otak semakin bebal.  Mudah saja ditipu oleh pemimpin mereka.



Bertambah malang lagi apabila ada Ustazah  dan Ustaz di dalam bangunan PWTC, mereka semua tidak mampu berbuat apa-apa.  Mereka lebih asyik dengan gaya dan fesyen mereka, perasan merekalah contoh ulamak transformasi yang boleh mengikut zaman dan rentak.  Masuk kandang babi kena juga tutup aurat tetapi pakai baju berkulit babi, begitulah lebih kurang mereka berfikir.


Mana lebih baik, artis yang cuba mencontohi ustazah atau ustazah yang cuba mencontohi artis?  Marsitah ada jawapan.  Marsitah penuh gaya mengutuk ulamak yang kini menjadi ikon anak muda.  Marsitah mengeji artis yang cuba berjinak-jinak dengan dunia dakwah.  Mengapa?  Marsitah sebenarnya tidak pernah kenal cermin dan tidak mencermin dirinya sendiri.  Inilah orang agama yang jual agama untuk mencari makan dan mereka ini "pelacur' tahap dewa.

80 ulasan:

  1. Yang pastinya UMNO = PKR. Dua2 dok keji ulamak kerana gila kuasa. Macai PKR and the geng Pasma@Jebon@Anwarinas dok keji ulamak bertujuan menjatuhkan imej ulamak spy rakyat benci ulamak lalu beri laluan kpd puak yg dikatakan golonga pro (yg sebenarnya perosak) dlm Pas iaitu kumpulan anwarinas @ pasma @ jebon yg merupakan kumpulan proksi PKR. Sbb tu depa dok pulun keji ulamak setiap hari dgn mcm2 fitnah keji dgn bantuan macai PKR. Moh kita tolak PKR dan UMNO

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko nak tolak, ko tolak la sendiri.
      Aku baru aje keluar Pas. Penat la

      Padam
    2. Sudah nyata itu lah pendirian yang di inginkan oleh tok guru dia,Hj hadi,bagaiman nak hormat pada ulamak kalau ucapannay ,bahasanya mimik wajahnya hampir tidakmelambangkan ulamak,kau totoklah dalam pasa tu.aku juga telah selamtkan tinggalkan Pas,

      Padam
    3. Aku akui hj hadi bukan maksum dan dia pun ada buat kesilapan tp anwar pun ada buat kesilapan mgkn lebih besar kesilapannya tp macai Pkr dok highlighted kesalahan hj hadi je mgkn ada agenda tertentu. Anwar lg banyak flip flop berbanding hj hadi. Tak perlu aku tulis kat sini flip flop anwar sbb banyak tertulis kat blog luar sana boleh rujuk sendiri.Aku yakin hj hadi berflip flop pun dibuat atas kepentingan agama manakala anwar buat flip flop atas kepentingan duniawi iaitu kuasa dan inilah peganggan majoriti macai PKR. Hj hadi tersepit antara desakan macai PKR dan pertimbangan agama dan akhirnya dia mendahulukan pertimbangan agama krn biar kita dikutuk manusia jgn dikutuk tuhan (lihat shj perjuangan nabi sblm berjaya penuh dgn kutukan org gila, ahli sihir dsbnya yg mana kalau kita hidup pada zaman itu mgkn kita pun sama2 dok kutuk nabi sbb pengikut nabi sikit lg miskin apa pun tak da dan dilihat seolah tak akan berjaya dlm kehidupan dunia). Sbb tu hj hadi kata dia belum bersedia memimpin manusia ke arah neraka ! Konsep perjuanagn ni kita kena faham kalau kita berjuang untuk agama bermakna utk tuhan yg akan menjadi pembela kita di akhirat nanti yg mana kesusahannya sgt dahsyat. Adapun perjuangan utk kuasa ; apa maksud kuasa .....apakah ia makhluk yg berkuasa ? apakah ia menjamin keselamatan kita akhirat ....tentu tidak ! Kuasa hanya berguna di dunia ni tu pun kalau kita dapat tetapi sampai bila ia dapat dipertahankan ? Tengoklah pemimpin2 spt di Libya, Iraq dsbnya apa yg berlaku apabila kuasa hilang dan mrk telah pun ke kubur. Ya org yg beruntung di dunia ialah org paling licik dan selicik2 manusia ialah Yahudi yg menjual agamanya. Apakah kita juga patut menjual agama spt Yahudi ? Nabi pernah menangis suatu ketika krn nabi dapat rasakan anggota keluarganya tidak beruntung dunia bahkan diuji dgn sedahsyat2 ujian iaitu cucunya Husin terpenggal kepala tetapi dijanjikan keistimewaan diakhirat. Kenapa nabi tidak berdoa kdp Tuhan spy diubah takdir keatas kaum keluarganya krn nabi melebihkan kehidupan akhirat lebih dpd dunia. Jadi jgn kita terlalu gembira hidup di dunia dgn maki hamun dan fitnah sewenang2nya ketika di dunia soalah2 kita beruntung di dunia krn dikhuatiri kita tak terpilih menjadi golongan berjaya di akhirat. Maha Suci Tuhan yg Maha Bijaksana kerana kehidupan ini penuh hikmahnya yg kadang kala tak terjangkau oleh akal kita yg pendek krn Dialah yg Maha Mengetahui.

      Padam
  2. Mashitah tu ejen PKR...sohih.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama..kesian tak ada ibu bapak nak bagi nama....sape yang baik hati jumpe kamu dalam tong sampah...heheher

      Padam
    2. Hehe....behlool la ko ni....ini blog la. Sapa yg ada akaun ada la nama dia. Letak nama Mansor pun kalau perangai anak haram pun tak guna jugak...hihih

      Padam
    3. kau tu mansor bin apa? mansor bin dajjal ke?

      Padam
  3. Fatwa masitah, pelacur halal kerana terpaksa nak cari makan, biar dia jawab di akhirat nanti

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia tak kisah. Dia akan jawab. heh2

      Padam
  4. Pehh.....tu ustazah ker artis turr?

    BalasPadam
  5. Pesanan kepada ustazah:
    Kalau nak bertudung, biarlah labuh sikit sampai menutup dada sbb bertudung tu bukan sekadar nak tutup rambut aje.

    BalasPadam
  6. Din.....sapa yang mudah ditipu oleh pemimpin dia, din???
    Setahu aku, kita ni, din yang selalu ditipu oleh pemimpin kita. Kita ditipu supaya menyokong kehendak hawa nafsu pemimpin besar kita yang terlalu kepingin menjadi MB. Bila dia tak dapat, sekali lagi kita ditipu supaya kita menyokong pula bini dia sebagai MB. Bila gagal jugak, sekali lagi kita ditipu supaya kita memburuk2kan rakan kita sendiri tanpa hemah sedikit pun.

    Ingat tu, din...sampai bila kita akan terus ditipu oleh pemimpin kita itu. Adakah sampai kita menuju ke liang lahad. Adakah kita juga ingin menjadi seperti rakan kita amuraria yang sanggup ABU sampai mati? Adakah kau juga sanggup ditipu oleh pemimpin kita hanya kerana ABU sampai mati, din??

    Hidup kita ada matlamat lain yang lebih penting, din. ABU tak boleh dibawa pergi setelah nyawa kau keluar dari batang tubuh kau, din! Insaflah, din! Janganlah terus ditipu oleh pemimpin kita sehingga kita mati, din!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    3. Hahaha. ..apa sudah jadi...komen pun kena delete. Amuraria...baru padan muka ko macai....

      Padam
    4. Amuarak konon nk cover member..last2 sendiri punya komen kena terajang kluar. Mana nk letak muka woiii
      Tahniah fauzdin...jgn bg chan dgn macai mabuk ketum

      Padam
  7. anpa nama 1;11 ptg percaya sampai mati kot macai totok gerombolan parti sekutu apco@penyangak & penyamun ! ada betul ka segala bukti yang dok bawa ke mahkamah ? segala bukti buatan @fitnah jadian yang tak logik langsung ,hanya macai tahap teruk punya turr@kolom tanpa fikiran orang beriman sahaja percaya segala fitnah yang cacamarba sampai mati ,! din depa dah ditahap telan bulat segala kerja dajjal pemfitnah dunia, ABU sampai mati daa !

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama la macai pkr pun juara buat fitnah demi rebut kuasa. dulu nak rebut kuasa dlm umno skrg dlm pas melaui proksi mrk pasma dan jebon. sbb tu kesimpulannya pkr = umno. dua2 patut ditolak.

      Padam
    2. Bukan pkr=umno sagaj tapi apa kata kita gabungkan terus .BEGINI. Pas=Umno=PKr tiga3 patut ditolak ,kau dan keluarga kau join DaP ,boih.?Sebab pas dah teruk akibat perbuatan Hj hadi yang flip flop flap .

      Padam
    3. jgn kerana marahkan nyamuk , kelambu dibakar. Aku risau ada yg marahkan tghh atau pas terus keluar Islam dgn alasan flip flop flap. Nanti diri sendiri rugi !

      Padam
    4. Amuraria....ko nak ABU sampai mati, ko buatlah. Aku dah tak sanggup dah kena tipu bos aku laki bini sampai mati. Kalu ko dgn din nak ABU sampai mati, ko buatlah.

      Lagi satu, klu nak ABU sampai matipun janganlah kuat marah2. Nanti takut kena darah tinggi tak sempat pulak nak ABU sampai mati.

      Yg last sekali, kalu nak ABU sampai mati sekalipun, mintak2 masa nak mati nanti ko tak sebut perkataan ABU sebagai perkataan terakhir ko.

      Padam
  8. Aku nengok sejarah perjuangan PKR berkisar pasal duniawi semata2. Ianya berkaitan pasal gila kuasa yg disulami dgn pengkhianatan. Dulu masa dia baik dgn Umno dia tikam belakang kerana jawatan PM. Sekarang ni dia baik dgn Pas dia tikam belakang Pas melalui proksi depa Pasma dan Jebon dibantu propaganda blogger macai PKR. Depa ni kalau masuk kubur pun kalau boleh depa nak rebut kuasa yg diberikan tuhan kpd malaikat. Tengok shj ketika depa hidup kat dunia pun depa dah ambil alih tugas malaikat kerja dok korek catatan amalan manusia yg terlebih hairan tu depa dok cari aib ulamak siap tambah fitnah dah tohmahan yg malaikat sendiri pun tak buat ! Alahai manusia2 mgkn depa lebih alim dan banyak amalan kot. Ingatlah iblis dulu pun satu makhluk yg taat dan banyak beribadat serta berdarjat tinggi dikalangan malaikat tp kerja dok perlekeh dan cari aib nabi Adam. Hujah dia kalau nak banding dgn fitnah2 macai PKR lagi remeh dan lekeh iaitu depa dpd api nabi adam dpd tanah. Jadi pakat pikir2lah sebelum ajal menjemput kita semua.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Org yg pertama musti kasi pasak kenyataan diatas adalah Amuraria sbb dia tu adalah satu nya macai yg paling nipis lapisan otaknya. Tak abis2 dgn abu hotak dia tu

      Padam
    2. Amboi pandainya kau berhujah sehingga ke lubnag kubur,ingat sikit samada orang lain ke yang kena siksa kubur atau kau sendiri,kalau nak pertahankan ulamak jangan lah pula belajar tuduh orang,yang baiknya kau nasihata semua orang samada ulamk yang kau puja atau musuh kau.ingat tu,ada siksa kibur dan neraka.

      Padam
    3. jgn mare bro, aku tak kata pun macai pkr kena seksa kubur jgn kau putar pula kenyataan aku tu.............dan sesungguhnya manusia suka berbantah2an sehingga datangnya hari kiamat yg mana Tuhan membuat kata putus (betul atau salah) dan Dialah sebaik2 Pemberi kata putus.

      Padam
    4. BIASA LA TU BANG. PKR MMG SUKA PUTAR BELIT FAKTA. BILA KANTOI SALAHKAN DAN FITNAH ORG

      BILA NAK PEKENA NASI LEMAK TETEK LAGI

      Padam
    5. Amuraria dah jadi Amurparia,...hahaha

      Padam
  9. haha..padan muka semua blogger pencacai umnu..sah2 korang cari makan untuk kutuk pembangkang..low class cara cari makan..

    Datuk Seri Najib Razak menyelar sikap blogger pro Umno yang menyerang kembali pemimpin parti Melayu itu dan kononnya bersifat “friendly fire”.

    Presiden Umno itu berkata, blogger pro Umno perlu melakukan tindakan sebaliknya dengan menyerang pemimpin pembangkang kerana mereka perlu tahu pihak mana yang membiayai mereka.

    “Saya setuju kata Datuk Zahid yang kata bloggers kita ni kadang-kadang tembak kita. Dalam istilah perang, friendly fire. Friendly fire is not friendly," kata Najib merujuk kepada Naib Presiden Umno Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi.

    “Bloggers kita ni cari makan dengan siapa? Pergilah tembak pembangkang. Itu cara kita nak menang dalam peperangan. Jangan perang sesama sendiri. Tak masuk akal. Bangang,” katanya semasa berucap di Perhimpunan Agung Umno di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di Kuala Lumpur hari ini.

    - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/blogger-umno-bangang-serang-kita-balik-kata-najib#sthash.YeiDwIr0.dpuf

    Amik kau blogger pencacai..najib ckp bangang...padan muka...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mari kita serang Pembangkang Spesis PKR pro sodomist FOC...hahaha

      Padam
    2. BEGITU LA JADI BLOGGER,..YG BAIK KITA SOKONG . SESEKALI PERLU JUGA DITEGUR.

      Padam
  10. Ma$***-ah buat hal lagi...iskh 3x ..kesian ke dia !

    Kita marah TAPI jangan menghukum dia "keras" sangat... tambahan giving her bad names OR to the extend of calling her as a "MILF", u sick wacko !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mashitah tu ejen PKR Liberal

      Padam
  11. Allah telah menunjukkan kebenarannya..kita rakyat biasa trkrjut...sah2 najib sendiri ckp bloger2 umno bayar untuk mengutuk pembangkang...jadi selama ini fitnah...caci maki itu semua dibayar...sungguh keji ..tak malu ker cari mkn cara ini

    BalasPadam
    Balasan
    1. cihhhh!!!! macamlah bloger PR tu makan duit halal belaka.... taktaulah kalau ko isbatkan duit dari DAP, PAS dan PKR tu halal....
      Tuduh orang mcm diri sendiri tu maksum...

      Padam
    2. Rasa terkejut kah kah kah..hal mcm ni pecacai taik melompat nk komen apa najib ckp. Seronok bkn main.

      Hoiiiii malaun musibat...Blogger yg dibyr maksodnye blog2 resmi yg menangkis FITNAH CACI MAKI TOHMAHAN YG PUAK SPESIS PAKATAN LGBT SODOMIS SERANG KAT KJAAN BANGSA MELAYU ULAMAK DGN AGAMA ISLAM.

      Ada faham ka MACAI 12.09???

      Padam
    3. fahaaaamm tuan!

      Padam
    4. HAHA HA HA. ...

      Padam
    5. Fahammmm tuannnnn.
      Bulan in berapa dapat tuannnnnn???

      Padam
  12. Semoga Mashitah tidak tergolong didalam golongan " Mutasahilun". Golongan mereka yang dimurkai. Tersesat oleh bisikan musuh nyata manusia. Mari kita sama-sama mendoakan agar Mashitah kembali ke jalan yang benar jangan dibiarkan dia tersesat selamanya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku rasa apa yang mashitah cakap tu memang benar.

      Padam
  13. Menariknya dalam penggulungan PAU semalam ialah, Najib turut menyentuh perkara yang seringkali disebut oleh Anwar Ibrahim dan para pecacainya iaitu RASUAH dan SALAH GUNA KUASA membabitkan UMNO dan Barisan Nasional.Apa yang tidak dituduh oleh Anwar Ibrahim dan konco-konconya. Buat pertama kalinya, Najib baru berani bercakap secara terbuka dan disiarkan secara langsung ke seluruh dunia tentang perangai LOQLAQ Anwar Ibrahim yang telah mengarahkan seorang ADUN PKR meletakkan jawatan bagi memberi laluan kepada isterinya dan kemudian memaksa Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim turun jawatan bagi membolehkan isterinya untuk menjadi Menteri Besar Selangor yang kemudiannya bertukar tangan kepada Azmin Ali.Kata Najib, kalaulah perkara itu yang berlaku dalam UMNO dan Barisan Nasional, sudah tentu keadaan akan menjadi kecoh. Bagaimanapun, perbuatan Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang bukan sahaja disokong oleh para pecacai mereka, bahkan turut disenyapkan dengan tuduhan kesalahan diletakkan kepada UMNO.

    BalasPadam
  14. Tepat sangkaan ..mmg btul bloger brbayar umnu yg bnyk brkeliaran kat sini..dibayar untuk mengutuk..fitnah..maki hamun...cari lah keje lain yg halal..tapi kesian jugak..bos najib sendiri ckp bloger bangang...lain di suruh..lain dibuat...ini semua kuasa Allah..akhirnya trbongkar sendiri...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kau ni la bangang yang sebenar. kau ingat semua blogger dibayar ke ?...walaupun penyokong umno.

      Padam
    2. 11.24 mmg BANGANG

      Padam
    3. Fahammmm tuannnnnn.
      Bulan ni berapa dapat tuannnn???

      Padam
    4. Hahaha. ..

      Padam
  15. 11:00 30 nov. Cuba engkau bukak blog papagomo .parpukari. Flyingkick . gerakan anti pkr.dr.novandri..fan bnyk lagi blog2 umnu berbayar..nak tahu semua blog2 tu penoh dgn fitnah...caci maki hamun..keji sungguh cari mkn cara mcm tu..kalau masih tak mahu brtaubat..ntah lah

    BalasPadam
    Balasan
    1. boddonya ko ni.

      Padam
    2. Kalu bertaubat kang umno xnak bayar.
      Abis tu camne nak beli susu anak?

      Padam
  16. kah kah kah paria tanpa nama marah ka ? ABU sampai mati daa ! alif-min-nun-wau=SARKIS,najibur dah pecah lobang para paria blogger semua dapat duit perbusuk pembangkang ,duit haram la kalu dok fitnah,dengki kat anwar tu apa hal ,ada bukti sahih ka yang benar atau dia ada mainka dubur ko ? ABU sampai mati kah kah kah ! i rest my case ngok@apco@karat biru :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jaga jaga sumer. ..amuparia suruhan Dapigs dah mengamuk....jap lagi berguling sakan la dia....hihih

      Padam
    2. Din....ko nasihatkanlah sikit kawan baik ko si amuraria tu din. Aku tengok akhir2 ni cepat sgt dia naik angin sebijik macam macai umngook bila kena tegur. Aku bukan apa din, buatnya kena darah tinggi ker, serangan jantung ker, angin ahmar ker, tak sempat pulak dia memenuhi cita-cita nak ABU sampai mati.
      Lagi satu din, mintak dia bukak spek itam dia tur supaya nampak terang, jelas, telus. Jangan senang sangat kena tipu bos kita laki bini sampai mati. Bagitau dia jgn kopi pes otak mat maselan atau otak mahsitoh...heh2

      Padam
    3. Amuraria.....tolong belikan kipas bagi kat kak wan.

      Padam
    4. Perkataan pemes yg selalu amu guna ialah abu dan anjing. Hari ni dia guna perkataan abu dan paria pulak.

      Padam
    5. X elok buat amuraria mcm tu.
      Kang dia repot kat boss dia kang........

      Padam
  17. Blogger yg dibayar kerajaan maksud Najib tu ialah kakitangan kerajaan yg makan gaji. Jadi pegawai jadi office boy dsb tapi bila blogging nak hentam kjaan. Tu je maksud nya.

    Tapi spt yg diduga, kebanyakan macai2 pkr yg diketahui otak lemah tak paham. Bodoh sombong jadinya....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yes.stupid PKR stooges.

      Padam
    2. Bulan ni berapa ribu dapat bang?
      Bole ler belanja anak bini makan yer bang!

      Padam
    3. Hehe 3.47ptg. Bulan ni aku dpt rm12000. Keje aku senang je. Kasi clear bagi terang pd sumer org citer yg sebenarnya. Korang pulak bikin fitnah caci maki hamun bangsa sendiri agama sendiri raja sendiri ulamak srndiri siAnwar Alsodomi byr hang brp pulak?

      Padam
    4. 4.43 ptg. Aku dpt 500 aje. Cukuplah najib bg aku buat beli susu dan bg makan kat anak bini aku. Bukan susah sangat pun nak fitnah nuar turrr. Janji anak bini aku tak kebulur.

      Banyak ko dapat sampai ribu2. Misti banyak fitnah kat nuar dan haji hadi yang dah ko buat kan.... Tahniah bro, gandakan usaha bro memfitnah turr supaya pendapatan boleh capai puluhan ribu sebulan. Rajin2 lah memfitnah nuar tu bro supaya senang kehidupan kita di dunia ini.

      Padam
    5. Aku fitnah aljub 20 kali sja bulan ni. Dpt la 40 hinggit. Byk engkau dpt.....tentu ribu kali buat fitnah tu.

      Aku buat part time aje. Cadang bulan depan nak buat full time. Dapat byk nak simpan buat pergi haji. Heh2

      Padam
    6. Ishkk ishkkk. ..spesis pkr nie mmg cukup pandai spin...dari pkl 3.47 smpai ke 5.07 org yg same nie post kendian jwp sendri...tgk je komen 5.07 tue smpai sanggup gelar ketum dia sendri aljubs.
      Sudah2 la tue macai2 sekalian, mcm mana ko nk spin nk pitnah org bole tau. Bykkan le Istifar. ...korang xtakut ke dose nerake..

      Padam
    7. 5:47 salah tu pendapat kau..aku rasa komen pro pkr ni dari org yg berlainan kerana kami rakyat yg dah bosan dgn kerajaan BN..komen2 kami ini tidak dibayar..
      mcm mana lah datuk najib bole terlepas cakap..dedahkan sendiri bayar bloger untuk serang pkr..kuasa Allah mengatasi perancangan manusia...fikir2kan lah

      Padam
  18. Mana amuraria nih?
    Tido ker hapa?
    Ker tengah buat report kat boss laki bini?
    Jangan marah ye, tanya aje....

    BalasPadam
    Balasan
    1. AMURARIAK TGH BUNGKUS NASI LEMAK TETEK..HUHUHU

      Padam
  19. Hoii 6:00 kuat mkn nasi lemak tetek...ada lg msngkok ayun ni..igt kn dah brtaubat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. BODO BETOL 8.50 PTG. KO TAU TAK NASI LEMAK TETEK TU APA. TU NASI LEMAK BUNGKUS KECIK. SAMBAL LETAK KAT BUCU ATAS NASI TU. BUDAK2 KL MMG PANGGIL NASI LEMAK TETEK TAU TAK. SEBUNGKUS RM1.20. KO JGN HINA MAKANAN BUDAK2 KL YA. KALAU TAKTAU TANYA. JGN JADI BAHLOL BANGANG TP SOMBONG. HAA KAN DAH KENA.

      Padam
    2. 8.50. KO INGAT NASI LEMAK TETEK TU BENDA HARAM KE YG KO SURUH KITAORANG TOBAT? NASI LEMAK TETEK LA YG KAMI MKN MASA KAT PUTRAJAYA ARITU. KO ORANG DOK LEPAK KAT RESTOREN MENTEDAGHAH TAK SEDAR DIRI.

      Padam
  20. HAHA...KELAKARNYA BILA TOK JIB KATA BLOGER2 UMNU YG DIBAYAR TU BANGANG..PENCACAI UMNU KAT SINI TAK MARAH KER..BANGANG TU LEBIH TERUK DARI BODOH...KESIAN BLOGER CARI MAKAN...DAH LAH..DAH KENA BANGANG TU BUAT MALU JER..CARI LAH KERJA LAIN YANG HALAL

    BalasPadam
    Balasan
    1. macai umnu memang bangang. Tapi sapa2 yang ABU sampai mati, 2 kali bangang.

      Dah beli kipas bagi kat kak wan?

      Padam
    2. Derang dapat jugak duit tiap2 bulan. Ko ABU sampai mati dapat apa tiap2 bulan?

      Dapat bau kentut boss aje laaa

      Padam
  21. ABU SAMPAI MATI KAH KAH KAH ! TAPI ADA MANGKUK MASIH CAYA SAMA ITU PARTI GEROMBOLAN TARAK AGAMA PUNYA BOLEH BIKIN APA SAJA WALAU HARAM, RASUAH ,SELEWENG ,FITNAH & BUKTI REKAAN SEMU JADI HAHAHA ,ABU & lawan geng pro'ug' sampai mati, sebelum mati mengucap 2 kalimah syahadat ,lepas tu kita sambung 'abu sampai mati kah kah kah !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalu sempat mengucap kalimah sahadah elok jugak. Cuma takut ABU jadi perkataan terakhir sebelum mati besok sbb taksub sangat kat boss laki bini. heh2

      Padam
  22. ABU SAMPAIMATI KAH KAH KAH ! BUAT ANJING YANG PERCAYAKAN FITNAH DAJJAL PEROSAK ! NI ADA SATU CERITA BETUL BUKAN FITNAH MACAM GEROMBOLAN PARTI KARAT BIRU BUAT SELAMA 16 TAHUN LEBIH PADA SEORANG MANUSIA YANGSANGAT DIDENGKI IAIATU ANWAR IBRAHIM, HANYA ORANG TAK BER AGAMA SAHAJA BOLEH BUAT & PERCAYA BULAT-BULAT SEGALA CERITA & REKAKARYA BUSUK OLEH GEROMBOLAN PENGKHIANAT ,TERMASUK MACAI-MACAI YANG PERCAYA KUAT , INI CERITA BUKAN FITNAH BUATAN DAJJAL KARAT BIRU & MACAI-MACAI HAPRAK ,http://mountdweller.blogspot.com/2014/12/pas-ganu-aku-pun-dah-lupa-tapi-ada.html, LUCU TAPI AMAT BETL BUKAN MACAM CERITA ANWAR MELIWAT KAWAN NAJIBUR ! ABU SAMPAI MATI !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ha3....kena KELENTONG boss sampai mati la.

      Padam
    2. Din dah bijak dah. Azming pun dah bijak. Tinggal sekor ni ajer tak mau nak bijak2. Kulu kilir kena tipu boss...

      Padam
  23. Amuraria...syiok la ko. Sikit hari lagi Dap dapat jawatan Timbalan Speaker 2.... MB diam2 sudah janji...heh2

    errrr...Ko ABU sampai mati dapat ape?

    BalasPadam
  24. Terungkap dan terbongkar satu rahsia besar: BAHAWA blogger-blogger macai UMNO ini dibayar. Kenyataan Najib di atas telah mengesahkannya.

    Akhirnya Najib bengang lantas menuduh mmacai-macai itu BANGANG.

    Sebenarnya, Najiblah dan sekalian pemimpin UMNO sama bangangnya, mengupah si bangang sebagai macai... demikianlah apabila hukum kebenaran dan keadilan berjalan...

    Kita semua wajib yakin kpd janji Allah setiap perbuatan baik dibalas baik dan perbuatan jahat dibalas jahat...Allah juga menjanjikan setiap perbuatan jahat yg dilakukan akan dibalas sedikit dahulu azabnya di dunia sebelum azab yg lagi pedih di Akhirat...mungkin bahagian azab yg sedikit itu sudah mula dirasai oleh UMNO...Moga cpt2 lah insaf sementara pintu taubat masih terbuka...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini