RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Rabu, 26 November 2014

AZMIN PRO UMNO BILA BERI KERETA PADA KETUA PEMBANGKANG SELANGOR?

KETUA Pembangkang (Umno) di Selangor dapat elaun RM 3,000 dan berbagai elaun lagi.  Ketua Pembangkang ini juga dapat sebiji kereta resmi Camry.  Adakah ini menunjukkan Azmin pro Umno?  

Itulah suara-suara sumbang beberapa pihak yang sengaja mahu cari salah MB baru ini.  Azmin masuk longkang, parit, melawat merata kampong pun jadi isu buat mereka.  Sekarang, Azmin memberikan kereta resmi buat Ketua Pembangkang pun jadi satu masalah.  Bukankah perkara itu telah lama dilakukan di Pulau Pinang sebuah lagi negeri di bawah DAP?   Waktu itu tidak pula jadi masalah kerana KM nya bukan Azmin.   Hanya Kelantan saja rasanya yang belum berbuat demikian.  Jika belum, harap negeri di bawah PAS ini turut berbuat demikian.  Bukankah kita di dalam PR mahu tunjukkan kita boleh berlaku adil jika kita berkuasa?

Tahniah buat MB Selangor.  Satu tamparan buat negeri-negeri di bawah Umno/Bn.  Azmin harus lebih aktif mendampingi rakyat dan terus bekerja untuk rakyat.  Jangan jadikan Selangor sebuah syarikat yang hanya kerjanya mencari untung dan mengumpul duit.




10 ulasan:

  1. Apakah PKR u turn ? Apakah PKR nae berUG dgn Umno ? Apakah PKR sdg berkompromi dgn UMNO dlm gelap sbg mana dipelawa Najib ? Apakah PKR parti Flip Flop ? Apakah PKR mengkhianati PR ? Inilah tuduhan, tohmahan dan fitnah yg dilemparkan kpd Pas ! Nah sekarang cuba buka mata din oooiii parti PKR yg mengata org rupa2nya dia yg lebih. Ini tak mustahil kerana PKR sanggup buat apa saje demi kuasa hatta menggadaikan perjuangan , bangsa mahupun agama !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan nak melalutlah. Pi google tang perkara ini yang diamalkan didalam demokrasi yang l3bih maju. Tengok amalan di Britain, Australia.

      Kita kena bukak mata dan jangan dok bawah tempurung. Serkap jarang ijilah yang menyebabkan melayu mundur. Tengok dikeliling kita.

      Padam
    2. yang depa tuduh pas tu tak melalut ? hang tak pi buat rujukan dan study betul pun, hang main belasah je percaya bulat2 ! utk pengetahuan hang mmg maca pkr buat apa2 dia pi rujuk penasihat dia spt google, britain, australia, amerika dan mgkn juga yahudi, lgbt, pluralisme, liberalisme dsbnya !

      Padam
    3. ai marah nampak....kang kena jual kang...napa ko takut hadi kena lanyak dengan pasma ker???...kah kah kah ...anwar ibrahim sebagai ketua pembangkang pun dapat keistimewaan gakkk....kah kah kah

      Padam
    4. Aii...idup lg si mosibat mohsabit rumput nih...kihkihkih

      Padam
  2. Macai2 PKR sepatutnya tubuhkan ngo PiKiRMaBapa sama mcm Pasma yg dipimpin oleh Jebon2 utk buat check and balance agar perjuangan PKR tdk tersasar. Kalau perlu desak tuang presideng hang letak jawatan krn hilang arah perjuangan. Macai blogger blh jlnkan propaganda utk jatuhkan tuang presideng hang tp anda tetap disyorkan agar tidak menggunakan kaedah fitnah, unsur2 sex maniac, maki hamun dan pre empty strike dok gitu !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang amat memerlukan sebuah NGO untuk check sejauh mana perjuangan parti tersasar ialah UMNO Baru. Tengok semua petunjuk-petunjuk dan statistik pencapaian orang melayu didalam semua bidang untuk tahu yang sebenarnya UMNO Baru bukan sahaja sudah tersasar perjuangannya, malah telah gagal terus walaupun menjadi tunggak kerajaan selama 57 tahun dari sejak merdeka.

      Inilah perangai melayu dalam politik. Dok sibok pasai parti lawan atas perkara bukan-bukan, sebagai helah hendak menutup betapa teroknya parti sendiri.

      Padam
    2. ya aku setuju umno baru dan pkr (baru) ditubuhkan kerana gaduh rebut jawatan PM perlu sebuah ngo spt PiKirMaBapa sbb dua2 sama....adik beradiklah katakan untuk check and balance kerana dua2nya dah tersasar dpd perjuangan yg sebenar iaitu memartabatkan rakyat, bangsa, negara dan agama bukan semata2 memartabatkan kuasa je !

      Padam
  3. PAS & Umno harus bergabung! Macai PKR bole terus tido sebantal dgn Dap dan puak Evangelist

    BalasPadam
  4. Terungkap dan terbongkar satu rahsia besar: BAHAWA blogger-blogger macai UMNO ini dibayar. Kenyataan Najib di atas telah mengesahkannya.

    Akhirnya Najib bengang lantas menuduh mmacai-macai itu BANGANG.

    Sebenarnya, Najiblah dan sekalian pemimpin UMNO sama bangangnya, mengupah si bangang sebagai macai... demikianlah apabila hukum kebenaran dan keadilan berjalan...

    Kita semua wajib yakin kpd janji Allah setiap perbuatan baik dibalas baik dan perbuatan jahat dibalas jahat...Allah juga menjanjikan setiap perbuatan jahat yg dilakukan akan dibalas sedikit dahulu azabnya di dunia sebelum azab yg lagi pedih di Akhirat...mungkin bahagian azab yg sedikit itu sudah mula dirasai oleh UMNO...Moga cpt2 lah insaf sementara pintu taubat masih terbuka...

    BalasPadam