TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

PROGRAM 14 OKT 17

PROGRAM 14 OKT 17

Jumaat, 2 Januari 2015

MENGAPA TIBA-TIBA PERLU KEPADA ANWAR?

ALLAH nak tunjuk. Seblm ni siang malam.maki hamun Anwar. Mcm2 digelar kpd Anwar. Bermula langkah kajang...pastu isu MB Sgor..hari2 belasah Anwar. Anwar dah tak penting lagi, kata mereka. Ada yg sanggup doakan dan bharap anwar masuk penjara. 

Ujian banjir besar datang. Anwar waktu itu telahpun berada di luar negara. Hiruk pikuk di dalam banjir, dicelah2 rumah yg hampir hanyut, mereka menjerit "mana Anwar?". Kenapa Anwar tak datang?". Hebat lagi rupanya insan bernama anwar wlaupun berat lidah mahu mengaku.




Wlaupun Anwar masih di luar negara, anwar berbincang dgn Azmin mb sgor bgaimana utk mmbantu mangsa2 banjir di kelantan yg paling teruk dilanda musibah. Akhirnya RM 1 juta sampai ke tangan Nik Amar, wlaupun atas usaha husam musa. Adun kajang, isteri anwar juga btindak segera mmberikan bantuan termasuk jenteranya dikerah ke kelantan. Dari luar negara, anwar mendesak kjaan bertindak segera menangani bencana banjir. 



Akhirnya Anwar menjejakkan kakinya ke kelantan yg seblm ini tiap kali banjir anwar tak berbuat demikian. Cuma, kali ini saja puak2 anti anwar meratib nama anwar. Mereka lupa bos mereka ulamak pil kuda juga tak pernah pun jejak kaki ke negeri2 lain yg ditimpa musibah. Mungkin ulamak tak perlu turun kecuali ke masjid. Anwar bukan ulamak, jadi wlaupun anwar uzur tak boleh bgerak kuat sekalipun, anwar wajib turun. Bagi mereka tanpa anwar satu negeri akan mati kebulur.

Anwar sekular. Anwar liberal, kata mereka. Tapi anwar tidak peduli golongan jumud tersebut. Anwar turun ke serambi mekah dan insan pertama yg diziarahnya adalah tok guru nik aziz. Anwar tak pernah berkecil hati bila tok guru menggelar partinya "budak manja". Gelaran itu lebih manis dari gelaran "broker atau barua".
Panglima 8 Bgd meraikan anwar dgn taklimat banjir yg diberikan. Anwar bukan datang utk naik perahu dan berselpi. 

Apabila anwar datang, mereka tetap pertikai juga. Begitulah busuknya hati2 golongan yanh ingin bersama amno. Tepatlah, untuk bersama amno hati kita mesti busuk.

**Mohon copy dari FB rakan Izzharudin

16 ulasan:

  1. Ada jenis kaki bodek, ada jenis kaki kipas ada jenis kaki jilat....u my fren...met all the criteria. Syabas.

    BalasPadam
    Balasan
    1. may be u exactly..the one without name...@bastard

      Padam
    2. mak aii...ada down level...impressive

      Padam
  2. Kdg2 naik pelik...sapa yg nk sgt bersama amno ni...yg dituduh ke atau yg dok menuduh...hmmmm....saipudin atas sini?

    BalasPadam
  3. yg duk sibuk cdng nk kerjasama dgn umnolah ngok

    BalasPadam
  4. majoritinya golongan servb dan jubah 24 jam

    BalasPadam
  5. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    BalasPadam
  6. artikal paling mengampu…..he he he

    BalasPadam
  7. Gila artikel mcm nih...mmg terdesak sungguh...

    BalasPadam
  8. konsikisus ka apa nama x tau...

    BalasPadam
  9. Celaan, hina menghina dilaman ini sungguh jelik. Harap yg berkenaan bersederhana dan berakhlak dgn akhlak yg baik dlm membuat ulasan atau memberi pandangan.



    BalasPadam
  10. ini bukan kenyataan atau omong-omong Ini betul betul
    Ini Hakikat !!
    Dok sibuk Anwar tak ada Bercuti Berseronok Mcm Anwar tak peduli psl rakyat Anwar ke yg bagi duit peruntukan negara Mcm Anwar yg istiharkan darurat Begitu lah penting nya Anwar Boo

    BalasPadam
  11. semakin hari penulisan anda semakin bercelaru... dan mungkin menampilkan sikap anda yg sebenar yg disimpan sebelum ini.... HUDUH sgt la .... terima kasih atas artikel yg dibaca sebelum ini... setakat tu ja lah... tak masuk dah blog ni lepas ni

    BalasPadam
  12. hehehehe... sapa yg kesah sangat kat anwar tu...? hang ker Din..? yg sebok tanya tu org UMNgoksss... depa mmg sengaja nk cr salah PR... yang hang seronok sangat tu apehal Din..?

    BalasPadam
  13. Anwar dah siap siaga pasal banjir sebelum berkelah ke luar negara dengan mengarahkan semua jentera cyber PR mencipta fitnah dan dogma berlebihan... dan akhirnya menjadi hero dengan memperuntukkan 1 minit mengupdate twitter, menyelar silap mempolitikkan isu banjir dari luar negara.. tahniah buat anwar...

    BalasPadam
  14. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini