RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Ahad, 15 Mac 2015

DALAM FB KETUA DEWAN ULAMAK PUN ADA GAMBAR SEKSI?

Gambar edit dari asal dipotong
SIAPA kata geng-geng lebai tak minat wanita seksi?  Siap upload dalam FB lagi.  Bukan calang-calang orang tu, Ketua Dewan Ulamak negeri tu.

Paling menarik, sudah la gambar tu seksi, di edit pula dari yang asal demi mahu mengaibkan 'musuh' politiknya dari jemaah yang sama.  Siapa kata 'ulamak' tidak tahu edit-mengedit?
 
Ni gambar asal...bukan berdua je macam di atas tu
 
Yang ini ok....alasannya, tak seksi?


Sudah-sudah la ustaz.  Bawa hujah lah kepada YB Khalid Samad.  Jangan jual agama demi kepentingan peribadi sehingga menjatuhkan imej Dewan Ulamak.  Takkan la seorang Ketua Dewan Ulamak di dalam FB ada gambar seksi.....  

34 ulasan:

  1. itu ketua dewan ulamak ke?

    BalasPadam
  2. din jgn jadi putar alam lah din ! ulasan dlm fb tu tak cakap pun si K tu berkhalwat ............dia cuma pos gambar aksi sensasi dan komennya tak da pun cakap mereka hanya berdua tapi kau pi spin kata ulamak ada simpan gambar lucah...........low class spinner la kau din..........lebih baik kau pos berita pasal demo yg tak dpt sambutan dpd kau dok spin cerita yg menampakkan minda yg low class kau.

    BalasPadam
  3. khalwat or not... ulamak kena kena tunjuk contoh yg baik...
    bukan mcm ni caranya.. jgn jadi punca fitnah utk islam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Komen anda ni bukti fitnah blogger wfauzdin sudah mengena.

      Padam
  4. ustat akhir zaman....
    semua anggap dirinya ahli sorga....

    takda selera nak komen...

    kah kah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku pun tak selera nk komen mosabit si mosibat ni

      Padam
  5. din ..lu dh takde idea lg ke…skrg dh jd pengkorek kemaluan parti lain ke??? sian lu din…sejak ketum kedlm…jd sasau lu

    BalasPadam
  6. ulamak ulamak dalam politik banyak sudah jadi ularmak. Mereka dikelilingi oleh syaitan yang dikenali. hahahaha Syaitan yang dikenali hidup mewah, kereta mewah jadi mereka sudah umpan ulamak hingga jadi ularmak. Nasihat pada ularmak ini adalah, Allah perhatihkan kamu dari jauh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Johan mutahir johan fitnah.

      Padam
  7. Ulamak ke lebai ke semua ada kote...sama jer mcm manusia lain..time keras ..keras lah dia...apa yg beza sgt?

    BalasPadam
  8. TAK PYH SUSAH SUSAH NK PROMO. RAKYAT DH TAK PERCAYA PKR BYK FITNAH MULUT LONGKANG...PTUIHHH

    BalasPadam
  9. Ya lah, rakyat cuma percaya kpd UMNO dan Presedeng Pas saja. Hidup UG, hidup UMNGOK

    BalasPadam
  10. KHALID GEREJA BAGUS PUNYA POSING DENGAN AWEK SEKSI.KALAU UMNO DAH TENTU CAKAP XDA AGAMA

    DAH TERANG2 BUSUK, ADA PULA PUAK PRO DAP DOK HANTAM PAS

    DASAR PENJILAT CINA

    BalasPadam
  11. eehhh dak eehhhh depa ni alim lg dpd ulamak.....................'anu' depa pun 'alim' juga dan still cool dok kat dgn perempuan seksi mcm tu................sbb tu macai pkr, pasma dan jebon hatta Dap 'wala' depa ni lebih dpd ulamak Pas.............inilah depa kata kumpulan PRO sbb dok kat perempuan seksi pun sentiasa PRO................tapi kat belakang orang depa jadai PROsak

    BalasPadam
  12. tidak kira ini fitnah atau benar.

    dua2 pun patutnya menyebabkan kita sedar akhirnya utk sentiasa memohon ampn dr Nya.

    kita harus sedar bahawa iman dan akhlka mulia itu tidak bergantung kpd ulamak atau professional.

    bukankah ulamak itu dikatakan Tuhan sebagai org yg takut gementar kpd Allah, tidak kira siapa dan kelulusan apa mereka itu.

    jika ini fitnah, ulamak2 harus sedar mereka semakin menjadi sasaran iblissyaitan

    jika ini benar, ulamak2 harus sedar yg mereka sudah pun menjadi sebahagian dpd iblissyaitan.

    sama2 kita insafi dizaman akhir ini.

    BalasPadam
  13. Kan aku dah cakap..moktar cunek gak yg terbaik..idop moktar cunnek

    BalasPadam
  14. Mokhtar Arsenik guna gambar tu untuk merancap setiap kali stim selepas mengampu Tok Guru

    BalasPadam
  15. dey pondaN TANPA NAMA PI MAIN JAUH JAUH daa ! buat busuk ja blog orang dengan komen taik lu ! ABU ! SYABAS DIN KERJA BONGKAR DAH KENA MACAI KAH KAH KAH !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Amuraria ni nama betul ka. Nama lain tp dlm blog pakai nama lain. Tu nama nya menyamar. Munafik kamu weii. Kalau berani letak nama sendiri laa . Hahaha.

      Padam
    2. Deyyyy amukaria...lu dudk sana blog gay laa machaaa...lu jgn bikin sini kacau deyy....shooh shoooh...

      Padam
    3. Padan muka macaiii...idop cunnekkk...idopp moktar cuneek

      Padam
  16. menteri besar kelantan menggesa semua ADUN PAS DAN UMNO sokong pindaan kepada enakmen kanun jenayah 2 di sidang DUN rabu ni.dalam kenyataan mb kelantan ni, yang hadir adalah hj hadi, anak nik ajis dan calon prk dun cempaka.samada ianya berjaya atau tidak, ia akan memberikan kita signal penting.pakatan akan hancur.manakala hj hadi akan terus kuat sokongannya di kalangan ahli lama dalam pas.ahli lama memberi maksud, yang dah jadi ahli sebelum 1999.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bergantunglah pada Allah , Umat Islam akan kuatKalau bergantung pada undi , terutama pada undi bukan Islam , selama-lamanya umat Islam akan terhina.

      Insaf2 lah . Apabila pemimpin PAS bersengkongkol dengan non muslim DAP dan PKR atas isu Kalimah Allah , mereka mendapat penghinanaan secara terus menerus bukan sahaja drpd DAP , tetapi daripada orang2 PAS sendiri . Insaf2lah , kita tidak akan menjadi mulia hanya kerana ingin memenangi hati manusia dan membelakangkan Allah SWT .

       Kalau lihat kepada isu kalimah Allah , sepatutnya pemimpin PAS patut dijulang tinggi2 oleh DAP dan PKR kerana bersama2 menyatakan persetujuan , tetapi lihat apa yang berlaku ....Itulah tanda2 bahawa Allah yang berkuasa .

      Manusia tidak dapat memberi manfaat dan mudarat walau sedikitpun .ALLAHUAKBAR !!!!

      Padam
    2. Petunjuk dah Allah berikan,Nuar dah masuk ke Sg Buloh,kerana tak dapat nafikan bukti kukuh dia meliwat, dan Pas pula berantakan hasil dari tahluf dgn penentang Islam.Masih legi ke Pas nak bersama dalam Pakatan?.

      Padam
    3. Berada dlm pakatan umpama berada dlm puak LGBT.

      Padam
  17. Kalau dulu-dulu, dengar perkataan lokap dan polis, sudah cukup menggentarkan hati.

    Tetapi semenjak wujudnya Pakatan Rakyat yang berKETUMkan Anwar Ibrahim dan dengan kehebatan yang ditunjukkan oleh DAP, lokap dan polis hanyalah salah satu cara untuk meraih simpati dan sokongan. 

    Malah raja-raja Melayu pun hanyalah 'BASTARDS. REAL BASTARDS. ROYAL MY FOOT' sepertimana yang dikatakan oleh Tony Pua!

    Nurul Izzah telah ditahan di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi kerana menuturkan kenyataan hasutan ketika di Dewan Rakyat beberapa hari lepas. Dia kemudiannya direman dan 'disimpan'di Pusat Tahanan Reman Balai Polis Jinjang bagi tujuan soalsiasat. Namun Pakatan Rakyat, khususnya PKR dan DAP menyatakan, Nurul Izzah ditangkap kerana kempen 'KITA LAWAN'.

    "Kita Lawan' kononnya...Tetapi selepas kena tangkap, air mata dan peluk anak menjadi salah satu trick hodoh yang digunakan untuk meraih simpati. Dengan kerjasama daripada Wan Azizah yang sudah terlalu kerap menggunakan taktik air mata dan anak-anak, Nurul Izzah menggunakan kaedah tersebut dengan begitu baik.

    Sekarang ini, para macai dan zombie Pakatan Rakyat sedang menyebarkan gambar-gambar 'AIR MATA' dan 'ANAK-ANAK NURUL IZZAH' dengan giatnya di Facebook dan beberapa medium lain bagi menarik simpati dan sentimen orang ramai.

    Keluarga 69 yang bijak berlakun. ..MUNAFIK.

    BalasPadam
    Balasan
    1. KAHKAHKAHKAHKAH... ITULAH MULUT CELUPAR SANGAT... KAU INGAT NEGARA INI UNDANG-UNDANGNYA HANYA UNTUK MEMBELA KAU DENGAN BAPAK KAU SERTA KRONI-KRONI KAU SAJA?NAK SANGAT LOKAP, KAN? NAH, RASAKAN HIDUP DI LOKAP! LEPAS NI JANGAN KOMPLEN PLAK LOKAP JINJANG BANYAK NYAMUK!!!

      Padam
    2. Mari kita .... Tepuk tangan sama-sama kita menari goyang kanan goyang kiri hihip horay mak janda mulut longkang masok lokap...... horey horey baru aman sikit negara kita sorang ahli parlimen tahap kurap dah kena tahan........ Rafizi kau tnggu mungkin lepas ni kau kena strok terus herot mulut kau yng suka fitnah...... ingat akhir zaman ni Allah bayar cash

      Padam
    3. Padan muka macaiii..idop cunnek...moktar cunnek murabbi

      Padam
  18. Camna perasaan famili anwar ni ya. Bila ketua keluarga mrk masuk jel lps tu ahli keluarga sibuk fitnah org. Hingga perkataan yg keluar dari bibir tidak ketahui yg mana satu benar dan yg mana satu pembohongan. Semoga mrk sekeluarga diberi kekuatan utk sedar dan kembali kepangkal jln. Insaallah.

    BalasPadam
  19. Family dia mana tau malu..penyokong dia pon sama...ada hati nak gulingkan TGHH...diorang ni TAK BERANI dgn al Murabbi moktar cunnek aje

    BalasPadam
  20. Mak Janda loyang mulut busuk dilepaskn dari kurungan ptg tadi. Lps saja trus bikin press conference. ..kluar lg kata2 fitnah dan hasutan dari mulut busuk nya. Aku rasa mampos nnt pun mulut dia kumat kamit tak bole rapat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Rafizi pulok fitnah najib beli jet utk peribadi dia. Walhal jet tu utk ganti yg lama dan di pakai juga oleh dymm agong dan sultan2.

      Puak PKR ni kalau tak memfitnah tidor pon mata terbeliak.

      Padam
  21. Jahat betul PKR ni...semoga dengan pembentangan rang undang hudud..PAS kembali mendominasi pakatan rakyat..mampuh umnongok yg memang bongok...moktar cunnek ape kabo mu pagi ni

    BalasPadam