KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

KEDAI JUALAN WALKIE TALKIE @ RADIO AMATUR

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Sabtu, 19 September 2015

RAIKAN KEMASUKAN TSKI KE DALAM PAS

KHABAR menyatakan TSKI akan sertai Pas.  Alhamdulillah, elok benar tu.  Tak manis terlalu lama menjanda, dan jangan terlalu memilih pasangan hidup.  Cukuplah dengan yakin bahawa pasangan itu secucuk dengan kita.

Bagi KEADILAN, tentunya tidak merasai kesan apa-apa kerana KEADILAN sentiasa mendukung konsep demokrasi.  Jika KEADILAN telah memecat TSKI maka tentulah KEADILAN tidak lagi boleh menghalang TSKI untuk membujang lama seperti Faekah atau untuk memilih pasangan hidup politiknya.  Jika KEADILAN boleh terima keluarnya Prof Dr Aziz Bari dari parti dan sertai Dap, dan KEADILAN juga boleh terima penyertaan MP Tumpat, KJ dari Pas untuk sertai KEADILAN, maka kemasukan TSKI ke dalam Pas adalah sebahagian dari proses demokrasi itu.

Apa yang penting KEADILAN mesti terus maju ke hadapan. 

14 ulasan:

  1. klu ngan si omak kaw pun kira ok juga

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan la kutok dia bhaii
      Kesian dia merempat sampai kat pas.
      Dia tgh cari payong utk calon pru14 turrr

      Padam
    2. Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

      Padam
  2. cepat masuk cakap banyak buat apa

    BalasPadam
  3. Raikan kemasukan felixia ke dalam parti amanah putu mayam ................. kah kah kah jgn haraplah ia cuma mimpi di siang hari ngeh3 !

    BalasPadam
    Balasan
    1. tk menambah tk mengurang.....siapa rs ada niat berjuang masuklah pr2.0

      siapa nk assobiyah pilihlah yg asas bangsa atau yg nmpak isle

      demokrasi

      Padam
    2. Felixia tu sapa?
      Dia datok mana?
      Tak kenal la

      Padam
  4. Masuk cepat...takyah foreplay lama-lama nanti jatuh balik jenuh berkompang tak naik-naik...kah kah kah...

    BalasPadam
  5. Aku sokong 110%. Itu Khalid gagap sekali dengan Omak Kau boleh berambus masuk Pas.. Ada pun buat menyemak Keadilan saja...

    BalasPadam
  6. Sblm TSKI masuk, hangpa sua kat dia surat baiah talak tiga. Tengok plak dia nak sain ke tak.

    BalasPadam
  7. Din..apa lar lu sebuk pasal TSKI tu..dia bukan ahli pkr….lu jaga lar ketua lu merengkok kat dlm nun…dulu setangah mati minta tolong pas…biasa lar din lupa diri ni…lepas ni pegi mampos lar sama ketua lu dan parti lu...

    BalasPadam
  8. ada juga beberapa ekor penyokong parti asobiyah pas/umno yg menyalak kat sini

    BalasPadam
  9. tak sangka pasal TSKI, admin sanggup tulis dlm blog...kalau tak penting apa nak sentap, diam2 dah la...patutnya banyakkan tulis pasal DSAI yg dok dlm penjara tu...kesian dier keseorangan. Buatlah petisyen banyak2 dan poll banyak2, mudah-mudahan DSAI boleh keluar cepat..

    BalasPadam
  10. camne x sentap, dlm pemilihan PKR dulu khalid dpt 20k undi, itupun sebab kena tipu.....rasanya lebih lagi kot! Bila khalid join PAS, mahu yg 20k itupun ikut....silap2 tutup PKR kuantan...wakakak

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini